quote:Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Rafael van der Vaart heeft naar eigen zeggen zijn vrouw Sylvie niet geslagen tijdens de beruchte oudejaarsavond afgelopen jaar.
Foto: ProShots
De voetballer doet deze onthulling zondag in het programma Derksen & ..., waarvan RTL Boulevard dinsdag al beelden vertoonde.
Afgelopen jaarwisseling kregen Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie ruzie. Niet veel later maakte het stel bekend dat ze gingen scheiden.
De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Verdrietig
Nu zegt de 30-jarige Van der Vaart in het interview met Johan Derksen: "Ik heb haar overigens niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van."
Rafael en Sylvie, die in 2005 trouwden, maakten in januari bekend te gaan scheiden. De twee worden nog regelmatig met elkaar gezien, maar ontkennen dat sprake is van een hereniging. Het stel heeft een zoon, Damián.
quote:Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Sabia Boulahrouz zegt dat Rafael van der Vaart zijn ex-vrouw Sylvie niet heeft geslagen op Oudejaarsavond. Deze uitspraak doet ze twee dagen nadat Rafael zelf de klap heeft ontkend.
Foto: ANP
"Ik heb haar niet geslagen", zegt Rafael in een interview met Johan Derksen.
Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie, was ook aanwezig op de desbetreffende avond. Ze reageert donderdag tegenover RTL Boulevard.
"Het is eigenlijk niet aan mij hier iets over te zeggen, maar ik zou nooit meer vrienden zijn met Rafael als hij Sylvie een klap had gegeven."
Conclusie
Omdat de ex-vrouw van voetballer Khalid Boulahrouz naar eigen zeggen nog steeds vrienden is met Rafael, mag daaruit de conclusie getrokken worden dat er niet is geslagen. "We zijn nog vrienden, dus dan begrijp je wel dat dat niet is gebeurd."
Vlak na de jaarwisseling maakten Rafael en Sylvie van der Vaart bekend een punt achter hun huwelijk te zetten. De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'quote:'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie Meis.
Foto: ANP
Bekijk video
Dat meldt de Duitse krant Bild in de nacht van zondag op maandag op de site.
"We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld'', aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad.
Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Khalid Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
Sylvie
Volgens Bild zou Meis al op de hoogte zijn van het nieuwe liefdesgeluk van haar ex. ''Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen", aldus Boulahrouz. "Sylvie heeft haar eigen leven nu.
Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ole op 11-04-2013 13:43:52 ]Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
quote:
Op whatsapp, al 100x keerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze al voorbij gekomen?
Serieus, over dit soort dingen whatsappen?quote:
Sylvie kookt niet...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Devil010 het volgende:
Tja wie is lekkerder, Sylvie of Sabia?
En wie kookt beter?
Geilquote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sylvie kookt niet...
Nou ja... Van woede misschien nu!
Ik denk dat Saab te dom is om te koken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sylvie kookt niet...
Nou ja... Van woede misschien nu!
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
De gate beheerst ook mijn leven, de sla bij het eten werd ineens Slatan
Guitige blik, veelbelovende neus!quote:
Ik probeerde het met m'n vriendinnetjes in Nijmegen te bespreken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Serieus, over dit soort dingen whatsappen?
Ik mis ook alles
Nee zij zijn de boerenknollen, wij zijn vrouwen van de wereldquote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik probeerde het met m'n vriendinnetjes in Nijmegen te bespreken.
Ik: Ja hebben jullie het gehoord, Sylvie en Rafael zijn uit elkaar en nou doet Rafeal Sabia, de ex van Bouhlarouz.
Zij: Wieee?
Ik: Ja die voetballers, en zij deed ook dingen op tv.
Zij: Oké. Dat volg ik niet.
Geen van alleen wist ook maar wie het waren! Laat staan wie ze doen en al helemaal geen interesse erin. Voelde me zo'n boerenknol
Ooit heeft Sylvie geroepen dat ze weleens uit de band springt en dan eet ze zelfs het hoorntje van een softijsjequote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef static het volgende:
Dat van die ijshoorntjes is me even ontgaan, waar gaat dat over?
Lees anders de afgelopen 17 topics even doorquote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef static het volgende:
Dat van die ijshoorntjes is me even ontgaan, waar gaat dat over?
Ik heb hem gisteren nog geupdatequote:Op woensdag 10 april 2013 20:32 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kan de OP wel een update gebruikenkan het bijna niet meer bijhouden
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
De gate beheerst ook mijn leven, de sla bij het eten werd ineens Slatan
heeft veel ook op de FP gestaan? anders zou zoiets erbij kunnen VBL / [Crisis bij Ajax] - Cruijff versus de rest van de RvCquote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef alors het volgende:
Misschien een soort van tijdlijn, met linkjes naar de nieuwsberichten?
Raf.... oh wacht je bedoelde een echte klikoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:44 schreef amaranta het volgende:
Heeft er al iemand in een kliko gezeten¿
Ja Gullit-stylequote:Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Raf.... oh wacht je bedoelde een echte kliko
Ja vond ik ook wel!! Die droeftoeter van een Edwin Smulders ook Sylvie nog even een schouderklopje geven en vervolgens als een malle achter haar aan rennen, maar goed het is zn werk zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 10 april 2013 20:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond die achtervolging van Syl op het vliegveld best sneu.
En Albert die daar dan niks van durft te zeggen omdat Anouk Smulders een collega isquote:Op woensdag 10 april 2013 20:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel!! Die droeftoeter van een Edwin Smulders ook Sylvie nog even een schouderklopje geven en vervolgens als een malle achter haar aan rennen, maar goed het is zn werk zullen we maar zeggen...
Ik heb nog meer respect voor een actieve pedofiel dan voor mensen als Edwin Smulders, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel!! Die droeftoeter van een Edwin Smulders ook Sylvie nog even een schouderklopje geven en vervolgens als een malle achter haar aan rennen, maar goed het is zn werk zullen we maar zeggen...
Ik ben geen homo, maar als als .. zou hij mij best mogen vernederen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zag een andere niet de dezehoor. Deze is leuk
owwwkeee.....quote:Op woensdag 10 april 2013 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, maar als als .. zou hij mij best mogen vernederen.
quote:'Sabia Boulahrouz is een golddigger'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Sabia Boulahrouz, het nieuwe liefje van Rafael van der Vaart, heeft in haar woonplaats Hamburg een niet al te beste naam. Daarnaast heeft de voetbalvrouw een buitengewoon roemruchtig verleden met steenrijke mannen en zelfs een verborgen dochter.
Sabia, een voormalig go-go-danseres, staat in Hamburg te boek als een ware golddigger. Dat onthult een verslaggeefster van de Hamburger Morgen Post aan RTL Boulevard.
De 35-jarige hartsvriendin van Sylvie, die volgens de bron haar liefjes selecteert op hun banksaldo, was eerder samen met een bekende Hamburgse dj en later met een grote Duitse platenbaas.
Ook zou Sabia uit een vroegere relatie met een Duitse clubeigenaar een zeventienjarige dochter hebben overgehouden, met wie ze momenteel geen contact meer zou hebben.
Dit alles speelt zich af voordat Sabia Engizek in 2005 in het huwelijksbootje stapt met voetballer Khalid Boulahrouz.
De twee verwachten in 2008 hun eerste kindje, maar het gaat vreselijk mis. Het meisje, Anissa, overlijdt kort na de geboorte. Sabia gaat door een hel.
Na de geboorte van een tweede dochter raakt de Duitse brunette in 2010 voor de derde keer zwanger. Tijdens die zwangerschap besluiten Sabia en Khalid echter een punt achter hun huwelijk te zetten.
Eerder deze week kwam het nieuws naar buiten dat ze tegenwoordig gelukkig is met Rafael van der Vaart, de kersverse aanvoerder van Hamburger SV en bovendien de ex van haar vriendin Sylvie.
Tijdens de breuk van Sil en Raf fungeerde Sabia als luisterend oor en bemiddelaar van het gebroken koppel.
quote:Na de geboorte van een tweede dochter raakt de Duitse brunette in 2010 voor de derde keer zwanger.
Ja maar ze heeft nog een dochter van 17... Dus raakte ze voor de vierde keer zwanger.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hun eerste dochter is vlak na de geboorte overleden (was met WK 2008)
De eerste is zeker met door de ooievaar gebrachtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft nog een dochter van 17... Dus raakte ze voor de vierde keer zwanger.
Ja maar naderhand hebben ze toch nog een zoon gekregen? Terwijl ze bij de zwangerschap ervoor al uit elkaar waren. Of zo. Ik snap er de ballen meer vanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hun eerste dochter is vlak na de geboorte overleden (was met WK 2008)
En moet het dus ook zijn: na de geboorte van hun 3e dochter.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft nog een dochter van 17... Dus raakte ze voor de vierde keer zwanger.
Ja ze hebben nog een zoon gekregen, alleen was ze al zwanger toen ze uit elkaar gingen (die kids zijn echt kei snel achter elkaar geboren).quote:Op woensdag 10 april 2013 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar naderhand hebben ze toch nog een zoon gekregen? Terwijl ze bij de zwangerschap ervoor al uit elkaar waren. Of zo. Ik snap er de ballen meer van
Volgens mij wel, ik lees ook dat ze er geen contact meer mee heeftquote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef hexje het volgende:
En begreep ik het nou goed dat zij die dochter niet heeft opgevoed?
Wie was de vorige dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
Maar nu heeft Rafaël dus voor de tweede keer een afdankertje van Khalid.
Ja, je hebt gelijk, het wordt me te ingewikkeld.quote:
Ik vat het ook niet altijd..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het wordt me te ingewikkeld.
Misschien kan iemand even uittekenen wie wie van wie heeft overgenomenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het wordt me te ingewikkeld.
Veel gebeurd sinds oud en nieuwquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet altijd..
Wil morgen wel kijken of ik een tijdlijn in elkaar kan fiksen.
Dat zou het een stuk simpeler maken, want wie weet wat er nog allemaal aan transacties boven tafel komtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
En een stamboomquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
En Atmodikoro, ze heeft meer voetballers gehadquote:
Das die van NAC toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Atmodikoro, ze heeft meer voetballers gehad
Ik heb meer met Raf dan met Zlatan eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, maar als als .. zou hij mij best mogen vernederen.
Yup, waarna ze met droge ogen beweerde nog nooit iets met voetballers te hebben gehadquote:
Raf lijkt me een prima gast, maar wel behoorlijk seksloos.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb meer met Raf dan met Zlatan eigenlijk
Volgens mij kan dat best een geil tijgertje zijn... alleen liet ie dat niet zien als Sylvie hem vooral in het openbaar stond af te lebberen voor de buitenwereldquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Raf lijkt me een prima gast, maar wel behoorlijk seksloos.
ze beweerde ook vooral dat ze Van der Vaart niet kende omdat ze niks van voetbal wistquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, waarna ze met droge ogen beweerde nog nooit iets met voetballers te hebben gehad
Het was toch een boekhouderquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze beweerde ook vooral dat ze Van der Vaart niet kende omdat ze niks van voetbal wist
Er was toch ook iets met Jeroen Post die beweerde dat zij en Touria Haoud een pact hadden om een rijke vent aan de haak te slaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze beweerde ook vooral dat ze Van der Vaart niet kende omdat ze niks van voetbal wist
Die breek je zo doormiddenquote:
hahahaha geen idee of het zo is. Missies geslaagdquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er was toch ook iets met Jeroen Post die beweerde dat zij en Touria Haoud een pact hadden om een rijke vent aan de haak te slaan?
In beide gevallen: Mission Accomplished
Je hebt geil verkeerd gespeld tong.quote:
De wisselbokaal!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan iemand even uittekenen wie wie van wie heeft overgenomen
Maar tamelijk hersenloos.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Raf lijkt me een prima gast, maar wel behoorlijk seksloos.
Dank u.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is dit al voorbij gekomen?
Volgens deze link schijnt Sylvie Zlatan destijds een kunstje proberen te flikken door het bed in te duiken met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola.
quote:Hij is lang, aantrekkelijk, rijk. Een stoer type met een zesdaagse baard, helblauwe husky-ogen, mooie lippen en een sixpack. Voorzichtig klampt TV-ster Sylvie van der Vaart (34, Let's Dance) zich aan hem vast. Zij straalt. Hij grijnst. Gelukkig ...
Terwijl haar man Rafael van der Vaart (30) met haar beste vriendin Sabia Boulahrouz (35) is, troost Sylvie zich met een aantrekkelijke Fransman! Hij is de reden voor haar frequente bezoeken aan Parijs in de afgelopen weken.
Een maand geleden zou de liefde zijn aangewakkerd tussen Sylvie en Guillaume. Zarka komt uit een zeer rijke familie, heeft zelf aan de prestigieuze business school INSEAD gestudeerd en richtte het computerbedrijf GZ Com op. Zijn zakelijke doorbraak kwam met informatieschermen in taxi's.
Hij is geestig, onbezorgd, uiterst galant, houdt zichzelf in vorm door joggen, loopt marathons. Hij denkt conservatief, sympathiseerde in de campagne met de voormalige president Nicolas Sarkozy. Hij behoort tot het beste Parijse gezelschap, heeft veel vrienden en onderhoudt zijn Twitter-account, bijvoorbeeld met foto's van een uitstapje met vrienden.
Pikant: Sabia was meerdere keren in Parijs met Sylvie. Misschien heeft ze Guillaume zelfs wel ontmoet ...
Ik ben niet Team Sylvie, maar dat hij rijk is is toch niet zo heel raar als je je bedenkt dat zij zich waarschijnlijk meestal in welgestelde kringen bevindt? Daarbij verdient ze zelf genoeg geld, lijkt me.quote:Op donderdag 11 april 2013 04:57 schreef female81 het volgende:
Wéér eentje met een hoop poen.
Typisch.
Ik zie een overeenkomst met Zlatanquote:Op donderdag 11 april 2013 03:27 schreef Grunge. het volgende:
Dit zou 'm dan ook moeten zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 05:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben niet Team Sylvie, maar dat hij rijk is is toch niet zo heel raar als je je bedenkt dat zij zich waarschijnlijk meestal in welgestelde kringen bevindt? Daarbij verdient ze zelf genoeg geld, lijkt me.
duh, dat is het eerste selectiecriterium.quote:Op donderdag 11 april 2013 04:57 schreef female81 het volgende:
Typisch.
Raf met langer haar en een sikje?quote:Op donderdag 11 april 2013 03:24 schreef Grunge. het volgende:
Dit zou de nieuwe vriend van Sylvie zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heet Guillaume Zarka.
Bron: http://www.bild.de/unterh(...)a-29951380.bild.html
Nu even lezen.
Wat een draakquote:Op donderdag 11 april 2013 03:24 schreef Grunge. het volgende:
Dit zou de nieuwe vriend van Sylvie zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heet Guillaume Zarka.
Bron: http://www.bild.de/unterh(...)a-29951380.bild.html
Nu even lezen.
Silvie staat er anders wel om bekend, en ontmoet zij geen 'gewoon' volk dan? Beetje onzin stelling vind ik dit altijd. Als deze man de loodgieter was geweest was ze vast en zeker niet voor hem gevallen.quote:Op donderdag 11 april 2013 05:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben niet Team Sylvie, maar dat hij rijk is is toch niet zo heel raar als je je bedenkt dat zij zich waarschijnlijk meestal in welgestelde kringen bevindt? Daarbij verdient ze zelf genoeg geld, lijkt me.
Nee, ik denk ook wel dat ze bewust op zoek is geweest naar rijke voetballers, maar nu ze zichzelf zo omhoog gewerkt heeft denk ik dat ze niet per se meer op zoek is geweest naar een man die loaded is en wel dat ze hem ergens heeft ontmoet omdat ze zich in die kringen bevindt, want ja, ik denk dat ze wel veelal met mensen omgaat die succesvol zijn, dat gaat toch vaak zo. Dat status belangrijk voor haar is lijkt mij ook, hoor. Maar ze heeft zijn geld niet nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 07:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Silvie staat er anders wel om bekend, en ontmoet zij geen 'gewoon' volk dan? Beetje onzin stelling vind ik dit altijd. Als deze man de loodgieter was geweest was ze vast en zeker niet voor hem gevallen.
Ik denk niet dat het 'net' is, maar dat de gevoelens bij zowel Raf en Sil al langer weg waren. Anders zou ik het ook raar vinden. Maar het lijkt nu alsof het van de een op de andere dag allemaal is gebeurd.quote:Op donderdag 11 april 2013 07:38 schreef Karina het volgende:
Staat nu ook in het AD:
Nieuwe liefde Sylvie van der Vaart is rijke Fransman'
Sylvie van der Vaart (34) heeft na haar pijnlijke liefdesbreuk met Rafael van der Vaart, net als haar ex, al snel een nieuwe liefde gevonden. Niet Zlatan Ibrahimovic, zoals eerder werd gefluisterd, maar de 33-jarige Franse zakenman Giullaume Zarka heeft haar hart veroverd, zo meldt de Duitse boulevardkrant Bild.
De twee leerden elkaar kennen in Parijs en trokken al naar de Normandische badstad Honfleur voor een romantisch uitje. Bild publiceerde daar foto's van. Sylvie onthoudt zich voorlopig van commentaar. 'Over persoonlijke zaken zwijg ik voortaan', maar ze ontkent de relatie evenmin. Verder zegt ze: 'Ik ben dol op Parijs.'
Guillaume Zarka is volgens Bild een fervent aanhanger van oud-president Sarkozy. Hij richtte het Parijse informaticabedrijf 'GZ Com' op. Zijn zakelijke doorbraak forceerde hij met infoschermen in taxi's. Vorige maand werd het stelletje al gespot tijdens romantische etentjes in chique restaurants.
Bron
Ik snap dat niet he? Net van je man af en dan al weer een ander.
Dat kind wordt meer opgevoed door een nanny vrees ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een gladjanus.
Wat me wel opvalt: Sylvie is de afgelopen tijd een paar keer naar Parijs gegaan. Rafael heeft het druk met Sabia op de foto's te zien. Wanneer brengen ze tijd met hun kind door? Ff een paar daagjes tussendoor?
Ik denk niet dat het 'net' is, maar dat de gevoelens bij zowel Raf en Sil al langer weg waren. Anders zou ik het ook raar vinden. Maar het lijkt nu alsof het van de een op de andere dag allemaal is gebeurd.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he? Net van je man af en dan al weer een ander.
Hoeveel rijke beroemdheden ken jij die aanpappen met een onbekend persoon die geen cent te makken heeft?quote:Op donderdag 11 april 2013 04:57 schreef female81 het volgende:
Typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |