Slaap lekker -Engel-quote:
Klopt, het is meer een chillend muziekje.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef -Engel- het volgende:
Ik ken Flower door de film Gone in Sixty Seconds en ik word er meestal vrolijk van![]()
Whispering Wind kende ik nog niet, maar het klinkt goed, al vind ik het meer om naar te luisteren en te voelen dan om op te dansen. fijne clip
Waarschijnlijk vind je een aantal nummers van Enigma dan ook wel wat.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, het is meer een chillend muziekje.
Volgens mij heb ik er geen cd's van .... of het moet ergens op zo'n verzamelding staanquote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
Enigma ken ik wel ja, daar is mijn broer gek van.
Ik heb 2 cd's van Enigma.
Enigma - Love Sensuality Devotion
Enigma - The Cross Of Changes
Nee.... kende ik niet ... ik dacht eerst ff >> En nu gaat ze een zonnegroet doenquote:
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd. Ik luister er heel weinig naar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er geen cd's van .... of het moet ergens op zo'n verzamelding staan
Hmm.... ik weet het niet meer zeker maar volgens mij heeft enigma ook iets van muziek voor the lord of the rings gemaakt.... Enya sowieso wel.... maar Enigma...
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... kende ik niet ... ik dacht eerst ff >> En nu gaat ze een zonnegroet doen
No problem.... ik kan dat vast ergens vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Dat zou ik niet weten eerlijk gezegd. Ik luister er heel weinig naar.
Ja man.... kwam door de eerste 2 maten hoor... en het plaatjequote:[..]
Vast wel. Ik vind indiaanse muziek, of ja dat wat ik heb gehoord, erg mooi.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No problem.... ik kan dat vast ergens vinden
[..]
Ja man.... kwam door de eerste 2 maten hoor... en het plaatje
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef Barbusse het volgende:
Godver, ik ben kapotNog twee daagjes werken, nog de laatste paar dingetjes overbrengen voor de verhuizing. Dan vakantie
![]()
![]()
![]()
Dankzij je geestelijke meesjouwen ging het heel soepelquote:Op donderdag 11 april 2013 23:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]yeaaaah
Ik heb aan je gedacht Malta-man
In gedachten heb ik geholpen met sjouwen
je hebt je dozen te zwaar gemaakt
Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast wel. Ik vind indiaanse muziek, of ja dat wat ik heb gehoord, erg mooi.
Jammer dat ik zo geen titel heb,
bagger dat..... bij mijn laatste verhuizing had ik een verhuisliftquote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dankzij je geestelijke meesjouwen ging het heel soepelBehalve de barcalounger. Die paste niet in de lift. En. Moest. Dus. De. Trappen. Op. Gedragen. Worden.
Native americans.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?
Zoiets als dit?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je muziek uit India bedoeld?
Oh sorry, verkeerd begrepenquote:
Ja nee, niet het geval hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bagger dat..... bij mijn laatste verhuizing had ik een verhuisliftDat is serieus fijn verhuizen
Geloof me, dat vind bijna iedere engelstalige buitenlander ook van dutch- deutschquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo onpraktisch allemaal.
India - indiers
Amerikaanse indianen - indianen
Die ja.quote:
Ja, dat is Bollywoodquote:
Geen cd's van.... maar ze gebruiken native americanse- achtige muziek ook veel voor van die relax cd'squote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet echt even nadenken, mijn broer heeft daar 1 of 2 cd's van.
Vind ik erg chill.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen cd's van.... maar ze gebruiken native americanse- achtige muziek ook veel voor van die relax cd's
Nee, maar het komt vaak voor dat mensen het niet goed schrijven... daarom vroeg ik t na...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo onpraktisch allemaal.
India - indiers
Amerikaanse indianen - indianen
Dat is pas goed verhuizenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja nee, niet het geval hier.Wel geregeld dat mensen met bus en landrover meehielpen, dus 99% is over nu, in 1 rit.
truequote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, dat vind bijna iedere engelstalige buitenlander ook van dutch- deutsch
Ik vind vooral de cultuur erachter chill...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ja.
Geniaal gewoon. Die vind ik zo chill.
Trusten malta-man!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond lieve mensen
Ja, ik ook. Vergis je niet dat er ook veel geromantiseerd wordt hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind vooral de cultuur erachter chill...
Hoe ze daadwerkelijk leefde in vergelijking met wij nu.... ja dat zeker ....quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vergis je niet dat er ook veel geromantiseerd wordt hoor.
Mensen zijn in hun leven ongelukkig en gaan fantaseren over andere mogelijke levens. Dat bedoel ik eerder. Ik vind hun cultuur zeker wel interessant maar er wordt ook veel geromantiseerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe ze daadwerkelijk leefde in vergelijking met wij nu.... ja dat zeker ....
Sowieso is hun cultuur met de komst van de europeanen etc veranderd.
Natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen zijn in hun leven ongelukkig en gaan fantaseren over andere mogelijke levens.
Kloptquote:Dat bedoel ik eerder. Ik vind hun cultuur zeker wel interessant maar er wordt ook veel geromantiseerd.
hey -Engel-quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook weer![]()
hmmm tosti kip, kruiden en paprika vind ik ook best een goede combo![]()
Nah, was lekker maar niet zo lekker als ik een dagje vrij was geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morguh Malta-man
En ook zo'n lekker ontbijtje als ik?
huh.... je had toch vakantie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, was lekker maar niet zo lekker als ik een dagje vrij was geweest.
Na, vandaag na 6 uurquote:
Jawel! En bijna 25 graden inmiddels!quote:
Jullie hebben ook bewolktquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.maltaweather.com/forecasts/5-day-weather-forecast/
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, dat zijn een paar wolkjes die voor het begin van de middag weer weg zijn. Net zoals vandaag. ´S nachts bewolkt, overdag zonquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dat zijn een paar wolkjes die voor het begin van de middag weer weg zijn. Net zoals vandaag. ´S nachts bewolkt, overdag zon
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Nog een paar uurtjes, en dan bier ende feescht ende vakantie!
?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:05 schreef Barbusse het volgende:
En dat typ ik terwijl ik naar een stel Vietnamezen zit te kijken die een soort van voetbadminton uitvoeren
Het bestaat echt, had er nog nooit van gehoordquote:
Is t zoiets als hacky sack? Want dat ken ik welquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bestaat echt, had er nog nooit van gehoord![]()
Hacky sack?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is t zoiets als hacky sack? Want dat ken ik wel
Oh zo! Ik dacht aan texaans zaklopen of zoquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh zo! Ik dacht aan texaans zaklopen of zo
Ja sorry, ik ben echt gaar vandaagquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben echt gaar vandaag
Tnxquote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
Engel, deze past ook wel in jouw straatje qua muziek:
Ik vind hem echt vet en ja, het clipje ook.
ik in wat anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:27 schreef Murdera het volgende:
Nu heb ik zin in een feestje.Kut joysa
Ik voel me vereerd. Ze zeggen ook wel dat ik "schattig" ben.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
joysa is ook niet lief, maar een bitchy bitch.lief hebben we jou voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |