Huh?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dichterbij cocktails en zee en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mijquote:
Al die crossoverusers make me confusedquote:
Poor youquote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die crossoverusers make me confused
Deze Bonnie zit al aan de portquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik ben zo baaaahaaahaaaaangquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Deze Bonnie zit al aan de portSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Haha, zo had ik er nog niet naar gekekenquote:
Beterrrrrr!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Nummer doet me trouwens denken aan mijn sexy lerares frans op de middelbare school
oe oe oe oeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Nummer doet me trouwens denken aan mijn sexy lerares frans op de middelbare school
Ja, ze was echt sexyquote:
omg ik ken dat nummerquote:
In het echt zag ze er uit als Divine?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ze was echt sexyAl zal het ook wel wat met gierende hormonen te maken hebben gehad
Het is hier te vaak te rustigquote:
Wie niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |