Ja, Zlatan heeft daarentegen een enorm achterbuurthoofd. Moet je van houden.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:29 schreef conleche het volgende:
[..]In mijn ogen veel aantrekkelijker dan Raf. Die vind ik echt zo'n domme bakkes hebben.
Raf heeft een incestueus hoofd, bedoel jequote:Op woensdag 10 april 2013 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij lijkt de grote broer van zijn eigen kind
Het staat op FOK!, het is een paar keer gepost, een paar keer gequote, en hupsakee Boulevard heeft een paar bronnen.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoals ik de berichten in de media nu lees is het gewoon al zeker dat Sylvie het met Zlatan doet![]()
Er is toch geen enkele grond voor of bewijs van? buiten dat ze naar Parijs is geweest twee keer?
Klassieke slechterik in een B-film toch net die snuit van hem?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, Zlatan heeft daarentegen een enorm achterbuurthoofd. Moet je van houden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klassieke slechterik in een B-film toch net die snuit van hem?
Lees maar een stukje terug in het topic waar een Duitse link staat.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef MOETIG het volgende:
dit is smullen zeg! Klopt het nou dat Sabia nog een dochter (van 17?!) heeft rondlopen? En vlgs mij heeft zij voor Boulah ook de nodige (rijke) mannen versleten?
Verklaart wel hoe ze zo makkelijk van huis kan zijn met 2 zulke kleine kinderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef MOETIG het volgende:
dit is smullen zeg! Klopt het nou dat Sabia nog een dochter (van 17?!) heeft rondlopen? En vlgs mij heeft zij voor Boulah ook de nodige (rijke) mannen versleten?
ja maar dat is normaal bij die woonwagen reizigers, allles trouwt daar met neef en nicht....dat is gewoon net zoals Volendamquote:Op woensdag 10 april 2013 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raf heeft een incestueus hoofd, bedoel je
Ik ben een dag aan het werk en ik zie nu al dat ik vanavond heel wat bij te lezen hebquote:Op woensdag 10 april 2013 14:43 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic even een uurtje laten en dat iedereen dan zijn/haar achterstand in dit topic kan teruglezen, naar de wc gaan, andersoortige boodschappen doen, etc..
Wat was de Cruise/Holmes/Scientology-gate dan eigenlijk suf.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef Ole het volgende:
De ene gate overtreft de andere weer! Ik dacht ooit dat de palinggate al ultiem was, maar inmiddels hebben we deze en de goltasgate en de kluisgate..
Met een boekhouder of zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als ze een Eva Jinekje doet en met een soort Freek thuiskomt! Gewoon een lekkere doodgewone nuchtere gozer! En dan hopelijk een vent die de stijfheid er wel even uitn.... bij haar! En haar weer met beide beentje op de grond zet.
Denk dat dat wel het geval is!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:56 schreef Smallish het volgende:
Ik lach me echt helemaal gek als blijkt dat onze Syl een heel ander vriendje in Parijs heeft zitten en Zlatan helemaal niet in beeld is.
Ze heeft er wel eens beter uit gezien. Dat zijn beste wallen.quote:
Nou begin maar alvast met lachen, natuurlijk is dat onzinquote:Op woensdag 10 april 2013 14:56 schreef Smallish het volgende:
Ik lach me echt helemaal gek als blijkt dat onze Syl een heel ander vriendje in Parijs heeft zitten en Zlatan helemaal niet in beeld is.
Ik acht de kans bijzonder klein dat ze idd met Zlatan is, geen idee met wie ze wel is, maar ik gok nog eerder op Johnny Depp.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:56 schreef Smallish het volgende:
Wat een suf filmpje, zeg. Alsof ze het tegen een stelletje randdebielen heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:50 schreef Starlie het volgende:
Telegraaf mevrouw legt het allemaal wel even uit![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_neemt_wraak__.html
Wel erg trouwens in dat filmpje "Sylvie is de hoer van Amsterdam" enz. Dan voel je je knap lullig!
NEE!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik acht de kans bijzonder klein dat ze idd met Zlatan is, geen idee met wie ze wel is, maar ik gok nog eerder op Johnny Depp.
Je hebt al een man, Dude, gun dit meisje nou ook eens een leuke vent.quote:
Doelgroep, Smallish, jij bent het blijkbaar niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:03 schreef Smallish het volgende:
Wat een suf filmpje, zeg. Alsof ze het tegen een stelletje randdebielen heeft.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met een boekhouder of zo.![]()
Ik ben heel snel door de super gerend, links en rechts wat in mijn karretje mieterend, geen idee wat we vanavond eten, ik denk rijst met kaas en uien.
Maar ik ben er weer.
Zelfs op m'n allerbeste dag zie ik er stukken verrotter uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ze heeft er wel eens beter uit gezien. Dat zijn beste wallen.
Lijkt toch niet zomaar van haar af te glijden allemaal.
Nee, zeker niet. Ramptoerisme oke, maar dan wel op z'n SHO's, graag.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doelgroep, Smallish, jij bent het blijkbaar niet.
neequote:Op woensdag 10 april 2013 15:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Is dit Sabia?
[ afbeelding ]
bron: http://www.rtl.nl/compone(...)afael_uit_elkaar.xml
Volgens mij niet, Misschien was dat die andere die Touriya Haoud....ik geloof dat ze vroeger goede vriendinnen waren maar ik weet niet of zij destijds ook bruidsmeisje wasquote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Het zou fijn zijn als er wat modder gegooid wordt ipv die zakelijke correcte statements als " Ik wens ze het allerbeste en concentreer mij op mijn zoon" .
Liever hoor ik iets als: Die heks deed of zij mijn vriendin was maar ondertussen was zijn mijn man aan het versieren. Avonden heb ik bij haar uitgehuild en mijn twijfels over ons huwelijk geuit en nu gebruikt ze het allemaal tegen mij"
Was Sabia trouwens een van de bruidsmeisjes bij die tv bruiloft happening?????
Dat is toch die grindtegelkop Danie Bles?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Is dit Sabia?
[ afbeelding ]
bron: http://www.rtl.nl/compone(...)afael_uit_elkaar.xml
In USA zijn de sterren volgens mij veel gepolijster, mediagenieker en terughoudender dan hier. Zo' n interview als met Estelle, de klap van Raf die er toch nooit geweest is en alles-is-weg met Moeder Smit; dat zijn taferelen die ze daar denk ik tamelijk amateuristisch zouden vinden. Nou is Syl natuurlijk een controlfreak, maar zo' n Tom Cruise heeft volgens mij echt een team van 20 adviseurs om zich heen die zijn leven tot in de puntjes regisseren.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat was de Cruise/Holmes/Scientology-gate dan eigenlijk suf.
Dat kunnen wij beter!
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs op m'n allerbeste dag zie ik er stukken verrotter uit.
Zij was altijd zo' n BN-er waarvan geen onflatteuze foto te vinden was; altijd beeldig en perfect geboetseerd, maar de laatste tijd ziet ze er echt vermoeid uit ja..quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee, die was niet op de bruiloft en dat leidde tot een flinke deuk in de vriendschap.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Misschien was dat die andere die Touriya Haoud....ik geloof dat ze vroeger goede vriendinnen waren maar ik weet niet of zij destijds ook bruidsmeisje was
NEE!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt al een man, Dude, gun dit meisje nou ook eens een leuke vent.
Die heeft dan ook de scientologykerk achter zich, die zijn expert in liegen/draaien/de media bespelenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef MightyMightyM het volgende:
maar zo' n Tom Cruise heeft volgens mij echt een team van 20 adviseurs om zich heen die zijn leven tot in de puntjes regisseren.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat hij je in bed uit elkaar trekt
Is nou al gebleken of Sneekes de dochter is van René van der Gijp?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef juultje84 het volgende:
Om nog ff nog meer speculaties de wereld in te helpen...
Wie weet trof ze meneertje Hedwiges in Parijs...is immers ook net van z'n meissie af...
http://www.telegraaf.nl/p(...)es_uit_elkaar__.html
Ja toch? Hij wilde er alleen niets mee te maken hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is nou al gebleken of Sneekes de dochter is van René van der Gijp?
Huh?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij zegt van wel, haar moeder zwijgt en hij zegt van niet. Maar hij is wel bereid een test te doen..quote:Op woensdag 10 april 2013 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd zo bozig en is veel te dun.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Volgens mij.. is dat nou eenmaal het voorkomen van de vrouw op de foto en is ze niet moeders mooiste..quote:Op woensdag 10 april 2013 15:18 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik dacht al, dit is wel heel mega onflateus op de foto
Nooit over nagedacht maar dit zal natuurlijk wel zo zijn. Tof eigenlijk!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Tom Cruise heeft volgens mij echt een team van 20 adviseurs om zich heen die zijn leven tot in de puntjes regisseren.
No Way team Sabiaquote:Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er al teams gevormd?![]()
Ik vind Raf en Syl eigenlijk allebei nog lief![]()
Team Sabia dan maar?![]()
Ik popcorn met je meequote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Team popcorn. Ik wil alleen maar kijken en speculeren.![]()
![]()
Ik doe nog even met je meequote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Team popcorn. Ik wil alleen maar kijken en speculeren.![]()
![]()
Ja, die hadden we al.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Flow3r het volgende:
Hadden we deze al?
Want.. iemand die alles doet om gold te diggen mag je geen hoer noemen?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Flow3r het volgende:
Hadden we deze al?
wtf," Sylvie is de hoer van Amsterdam" bij een voetbalwedstrijd?![]()
Heb ik nooit eerder geweten wat belachelijk![]()
Ik ben team Sylvie![]()
Maar wie is Lolita dan? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben team Lolita!
Gewoon vanwege de naam.
De gewezen schoonmoeder van de voetbalmatrasquote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Smallish het volgende:
[..]
Maar wie is Lolita dan? Heb ik iets gemist?
Je mag iemand van alles noemen en ik mag dat belachelijk vindenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want.. iemand die alles doet om gold te diggen mag je geen hoer noemen?
O ja, "als Raf blij is, dan zijn wij het ook"quote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De gewezen schoonmoeder van de voetbalmatras
Juustemquote:Op woensdag 10 april 2013 16:22 schreef Smallish het volgende:
[..]
O ja, "als Raf blij is, dan zijn wij het ook"
Ja, en dan is het zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Syl gaat allang vreemd sinds 2003 zag ik in de telegraaf
Er wil niemand met die Sneyder vreemd gaan al kreeg ze er geld bijquote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef utrecht1970 het volgende:
Weten we zeker dat sylvie in parijs was, niet stiekem istanboel
Vast wel, maar is er weer uitgekniptquote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
Een mens kan écht niet even heel snel (Dude had gelijk, ook ik ging op standje wat-boeit-het-wat-we-eten) boodschappen doen zonder er direct weer helemaal uit te zijn hier he?
Heeft iemand Yolanthe al ergens in dit verhaal kunnen passen? Ah?
Ik probeer tussen afspraken door bij te lezen...ik word gekquote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
Een mens kan écht niet even heel snel (Dude had gelijk, ook ik ging op standje wat-boeit-het-wat-we-eten) boodschappen doen zonder er direct weer helemaal uit te zijn hier he?
Heeft iemand Yolanthe al ergens in dit verhaal kunnen passen? Ah?
Misschien een wending tussen sylvie in en yolanthequote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er wil niemand met die Sneyder vreemd gaan al kreeg ze er geld bij
Sneyder of Sneijder?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er wil niemand met die Sneyder vreemd gaan al kreeg ze er geld bij
Link openen.twitter:RTLBoulevardnl twitterde op woensdag 10-04-2013 om 16:05:59Straks in RTL Boulevard: http://t.co/Dkcepbkzkz reageer retweet
Hoe noem je die andere bekende vrouwen dan om de haverklap een andere rijke vent aan de haak slaan zoals Lieke van Lexmond, Katja Schuurman (in het verleden)? opperhoer? Koningin der Hoeren??quote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want.. iemand die alles doet om gold te diggen mag je geen hoer noemen?
En ook niet beeldschoonquote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef alors het volgende:
^^ 'De beeldschone Marokkaanse'Faal, ze is Turks.
Ik noem niemand wat. Maar lees je beter in en je weet dat het niet alleen de Zweedse neus was waar La Meis zich aan vergoktequote:Op woensdag 10 april 2013 17:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hoe noem je die andere bekende vrouwen dan om de haverklap een andere rijke vent aan de haak slaan zoals Lieke van Lexmond, Katja Schuurman (in het verleden)? opperhoer? Koningin der Hoeren??
Die hebben meer lullen versleten dan dat Kpn kabel heeft gelegd, sylvie heeft misschien dan effe een relatie gehad met die Zlatan maar was erna wel 10 jaar samen met Rafael....snap niet dat zij hier altijd maar wordt bestempeld als hoer, die eer gaat dan eerder naar Sabia...van spijkerbroek verkoopstertje tot aan voetbalvrouw met haar dochter al van 17....
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik noem niemand wat. Maar lees je beter in en je weet dat het niet alleen de Zweedse neus was waar La Meis zich aan vergokte
Zoveel zijn er verder niet bekend? Maarten Atmo-dinges, maar die was echt niet rijk. Zlatan was kortstondig en met Raf was ze behoorlijk lang. Ik vind het wel meevallen eigenlijk en Sab is denk ik erger.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik noem niemand wat. Maar lees je beter in en je weet dat het niet alleen de Zweedse neus was waar La Meis zich aan vergokte
ja nog een voetballertje uit Breda las ik ergens , boeiend...om dan iemand een hoer te noemen....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, lekker een baguette eten in Parijs!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd of Badr Hari nog in Parijs was de afgelopen dagen
Levchenko ja, die doet in Oekraïne mee aan The Bachelorquote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef Uccie het volgende:
En die ex van die Oekraïnse die in GTST zat, met dat rode haar die zichzelf zo fantastisch vind omdat ze politicologie heeft gestuurd. Dat is nog een loslopende voetballer toch???
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Levchenko ja, die doet in Oekraïne mee aan The Bachelor
Victoria Koblenko.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef Uccie het volgende:
En die ex van die Oekraïnse die in GTST zat, met dat rode haar die zichzelf zo fantastisch vind omdat ze politicologie heeft gestuurd. Dat is nog een loslopende voetballer toch???
Ja nou bij hem valt nou ook weer niet zoveel te halen, maar het is geen domme man, daarom vind ik het ook zo raar.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:22 schreef Uccie het volgende:
[..]hoe diep kun je zinken.... die heeft vast wel zin in voetbalvrouwen-estafette dan
Dank je, ik zag haar zo voor me maar ik kwam er maar niet opquote:
Nope, volgens Albert een Duitse vriendin.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is toch die grindtegelkop Danie Bles?
Oja dat is een belangrijke, dat is ook echtzo eentje die alles en iedereen wilt aanpakken om maar in de spotlights te komenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Is Laura Ponticorvo al gezien in Hamburg met een schep en lamp want als het op goudgraven aankomt...
Serieus?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Levchenko ja, die doet in Oekraïne mee aan The Bachelor
Die heeft al een voetballer, maar niet zo'n succesvolle dus ze wil vast wel een upgrade.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
Oja dat is een belangrijke, dat is ook echtzo eentje die alles en iedereen wilt aanpakken om maar in de spotlights te komen
wie dat dan? Ze had eerder toch ookal een relatie met een voetballer?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:37 schreef alors het volgende:
[..]
Die heeft al een voetballer, maar niet zo'n succesvolle dus ze wil vast wel een upgrade.
Ze had iig met Calvin Jong-A-Pin, even googlen.. Wilma Nanninga zegt dat ze weer samen zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie dat dan? Ze had eerder toch ookal een relatie met een voetballer?
Nog drie kwartierquote:
Ik denk het laatste. Waarschijnlijk moet je je eerst nog meer dan een uur door items over de nieuwste single van Ronnie Tober, de vibrator van Catherine Keyl en wat musicalpromotie van Kwalbert heen worstelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nog drie kwartierof waarschijnlijk anderhalf uur voor er weer vers nieuws is.
Ik hoop dat ze in het einde van Boulevard zitten, ik moet nog naar huis, langs de super (blind in het mandje gooien was handig de tip toch) dan nog koken..... AAAHHHHquote:Op woensdag 10 april 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nog drie kwartierof waarschijnlijk anderhalf uur voor er weer vers nieuws is.
Ja, is gemeld. Maar hier kreeg Gijp de schuld van. Toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Toekito het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ssa-uit-elkaar.dhtml
Was dit hier al gemeldt? Heeft Raf daar ook schuld aan?
Nee joh, die heeft hier niks mee te maken; die zit in Parijs.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, is gemeld. Maar hier kreeg Gijp de schuld van. Toch?
Ja, ga er even serieus op in.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:56 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft hier niks mee te maken; die zit in Parijs.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, is gemeld. Maar hier kreeg Gijp de schuld van. Toch?
Nee ik denk ook van niet. Maar je weet nooit bij Albert!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Verwacht niks nieuws bij Boulevard, smalende en droef kijkende Kwalbert en meer niet.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:00 schreef Starlie het volgende:
Zou het verse nieuws bij Boulevard niet gewoon die Zlatan onzin zijn??!
Wat dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:29 schreef utrecht1970 het volgende:
ben benieuwd of albert de blunder van zijn echtgenoot meldt
Ik gok dat-ie dát nou net 'niet zo nieuwswaardig' vindt.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:29 schreef utrecht1970 het volgende:
ben benieuwd of albert de blunder van zijn echtgenoot meldt
Burgemeester Onno zou zogenaamd bovenop een niet bestaande ontsnapte TBS-er zitten.quote:
So true. Fakegate is hun melkkoe om de rest van die indpiratieloze bagger aan de man te brengen (mobiele typoesss)quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Waarschijnlijk moet je je eerst nog meer dan een uur door items over de nieuwste single van Ronnie Tober, de vibrator van Catherine Keyl en wat musicalpromotie van Kwalbert heen worstelen.
Op papier klinkt dat goed. Maar dan moet je haar foto er dus niet bij denken.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef hexje het volgende:
Sabia draagt niks en is super lenig......
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb B&B gekeken zet hem later op boulevard hadden ze over Sylvie en Sabia en Raf
Actie giel beelenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Burgemeester Onno zou zogenaamd bovenop een niet bestaande ontsnapte TBS-er zitten.
Gelukkig is Evert S. wel integer bezig met een objectieve nieuwsgaring.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:54 schreef alors het volgende:
Albert wil wel heel graag een exclusieve reactie van Sylvieweer diep met het elleboogje erin.
Op zich wel, al blijft het raar dat wij ons druk maken om hun kinderen terwijl ze dat zelf zelden tot nooit doen.quote:
Ja ik sta nog ik de keuken en kijk mee via ipad en moet nog bijlezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Lutte het volgende:
Bedankt voor het kwartier topicstilte, ik ben weer bij
Team Koters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |