Slaap lekker -Engel-quote:
Klopt, het is meer een chillend muziekje.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
Ik ken Flower door de film Gone in Sixty Seconds en ik word er meestal vrolijk van![]()
Whispering Wind kende ik nog niet, maar het klinkt goed, al vind ik het meer om naar te luisteren en te voelen dan om op te dansen. fijne clip
Waarschijnlijk vind je een aantal nummers van Enigma dan ook wel wat.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, het is meer een chillend muziekje.
Volgens mij heb ik er geen cd's van .... of het moet ergens op zo'n verzamelding staanquote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
Enigma ken ik wel ja, daar is mijn broer gek van.
Ik heb 2 cd's van Enigma.
Enigma - Love Sensuality Devotion
Enigma - The Cross Of Changes
Nee.... kende ik niet ... ik dacht eerst ff >> En nu gaat ze een zonnegroet doenquote:
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd. Ik luister er heel weinig naar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er geen cd's van .... of het moet ergens op zo'n verzamelding staan
Hmm.... ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heeft enigma ook iets van muziek voor the lord of the rings gemaakt.... Enya sowieso wel.... maar Enigma...
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... kende ik niet ... ik dacht eerst ff >> En nu gaat ze een zonnegroet doen
No problem.... ik kan dat vast ergens vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd. Ik luister er heel weinig naar.
Ja man.... kwam door de eerste 2 maten hoor... en het plaatjequote:[..]
Vast wel. Ik vind indiaanse muziek, of ja dat wat ik heb gehoord, erg mooi.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No problem.... ik kan dat vast ergens vinden
[..]
Ja man.... kwam door de eerste 2 maten hoor... en het plaatje
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik ben kapotNog twee daagjes werken, nog de laatste paar dingetjes overbrengen voor de verhuizing. Dan vakantie
![]()
![]()
![]()
Dankzij je geestelijke meesjouwen ging het heel soepelquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeaaaah
Ik heb aan je gedacht Malta-man
In gedachten heb ik geholpen met sjouwen
je hebt je dozen te zwaar gemaakt
Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast wel. Ik vind indiaanse muziek, of ja dat wat ik heb gehoord, erg mooi.
Jammer dat ik zo geen titel heb,
bagger dat..... bij mijn laatste verhuizing had ik een verhuisliftquote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dankzij je geestelijke meesjouwen ging het heel soepelBehalve de barcalounger. Die paste niet in de lift. En. Moest. Dus. De. Trappen. Op. Gedragen. Worden.
Native americans.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?
Zoiets als dit?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?
Oh sorry, verkeerd begrepenquote:
Ja nee, niet het geval hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bagger dat..... bij mijn laatste verhuizing had ik een verhuisliftDat is serieus fijn verhuizen
Geloof me, dat vind bijna iedere engelstalige buitenlander ook van dutch- deutschquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo onpraktisch allemaal.
India - indiers
Amerikaanse indianen - indianen
Die ja.quote:
Ja, dat is Bollywoodquote:
Geen cd's van.... maar ze gebruiken native americanse- achtige muziek ook veel voor van die relax cd'squote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet echt even nadenken, mijn broer heeft daar 1 of 2 cd's van.
Vind ik erg chill.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen cd's van.... maar ze gebruiken native americanse- achtige muziek ook veel voor van die relax cd's
Nee, maar het komt vaak voor dat mensen het niet goed schrijven... daarom vroeg ik t na...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo onpraktisch allemaal.
India - indiers
Amerikaanse indianen - indianen
Dat is pas goed verhuizenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja nee, niet het geval hier.Wel geregeld dat mensen met bus en landrover meehielpen, dus 99% is over nu, in 1 rit.
truequote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, dat vind bijna iedere engelstalige buitenlander ook van dutch- deutsch
Ik vind vooral de cultuur erachter chill...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ja.
Geniaal gewoon. Die vind ik zo chill.
Trusten malta-man!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond lieve mensen
Ja, ik ook. Vergis je niet dat er ook veel geromantiseerd wordt hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind vooral de cultuur erachter chill...
Hoe ze daadwerkelijk leefde in vergelijking met wij nu.... ja dat zeker ....quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vergis je niet dat er ook veel geromantiseerd wordt hoor.
Mensen zijn in hun leven ongelukkig en gaan fantaseren over andere mogelijke levens. Dat bedoel ik eerder. Ik vind hun cultuur zeker wel interessant maar er wordt ook veel geromantiseerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe ze daadwerkelijk leefde in vergelijking met wij nu.... ja dat zeker ....
Sowieso is hun cultuur met de komst van de europeanen etc veranderd.
Natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen zijn in hun leven ongelukkig en gaan fantaseren over andere mogelijke levens.
Kloptquote:Dat bedoel ik eerder. Ik vind hun cultuur zeker wel interessant maar er wordt ook veel geromantiseerd.
hey -Engel-quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook weer![]()
hmmm tosti kip, kruiden en paprika vind ik ook best een goede combo![]()
Nah, was lekker maar niet zo lekker als ik een dagje vrij was geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morguh Malta-man
En ook zo'n lekker ontbijtje als ik?
huh.... je had toch vakantie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, was lekker maar niet zo lekker als ik een dagje vrij was geweest.
Na, vandaag na 6 uurquote:
Jawel! En bijna 25 graden inmiddels!quote:
Jullie hebben ook bewolktquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.maltaweather.com/forecasts/5-day-weather-forecast/
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, dat zijn een paar wolkjes die voor het begin van de middag weer weg zijn. Net zoals vandaag. ´S nachts bewolkt, overdag zonquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dat zijn een paar wolkjes die voor het begin van de middag weer weg zijn. Net zoals vandaag. ´S nachts bewolkt, overdag zon
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Nog een paar uurtjes, en dan bier ende feescht ende vakantie!
?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:05 schreef Barbusse het volgende:
En dat typ ik terwijl ik naar een stel Vietnamezen zit te kijken die een soort van voetbadminton uitvoeren
Het bestaat echt, had er nog nooit van gehoordquote:
Is t zoiets als hacky sack? Want dat ken ik welquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bestaat echt, had er nog nooit van gehoord![]()
Hacky sack?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is t zoiets als hacky sack? Want dat ken ik wel
Oh zo! Ik dacht aan texaans zaklopen of zoquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh zo! Ik dacht aan texaans zaklopen of zo
Ja sorry, ik ben echt gaar vandaagquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben echt gaar vandaag
Tnxquote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
Engel, deze past ook wel in jouw straatje qua muziek:
Ik vind hem echt vet en ja, het clipje ook.
ik in wat anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:27 schreef Murdera het volgende:
Nu heb ik zin in een feestje.Kut joysa
Ik voel me vereerd. Ze zeggen ook wel dat ik "schattig" ben.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
joysa is ook niet lief, maar een bitchy bitch.lief hebben we jou voor.
"Als een zusje"quote:Op woensdag 17 april 2013 18:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd. Ze zeggen ook wel dat ik "schattig" ben.
iets vaker je tanden laten zien dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd. Ze zeggen ook wel dat ik "schattig" ben.
hoe klein is klein?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ben absoluut niet schattig maar wel klein, daardoor denkt men dat ik schattig ben.
Dan ga ik gegarandeerd op mn bek..quote:Op woensdag 17 april 2013 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
das wel klein ja. kun je wel hele hoge hakken dragen.
met jouw lengte ben je al toch dichtbij de grond.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan ga ik gegarandeerd op mn bek..
Jij wil graag klapjes?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
met jouw lengte ben je al toch dichtbij de grond.
grapje. kleine vrouwen.
bediening.. dus jawel!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Als het een functie is waarvoor je vriendelijk moet zijn vast niet
Thanks!quote:
kut drommel, wees gewoon eens blij voor mequote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik prijs je om je acteerkunsten
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te pratenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
kut drommel, wees gewoon eens blij voor me
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te praten
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te praten
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Kunnen wij nu gratis bij je eten Joy?
Te erg inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef Joysa het volgende:
Ik ben echt heel blij met dit weer, maar die hooikoorts.. jezus.
ik flikker dat eten op je tafel en je drinken kun je zelf halen aan de barquote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij Joy eten, ik verwacht op zijn minst vriendelijke bediening als ik buiten de deuren eet
Ik verwacht gezond sadisme en een ruime portie geweld.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij Joy eten, ik verwacht op zijn minst vriendelijke bediening als ik buiten de deuren eet
naalden in de soep.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwacht gezond sadisme en een ruime portie geweld.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
daarom zou ik het bij een biertje houden.
Niet weten.quote:
pic van je ingerichte crib?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet weten.![]()
Ik moet mijn bier verplaatsen.Mijn vriezer was een perfecte plaats om 2 kratten op te zetten, maar nu staan ze in de zon.
Zomerstruggles.
Ik dacht, jij gaat voor het bier van limburg.quote:
Balen man.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet weten.![]()
Ik moet mijn bier verplaatsen.Mijn vriezer was een perfecte plaats om 2 kratten op te zetten, maar nu staan ze in de zon.
Zomerstruggles.
Hotelquote:Op donderdag 18 april 2013 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Joy wat voor soort horeca gelegenheid is het?
Van der valkquote:
Nee, niet van der valkquote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van der valk![]()
Lekker met grote dienbladen rond lopen en kersjes in de appelmoes proppen
Maar gefeliciteerd met je baan
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
loop je dan rond in zo'n strakke zwarte rok en doorschijnende witte blouse?
wat een kuthotel dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, niet van der valk![]()
[..]nee, ook geen pumps.
ghe. das vervelend wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
issues met coke dealer die onder me woont. en ontzettend gehorig.
Groot of klein hotel?quote:
Ehm.. goede..quote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy, ik moet een kernachtige karakteristiek van mezelf geven voor een sollicitatie.
Enig idee?
Je bent een homey/bro, waarvoor ga je solliciteren? (in dm natuurlijk waarquote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy, ik moet een kernachtige karakteristiek van mezelf geven voor een sollicitatie.
Enig idee?
logisch wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja
En daardoor vind ik het nogal veel geld voor wat ik terugkrijg.
Tot nu toe heb ik: ik ben de witte Samuel L. Jackson.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent een homey/bro, waarvoor ga je solliciteren? (in dm natuurlijk waar)
aandacht voor detail, punctueel. --> biologie, leraar.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enig idee?
Thanks, ben ontzettend gespannen, is een vrij chique gelegenheid dus moet wel extra m´n best doen.quote:
dragen ze daar wel strakke rokken en doorschijnende blousen?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Thanks, ben ontzettend gespannen, is een vrij chique gelegenheid dus moet wel extra m´n best doen.
Uh, nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dragen ze daar wel strakke rokken en doorschijnende blousen?
Je mag blij wezen dat je uberhaupt nog te vreten krijgt tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
sjonge jonge. de horeca van tegenwoordig is niet meer wat het geweest is zeg.
Wel waarquote:
Niet iedereen loopt er als een -vul plaatsnaam in die ik wegens privacyredenen en om niemand te beledigen niet noem- bij!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
sjonge jonge. de horeca van tegenwoordig is niet meer wat het geweest is zeg.
niet alles zo serieus oppakken, jongekleinedame.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt er als een -vul plaatsnaam in die ik wegens privacyredenen en om niemand te beledigen niet noem- bij!
Deze jongenietzogrootalsiedereendame, deed dat voor de verandering wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
niet alles zo serieus oppakken, jongekleinedame.
Nope. Daten, dat kan resulteren in relaties...trouwen, 2,5 kids en een hond. Ai ai ai.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Is iedereen daten op deze vrijdagavond? Wat een stilte..
Is die halve de boven of onderkant?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope. Daten, dat kan resulteren in relaties...trouwen, 2,5 kids en een hond. Ai ai ai.
Boven denk ik, dan heb je iig nog een hoofd voor de familiefoto.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Is die halve de boven of onderkant?
Enge dingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope. Daten, dat kan resulteren in relaties...trouwen, 2,5 kids en een hond. Ai ai ai.
Zeker horror! Zou er op het moment niet aan moeten denken een relatie te moeten hebben hahaquote:
Niet. Vind het wel prima zo. Lekker thuis chillen, sporten, freedom all around. Ik pasquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens aan de vrouw trwns?
Dat freedom all around is inderdaad fijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet. Vind het wel prima zo. Lekker thuis chillen, sporten, freedom all around. Ik pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat freedom all around is inderdaad fijn
Al is het ook wel eens fijn om te pas of te onpas tegen een warm mannenlichaam aan te kruipen...Bah, warme lichamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Dan heb je aan Evie een goeie, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Watertornado het volgende:
Koud, kil en frigide, zo heb ik ze het liefst.
Lief van je!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je aan Evie een goeie, schat ik zo in.
haha, mensen die niet de sleutel van je kelder hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:18 schreef muhahaha het volgende:
Waarom weet ik van niks joy?? Je weet toch dat je ff moet bellen als je langs wilt komen.
Joy niet want anders kan ze ontsnappen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha, mensen die niet de sleutel van je kelder hebben.
Ik help dr wel te ontsnappenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joy niet want anders kan ze ontsnappen.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, ook al heb jij de sleutel, je past toch niet door de deur.
Touchéquote:Op zondag 21 april 2013 13:15 schreef Evie het volgende:
[..]Vast wel na een week door jullie kookkunsten niet gegeten te hebben
![]()
whehe
Ik voel me redelijk okequote:Op zondag 21 april 2013 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker goed! Minder buikpijn met de dagen lekker druk
Hoe is het daar?
Haha o jee.. maar arnhem is best leuk!!quote:Op zondag 21 april 2013 13:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk oke
Gister ben ik zomaar meengenomen naar Arnhem (ik dacht dat we naar A'dam zouden gaan)
mijn voeten doen nu wel wat pijn want hakken en we stonden niet dichtbij geparkeerd
ik ben ontvoerd om te gaan stappen... en ik maar denken dat we naar A'dam zouden gaanquote:Op zondag 21 april 2013 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha o jee.. maar arnhem is best leuk!!
Was je gewoon shoppen of uit gegaan?
Ook een leuke stad om te bezichtigen?quote:Op zondag 21 april 2013 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha o jee.. maar arnhem is best leuk!!
Was je gewoon shoppen of uit gegaan?
Ze hebben je geboeid en in de kofferbak gesmeten?quote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben ontvoerd om te gaan stappen... en ik maar denken dat we naar A'dam zouden gaan
note to self... platte schoenen meenemen
nee en nee...quote:Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hebben je geboeid en in de kofferbak gesmeten?
Dat klinkt toch een stuk minder spannend.quote:Op zondag 21 april 2013 14:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee en nee...
ik stapte in.... en toen ik zei hee we moeten hier naar rechts was het van NEE verrassssssssing
hehehe....quote:Op zondag 21 april 2013 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch een stuk minder spannend.
Maar was wel gezellig dus?
Wilde ze je niet dragen?quote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe....
Ja was gezellig. De volgende x trek ik wel platte schoenen aan.. tenzij ze de auto voor de deur parkeren
Dat was ook weer niet nodig want ik heb op tijd aangegeven dat ik niet meer naar een volgende toko wilde....quote:
Ja is wel leuk.quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was ook weer niet nodig want ik heb op tijd aangegeven dat ik niet meer naar een volgende toko wilde....
btw is the level een leuke club?
Zeker ook een leuke stad om te bezichtigen!quote:Op zondag 21 april 2013 14:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ook een leuke stad om te bezichtigen?
In de meivakantie ga ik samen met een vriendin een rondje Nederland doen, gewoon in de eerste de beste trein stappen die het eerst vertrekt en zien waar we uitkomen
Burgers Zooquote:Op maandag 22 april 2013 00:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker ook een leuke stad om te bezichtigen!Beetje door het sonsbeekpark wandelen.. zeker even door naar burgers zoo dan
![]()
Hoi engelquote:
Wow.... daar zou ik gewoon een nieuwe ka van kunnen kopenquote:Op maandag 22 april 2013 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Dat zou ik dan weer niet doen maar dat geluid is gewoon zo vet.
Ik heb er 1 gevonden, 11.000 euro.
Uhu, ik heb dan toch liever die Husqvara.quote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wow.... daar zou ik gewoon een nieuwe ka van kunnen kopenwat zeg ik ... bijna 2
Crossmotors ....quote:Op maandag 22 april 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik heb dan toch liever die Husqvara.
Hij is nieuw maar hij neigt wel meer naar een crossmotor. Het is gewoon dat geluid wat zo vet is.
Ghehe, normaal heb ik er niet zoveel mee omdat het geluid meestal hoger ligt. Dit geluidje is veel lager en daardoor in mijn oren veel mooier.quote:Op maandag 22 april 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Crossmotors ....
vooral net na de start... het 1ste bochtje
iig niet Faxiequote:Op donderdag 25 april 2013 20:34 schreef -Engel- het volgende:
Faxie.......
Raad eens wat er a.s. za in Amersfoort is
Wat is er dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan welmaar ik geloof dat er ook een dichterbij zijn huis is
Hoe is het?quote:
Ja, lekker.quote:
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekker.Verhuizing was snel gedaan. Vakantie nu voorbij helaas
![]()
Alles oke met Tijn?
Gaat altijd snel voorbijquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Altijd een tof gezicht.... maaruh alle kisten nog in hun grafquote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Het stormt hier nu wel heerlijk btw, golven slaan tot 2 meter hoog over de boulevard.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Altijd een tof gezicht.... maaruh alle kisten nog in hun graf
oooohquote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat gebeurt alleen bij zware regenval, en het regent nu niet. Dus is gewoon HEUL VEUL wind
Morgen zal het wel weer over zijn denk ik.
Verhuizing?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Alles oke met Tijn?
http://www.timesofmalta.com/weather/forecastquote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooooh![]()
Zal toch wel? Wat zegt t weerbericht???
Jaquote:
Waarheen?quote:
Dichterbij cocktails en zee en zulksquote:
erg belangrijkquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dichterbij cocktails en zee en zulks
Huh?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dichterbij cocktails en zee en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mijquote:
Al die crossoverusers make me confusedquote:
Poor youquote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die crossoverusers make me confused
Deze Bonnie zit al aan de portquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik ben zo baaaahaaahaaaaangquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze Bonnie zit al aan de portSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Haha, zo had ik er nog niet naar gekekenquote:
Beterrrrrr!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Nummer doet me trouwens denken aan mijn sexy lerares frans op de middelbare school
oe oe oe oeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Nummer doet me trouwens denken aan mijn sexy lerares frans op de middelbare school
Ja, ze was echt sexyquote:
omg ik ken dat nummerquote:
In het echt zag ze er uit als Divine?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ze was echt sexyAl zal het ook wel wat met gierende hormonen te maken hebben gehad
Het is hier te vaak te rustigquote:
Wie niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |