Thanks!quote:
kut drommel, wees gewoon eens blij voor mequote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik prijs je om je acteerkunsten
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te pratenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
kut drommel, wees gewoon eens blij voor me
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te praten
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te praten
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Kunnen wij nu gratis bij je eten Joy?
Te erg inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef Joysa het volgende:
Ik ben echt heel blij met dit weer, maar die hooikoorts.. jezus.
ik flikker dat eten op je tafel en je drinken kun je zelf halen aan de barquote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij Joy eten, ik verwacht op zijn minst vriendelijke bediening als ik buiten de deuren eet
Ik verwacht gezond sadisme en een ruime portie geweld.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij Joy eten, ik verwacht op zijn minst vriendelijke bediening als ik buiten de deuren eet
naalden in de soep.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwacht gezond sadisme en een ruime portie geweld.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
daarom zou ik het bij een biertje houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |