Dan heb je aan Evie een goeie, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Watertornado het volgende:
Koud, kil en frigide, zo heb ik ze het liefst.
Lief van je!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je aan Evie een goeie, schat ik zo in.
haha, mensen die niet de sleutel van je kelder hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:18 schreef muhahaha het volgende:
Waarom weet ik van niks joy?? Je weet toch dat je ff moet bellen als je langs wilt komen.
Joy niet want anders kan ze ontsnappen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha, mensen die niet de sleutel van je kelder hebben.
Ik help dr wel te ontsnappenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joy niet want anders kan ze ontsnappen.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, ook al heb jij de sleutel, je past toch niet door de deur.
Touchéquote:Op zondag 21 april 2013 13:15 schreef Evie het volgende:
[..]Vast wel na een week door jullie kookkunsten niet gegeten te hebben
![]()
whehe
Ik voel me redelijk okequote:Op zondag 21 april 2013 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker goed! Minder buikpijn met de dagen lekker druk
Hoe is het daar?
Haha o jee.. maar arnhem is best leuk!!quote:Op zondag 21 april 2013 13:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk oke
Gister ben ik zomaar meengenomen naar Arnhem (ik dacht dat we naar A'dam zouden gaan)
mijn voeten doen nu wel wat pijn want hakken en we stonden niet dichtbij geparkeerd
ik ben ontvoerd om te gaan stappen... en ik maar denken dat we naar A'dam zouden gaanquote:Op zondag 21 april 2013 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha o jee.. maar arnhem is best leuk!!
Was je gewoon shoppen of uit gegaan?
Ook een leuke stad om te bezichtigen?quote:Op zondag 21 april 2013 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha o jee.. maar arnhem is best leuk!!
Was je gewoon shoppen of uit gegaan?
Ze hebben je geboeid en in de kofferbak gesmeten?quote:Op zondag 21 april 2013 14:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben ontvoerd om te gaan stappen... en ik maar denken dat we naar A'dam zouden gaan
note to self... platte schoenen meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |