Hoi engelquote:
Wow.... daar zou ik gewoon een nieuwe ka van kunnen kopenquote:Op maandag 22 april 2013 20:54 schreef muhahaha het volgende:
Dat zou ik dan weer niet doen maar dat geluid is gewoon zo vet.
Ik heb er 1 gevonden, 11.000 euro.
Uhu, ik heb dan toch liever die Husqvara.quote:Op maandag 22 april 2013 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wow.... daar zou ik gewoon een nieuwe ka van kunnen kopenwat zeg ik ... bijna 2
Crossmotors ....quote:Op maandag 22 april 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik heb dan toch liever die Husqvara.
Hij is nieuw maar hij neigt wel meer naar een crossmotor. Het is gewoon dat geluid wat zo vet is.
Ghehe, normaal heb ik er niet zoveel mee omdat het geluid meestal hoger ligt. Dit geluidje is veel lager en daardoor in mijn oren veel mooier.quote:Op maandag 22 april 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Crossmotors ....
vooral net na de start... het 1ste bochtje
iig niet Faxiequote:Op donderdag 25 april 2013 20:34 schreef -Engel- het volgende:
Faxie.......
Raad eens wat er a.s. za in Amersfoort is
Wat is er dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan welmaar ik geloof dat er ook een dichterbij zijn huis is
Hoe is het?quote:
Ja, lekker.quote:
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekker.Verhuizing was snel gedaan. Vakantie nu voorbij helaas
![]()
Alles oke met Tijn?
Gaat altijd snel voorbijquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Altijd een tof gezicht.... maaruh alle kisten nog in hun grafquote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Het stormt hier nu wel heerlijk btw, golven slaan tot 2 meter hoog over de boulevard.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Altijd een tof gezicht.... maaruh alle kisten nog in hun graf
oooohquote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat gebeurt alleen bij zware regenval, en het regent nu niet. Dus is gewoon HEUL VEUL wind
Morgen zal het wel weer over zijn denk ik.
Verhuizing?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Alles oke met Tijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |