"Als een zusje"quote:Op woensdag 17 april 2013 18:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd. Ze zeggen ook wel dat ik "schattig" ben.
iets vaker je tanden laten zien dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd. Ze zeggen ook wel dat ik "schattig" ben.
hoe klein is klein?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:58 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ben absoluut niet schattig maar wel klein, daardoor denkt men dat ik schattig ben.
Dan ga ik gegarandeerd op mn bek..quote:Op woensdag 17 april 2013 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
das wel klein ja. kun je wel hele hoge hakken dragen.
met jouw lengte ben je al toch dichtbij de grond.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:21 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan ga ik gegarandeerd op mn bek..
Jij wil graag klapjes?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
met jouw lengte ben je al toch dichtbij de grond.
grapje. kleine vrouwen.
bediening.. dus jawel!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Als het een functie is waarvoor je vriendelijk moet zijn vast niet
Thanks!quote:
kut drommel, wees gewoon eens blij voor mequote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik prijs je om je acteerkunsten
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te pratenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
kut drommel, wees gewoon eens blij voor me
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te praten
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo goed kan acteren en daardoor een baan in de bediening bij elkaar hebt weten te praten
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Kunnen wij nu gratis bij je eten Joy?
Te erg inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef Joysa het volgende:
Ik ben echt heel blij met dit weer, maar die hooikoorts.. jezus.
ik flikker dat eten op je tafel en je drinken kun je zelf halen aan de barquote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij Joy eten, ik verwacht op zijn minst vriendelijke bediening als ik buiten de deuren eet
Ik verwacht gezond sadisme en een ruime portie geweld.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Bij Joy eten, ik verwacht op zijn minst vriendelijke bediening als ik buiten de deuren eet
naalden in de soep.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwacht gezond sadisme en een ruime portie geweld.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
daarom zou ik het bij een biertje houden.
Niet weten.quote:
pic van je ingerichte crib?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet weten.![]()
Ik moet mijn bier verplaatsen.Mijn vriezer was een perfecte plaats om 2 kratten op te zetten, maar nu staan ze in de zon.
Zomerstruggles.
Ik dacht, jij gaat voor het bier van limburg.quote:
Balen man.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet weten.![]()
Ik moet mijn bier verplaatsen.Mijn vriezer was een perfecte plaats om 2 kratten op te zetten, maar nu staan ze in de zon.
Zomerstruggles.
Hotelquote:Op donderdag 18 april 2013 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Joy wat voor soort horeca gelegenheid is het?
Van der valkquote:
Nee, niet van der valkquote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van der valk![]()
Lekker met grote dienbladen rond lopen en kersjes in de appelmoes proppen
Maar gefeliciteerd met je baan
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
loop je dan rond in zo'n strakke zwarte rok en doorschijnende witte blouse?
wat een kuthotel dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, niet van der valk![]()
[..]nee, ook geen pumps.
ghe. das vervelend wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
issues met coke dealer die onder me woont. en ontzettend gehorig.
Groot of klein hotel?quote:
Ehm.. goede..quote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy, ik moet een kernachtige karakteristiek van mezelf geven voor een sollicitatie.
Enig idee?
Je bent een homey/bro, waarvoor ga je solliciteren? (in dm natuurlijk waarquote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy, ik moet een kernachtige karakteristiek van mezelf geven voor een sollicitatie.
Enig idee?
logisch wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja
En daardoor vind ik het nogal veel geld voor wat ik terugkrijg.
Tot nu toe heb ik: ik ben de witte Samuel L. Jackson.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent een homey/bro, waarvoor ga je solliciteren? (in dm natuurlijk waar)
aandacht voor detail, punctueel. --> biologie, leraar.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enig idee?
Thanks, ben ontzettend gespannen, is een vrij chique gelegenheid dus moet wel extra m´n best doen.quote:
dragen ze daar wel strakke rokken en doorschijnende blousen?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Thanks, ben ontzettend gespannen, is een vrij chique gelegenheid dus moet wel extra m´n best doen.
Uh, nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
dragen ze daar wel strakke rokken en doorschijnende blousen?
Je mag blij wezen dat je uberhaupt nog te vreten krijgt tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
sjonge jonge. de horeca van tegenwoordig is niet meer wat het geweest is zeg.
Wel waarquote:
Niet iedereen loopt er als een -vul plaatsnaam in die ik wegens privacyredenen en om niemand te beledigen niet noem- bij!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
sjonge jonge. de horeca van tegenwoordig is niet meer wat het geweest is zeg.
niet alles zo serieus oppakken, jongekleinedame.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt er als een -vul plaatsnaam in die ik wegens privacyredenen en om niemand te beledigen niet noem- bij!
Deze jongenietzogrootalsiedereendame, deed dat voor de verandering wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef dawg het volgende:
[..]
niet alles zo serieus oppakken, jongekleinedame.
Nope. Daten, dat kan resulteren in relaties...trouwen, 2,5 kids en een hond. Ai ai ai.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Is iedereen daten op deze vrijdagavond? Wat een stilte..
Is die halve de boven of onderkant?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope. Daten, dat kan resulteren in relaties...trouwen, 2,5 kids en een hond. Ai ai ai.
Boven denk ik, dan heb je iig nog een hoofd voor de familiefoto.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Is die halve de boven of onderkant?
Enge dingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope. Daten, dat kan resulteren in relaties...trouwen, 2,5 kids en een hond. Ai ai ai.
Zeker horror! Zou er op het moment niet aan moeten denken een relatie te moeten hebben hahaquote:
Niet. Vind het wel prima zo. Lekker thuis chillen, sporten, freedom all around. Ik pasquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens aan de vrouw trwns?
Dat freedom all around is inderdaad fijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet. Vind het wel prima zo. Lekker thuis chillen, sporten, freedom all around. Ik pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat freedom all around is inderdaad fijn
Al is het ook wel eens fijn om te pas of te onpas tegen een warm mannenlichaam aan te kruipen...Bah, warme lichamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |