Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast wel. Ik vind indiaanse muziek, of ja dat wat ik heb gehoord, erg mooi.
Jammer dat ik zo geen titel heb,
bagger dat..... bij mijn laatste verhuizing had ik een verhuisliftquote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dankzij je geestelijke meesjouwen ging het heel soepelBehalve de barcalounger. Die paste niet in de lift. En. Moest. Dus. De. Trappen. Op. Gedragen. Worden.
Native americans.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?
Zoiets als dit?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?
Oh sorry, verkeerd begrepenquote:
Ja nee, niet het geval hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bagger dat..... bij mijn laatste verhuizing had ik een verhuisliftDat is serieus fijn verhuizen
Geloof me, dat vind bijna iedere engelstalige buitenlander ook van dutch- deutschquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo onpraktisch allemaal.
India - indiers
Amerikaanse indianen - indianen
Die ja.quote:
Ja, dat is Bollywoodquote:
Geen cd's van.... maar ze gebruiken native americanse- achtige muziek ook veel voor van die relax cd'squote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet echt even nadenken, mijn broer heeft daar 1 of 2 cd's van.
Vind ik erg chill.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen cd's van.... maar ze gebruiken native americanse- achtige muziek ook veel voor van die relax cd's
Nee, maar het komt vaak voor dat mensen het niet goed schrijven... daarom vroeg ik t na...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo onpraktisch allemaal.
India - indiers
Amerikaanse indianen - indianen
Dat is pas goed verhuizenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja nee, niet het geval hier.Wel geregeld dat mensen met bus en landrover meehielpen, dus 99% is over nu, in 1 rit.
truequote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, dat vind bijna iedere engelstalige buitenlander ook van dutch- deutsch
Ik vind vooral de cultuur erachter chill...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ja.
Geniaal gewoon. Die vind ik zo chill.
Trusten malta-man!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond lieve mensen
Ja, ik ook. Vergis je niet dat er ook veel geromantiseerd wordt hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind vooral de cultuur erachter chill...
Hoe ze daadwerkelijk leefde in vergelijking met wij nu.... ja dat zeker ....quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vergis je niet dat er ook veel geromantiseerd wordt hoor.
Mensen zijn in hun leven ongelukkig en gaan fantaseren over andere mogelijke levens. Dat bedoel ik eerder. Ik vind hun cultuur zeker wel interessant maar er wordt ook veel geromantiseerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe ze daadwerkelijk leefde in vergelijking met wij nu.... ja dat zeker ....
Sowieso is hun cultuur met de komst van de europeanen etc veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |