Niet weten.quote:
pic van je ingerichte crib?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet weten.![]()
Ik moet mijn bier verplaatsen.Mijn vriezer was een perfecte plaats om 2 kratten op te zetten, maar nu staan ze in de zon.
Zomerstruggles.
Ik dacht, jij gaat voor het bier van limburg.quote:
Balen man.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet weten.![]()
Ik moet mijn bier verplaatsen.Mijn vriezer was een perfecte plaats om 2 kratten op te zetten, maar nu staan ze in de zon.
Zomerstruggles.
Hotelquote:Op donderdag 18 april 2013 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Joy wat voor soort horeca gelegenheid is het?
Van der valkquote:
Nee, niet van der valkquote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van der valk![]()
Lekker met grote dienbladen rond lopen en kersjes in de appelmoes proppen
Maar gefeliciteerd met je baan
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
loop je dan rond in zo'n strakke zwarte rok en doorschijnende witte blouse?
wat een kuthotel dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, niet van der valk![]()
[..]nee, ook geen pumps.
ghe. das vervelend wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
issues met coke dealer die onder me woont. en ontzettend gehorig.
Groot of klein hotel?quote:
Ehm.. goede..quote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy, ik moet een kernachtige karakteristiek van mezelf geven voor een sollicitatie.
Enig idee?
Je bent een homey/bro, waarvoor ga je solliciteren? (in dm natuurlijk waarquote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy, ik moet een kernachtige karakteristiek van mezelf geven voor een sollicitatie.
Enig idee?
logisch wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja
En daardoor vind ik het nogal veel geld voor wat ik terugkrijg.
Tot nu toe heb ik: ik ben de witte Samuel L. Jackson.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent een homey/bro, waarvoor ga je solliciteren? (in dm natuurlijk waar)
aandacht voor detail, punctueel. --> biologie, leraar.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |