Ze kijkt altijd zo bozig en is veel te dun.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Volgens mij.. is dat nou eenmaal het voorkomen van de vrouw op de foto en is ze niet moeders mooiste..quote:Op woensdag 10 april 2013 15:18 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik dacht al, dit is wel heel mega onflateus op de foto
Nooit over nagedacht maar dit zal natuurlijk wel zo zijn. Tof eigenlijk!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Tom Cruise heeft volgens mij echt een team van 20 adviseurs om zich heen die zijn leven tot in de puntjes regisseren.
No Way team Sabiaquote:Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er al teams gevormd?![]()
Ik vind Raf en Syl eigenlijk allebei nog lief![]()
Team Sabia dan maar?![]()
Ik popcorn met je meequote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Team popcorn. Ik wil alleen maar kijken en speculeren.![]()
![]()
Ik doe nog even met je meequote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Team popcorn. Ik wil alleen maar kijken en speculeren.![]()
![]()
Ja, die hadden we al.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Flow3r het volgende:
Hadden we deze al?
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_neemt_wraak__.html
Want.. iemand die alles doet om gold te diggen mag je geen hoer noemen?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Flow3r het volgende:
Hadden we deze al?
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_neemt_wraak__.html
wtf," Sylvie is de hoer van Amsterdam" bij een voetbalwedstrijd?![]()
Heb ik nooit eerder geweten wat belachelijk![]()
Ik ben team Sylvie![]()
Maar wie is Lolita dan? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben team Lolita!
Gewoon vanwege de naam.
De gewezen schoonmoeder van de voetbalmatrasquote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Smallish het volgende:
[..]
Maar wie is Lolita dan? Heb ik iets gemist?
Je mag iemand van alles noemen en ik mag dat belachelijk vindenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want.. iemand die alles doet om gold te diggen mag je geen hoer noemen?
O ja, "als Raf blij is, dan zijn wij het ook"quote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De gewezen schoonmoeder van de voetbalmatras
Juustemquote:Op woensdag 10 april 2013 16:22 schreef Smallish het volgende:
[..]
O ja, "als Raf blij is, dan zijn wij het ook"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |