Victoria Koblenko.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef Uccie het volgende:
En die ex van die Oekraïnse die in GTST zat, met dat rode haar die zichzelf zo fantastisch vind omdat ze politicologie heeft gestuurd. Dat is nog een loslopende voetballer toch???
Ja nou bij hem valt nou ook weer niet zoveel te halen, maar het is geen domme man, daarom vind ik het ook zo raar.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]hoe diep kun je zinken.... die heeft vast wel zin in voetbalvrouwen-estafette dan
Dank je, ik zag haar zo voor me maar ik kwam er maar niet opquote:
Nope, volgens Albert een Duitse vriendin.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is toch die grindtegelkop Danie Bles?
Oja dat is een belangrijke, dat is ook echtzo eentje die alles en iedereen wilt aanpakken om maar in de spotlights te komenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Is Laura Ponticorvo al gezien in Hamburg met een schep en lamp want als het op goudgraven aankomt...
Serieus?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Levchenko ja, die doet in Oekraïne mee aan The Bachelor
Die heeft al een voetballer, maar niet zo'n succesvolle dus ze wil vast wel een upgrade.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
Oja dat is een belangrijke, dat is ook echtzo eentje die alles en iedereen wilt aanpakken om maar in de spotlights te komen
wie dat dan? Ze had eerder toch ookal een relatie met een voetballer?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Die heeft al een voetballer, maar niet zo'n succesvolle dus ze wil vast wel een upgrade.
Ze had iig met Calvin Jong-A-Pin, even googlen.. Wilma Nanninga zegt dat ze weer samen zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie dat dan? Ze had eerder toch ookal een relatie met een voetballer?
Nog drie kwartierquote:
Ik denk het laatste. Waarschijnlijk moet je je eerst nog meer dan een uur door items over de nieuwste single van Ronnie Tober, de vibrator van Catherine Keyl en wat musicalpromotie van Kwalbert heen worstelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nog drie kwartierof waarschijnlijk anderhalf uur voor er weer vers nieuws is.
Ik hoop dat ze in het einde van Boulevard zitten, ik moet nog naar huis, langs de super (blind in het mandje gooien was handig de tip toch) dan nog koken..... AAAHHHHquote:Op woensdag 10 april 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nog drie kwartierof waarschijnlijk anderhalf uur voor er weer vers nieuws is.
Ja, is gemeld. Maar hier kreeg Gijp de schuld van. Toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Toekito het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ssa-uit-elkaar.dhtml
Was dit hier al gemeldt? Heeft Raf daar ook schuld aan?
Nee joh, die heeft hier niks mee te maken; die zit in Parijs.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, is gemeld. Maar hier kreeg Gijp de schuld van. Toch?
Ja, ga er even serieus op in.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:56 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft hier niks mee te maken; die zit in Parijs.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, is gemeld. Maar hier kreeg Gijp de schuld van. Toch?
Nee ik denk ook van niet. Maar je weet nooit bij Albert!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Verwacht niks nieuws bij Boulevard, smalende en droef kijkende Kwalbert en meer niet.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef Starlie het volgende:
Zou het verse nieuws bij Boulevard niet gewoon die Zlatan onzin zijn??!
Wat dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:29 schreef utrecht1970 het volgende:
ben benieuwd of albert de blunder van zijn echtgenoot meldt
Ik gok dat-ie dát nou net 'niet zo nieuwswaardig' vindt.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:29 schreef utrecht1970 het volgende:
ben benieuwd of albert de blunder van zijn echtgenoot meldt
Burgemeester Onno zou zogenaamd bovenop een niet bestaande ontsnapte TBS-er zitten.quote:
So true. Fakegate is hun melkkoe om de rest van die indpiratieloze bagger aan de man te brengen (mobiele typoesss)quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Waarschijnlijk moet je je eerst nog meer dan een uur door items over de nieuwste single van Ronnie Tober, de vibrator van Catherine Keyl en wat musicalpromotie van Kwalbert heen worstelen.
Op papier klinkt dat goed. Maar dan moet je haar foto er dus niet bij denken.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef hexje het volgende:
Sabia draagt niks en is super lenig......
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb B&B gekeken zet hem later op boulevard hadden ze over Sylvie en Sabia en Raf
Actie giel beelenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Burgemeester Onno zou zogenaamd bovenop een niet bestaande ontsnapte TBS-er zitten.
Gelukkig is Evert S. wel integer bezig met een objectieve nieuwsgaring.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:54 schreef alors het volgende:
Albert wil wel heel graag een exclusieve reactie van Sylvieweer diep met het elleboogje erin.
Op zich wel, al blijft het raar dat wij ons druk maken om hun kinderen terwijl ze dat zelf zelden tot nooit doen.quote:
Ja ik sta nog ik de keuken en kijk mee via ipad en moet nog bijlezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Lutte het volgende:
Bedankt voor het kwartier topicstilte, ik ben weer bij
Team Koters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |