iig niet Faxiequote:Op donderdag 25 april 2013 20:34 schreef -Engel- het volgende:
Faxie.......
Raad eens wat er a.s. za in Amersfoort is
Wat is er dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan welmaar ik geloof dat er ook een dichterbij zijn huis is
Hoe is het?quote:
Ja, lekker.quote:
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekker.Verhuizing was snel gedaan. Vakantie nu voorbij helaas
![]()
Alles oke met Tijn?
Gaat altijd snel voorbijquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Altijd een tof gezicht.... maaruh alle kisten nog in hun grafquote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Het stormt hier nu wel heerlijk btw, golven slaan tot 2 meter hoog over de boulevard.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Altijd een tof gezicht.... maaruh alle kisten nog in hun graf
oooohquote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat gebeurt alleen bij zware regenval, en het regent nu niet. Dus is gewoon HEUL VEUL wind
Morgen zal het wel weer over zijn denk ik.
Verhuizing?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Alles oke met Tijn?
http://www.timesofmalta.com/weather/forecastquote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooooh![]()
Zal toch wel? Wat zegt t weerbericht???
Jaquote:
Waarheen?quote:
Dichterbij cocktails en zee en zulksquote:
erg belangrijkquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dichterbij cocktails en zee en zulks
Huh?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dichterbij cocktails en zee en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mijquote:
Al die crossoverusers make me confusedquote:
Poor youquote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die crossoverusers make me confused
Deze Bonnie zit al aan de portquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik ben zo baaaahaaahaaaaangquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze Bonnie zit al aan de portSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Haha, zo had ik er nog niet naar gekekenquote:
Beterrrrrr!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Nummer doet me trouwens denken aan mijn sexy lerares frans op de middelbare school
oe oe oe oeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Nummer doet me trouwens denken aan mijn sexy lerares frans op de middelbare school
Ja, ze was echt sexyquote:
omg ik ken dat nummerquote:
In het echt zag ze er uit als Divine?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ze was echt sexyAl zal het ook wel wat met gierende hormonen te maken hebben gehad
Het is hier te vaak te rustigquote:
Wie niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |