Ja, je hebt gelijk, het wordt me te ingewikkeld.quote:
Ik vat het ook niet altijd..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het wordt me te ingewikkeld.
Misschien kan iemand even uittekenen wie wie van wie heeft overgenomenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het wordt me te ingewikkeld.
Veel gebeurd sinds oud en nieuwquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet altijd..
Wil morgen wel kijken of ik een tijdlijn in elkaar kan fiksen.
Dat zou het een stuk simpeler maken, want wie weet wat er nog allemaal aan transacties boven tafel komtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
En een stamboomquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
En Atmodikoro, ze heeft meer voetballers gehadquote:
Das die van NAC toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Atmodikoro, ze heeft meer voetballers gehad
Ik heb meer met Raf dan met Zlatan eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, maar als als .. zou hij mij best mogen vernederen.
Yup, waarna ze met droge ogen beweerde nog nooit iets met voetballers te hebben gehadquote:
Raf lijkt me een prima gast, maar wel behoorlijk seksloos.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb meer met Raf dan met Zlatan eigenlijk
Volgens mij kan dat best een geil tijgertje zijn... alleen liet ie dat niet zien als Sylvie hem vooral in het openbaar stond af te lebberen voor de buitenwereldquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Raf lijkt me een prima gast, maar wel behoorlijk seksloos.
ze beweerde ook vooral dat ze Van der Vaart niet kende omdat ze niks van voetbal wistquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, waarna ze met droge ogen beweerde nog nooit iets met voetballers te hebben gehad
Het was toch een boekhouderquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze beweerde ook vooral dat ze Van der Vaart niet kende omdat ze niks van voetbal wist
Er was toch ook iets met Jeroen Post die beweerde dat zij en Touria Haoud een pact hadden om een rijke vent aan de haak te slaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze beweerde ook vooral dat ze Van der Vaart niet kende omdat ze niks van voetbal wist
Die breek je zo doormiddenquote:
hahahaha geen idee of het zo is. Missies geslaagdquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er was toch ook iets met Jeroen Post die beweerde dat zij en Touria Haoud een pact hadden om een rijke vent aan de haak te slaan?
In beide gevallen: Mission Accomplished
Je hebt geil verkeerd gespeld tong.quote:
De wisselbokaal!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan iemand even uittekenen wie wie van wie heeft overgenomen
Maar tamelijk hersenloos.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Raf lijkt me een prima gast, maar wel behoorlijk seksloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |