Lees maar een stukje terug in het topic waar een Duitse link staat.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef MOETIG het volgende:
dit is smullen zeg! Klopt het nou dat Sabia nog een dochter (van 17?!) heeft rondlopen? En vlgs mij heeft zij voor Boulah ook de nodige (rijke) mannen versleten?
Verklaart wel hoe ze zo makkelijk van huis kan zijn met 2 zulke kleine kinderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef MOETIG het volgende:
dit is smullen zeg! Klopt het nou dat Sabia nog een dochter (van 17?!) heeft rondlopen? En vlgs mij heeft zij voor Boulah ook de nodige (rijke) mannen versleten?
ja maar dat is normaal bij die woonwagen reizigers, allles trouwt daar met neef en nicht....dat is gewoon net zoals Volendamquote:Op woensdag 10 april 2013 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raf heeft een incestueus hoofd, bedoel je
Ik ben een dag aan het werk en ik zie nu al dat ik vanavond heel wat bij te lezen hebquote:Op woensdag 10 april 2013 14:43 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic even een uurtje laten en dat iedereen dan zijn/haar achterstand in dit topic kan teruglezen, naar de wc gaan, andersoortige boodschappen doen, etc..
Wat was de Cruise/Holmes/Scientology-gate dan eigenlijk suf.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef Ole het volgende:
De ene gate overtreft de andere weer! Ik dacht ooit dat de palinggate al ultiem was, maar inmiddels hebben we deze en de goltasgate en de kluisgate..
Met een boekhouder of zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als ze een Eva Jinekje doet en met een soort Freek thuiskomt! Gewoon een lekkere doodgewone nuchtere gozer! En dan hopelijk een vent die de stijfheid er wel even uitn.... bij haar! En haar weer met beide beentje op de grond zet.
Denk dat dat wel het geval is!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:56 schreef Smallish het volgende:
Ik lach me echt helemaal gek als blijkt dat onze Syl een heel ander vriendje in Parijs heeft zitten en Zlatan helemaal niet in beeld is.
Ze heeft er wel eens beter uit gezien. Dat zijn beste wallen.quote:
Nou begin maar alvast met lachen, natuurlijk is dat onzinquote:Op woensdag 10 april 2013 14:56 schreef Smallish het volgende:
Ik lach me echt helemaal gek als blijkt dat onze Syl een heel ander vriendje in Parijs heeft zitten en Zlatan helemaal niet in beeld is.
Ik acht de kans bijzonder klein dat ze idd met Zlatan is, geen idee met wie ze wel is, maar ik gok nog eerder op Johnny Depp.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:56 schreef Smallish het volgende:
Wat een suf filmpje, zeg. Alsof ze het tegen een stelletje randdebielen heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:50 schreef Starlie het volgende:
Telegraaf mevrouw legt het allemaal wel even uit![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_neemt_wraak__.html
Wel erg trouwens in dat filmpje "Sylvie is de hoer van Amsterdam" enz. Dan voel je je knap lullig!
NEE!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik acht de kans bijzonder klein dat ze idd met Zlatan is, geen idee met wie ze wel is, maar ik gok nog eerder op Johnny Depp.
Je hebt al een man, Dude, gun dit meisje nou ook eens een leuke vent.quote:
Doelgroep, Smallish, jij bent het blijkbaar niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:03 schreef Smallish het volgende:
Wat een suf filmpje, zeg. Alsof ze het tegen een stelletje randdebielen heeft.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met een boekhouder of zo.![]()
Ik ben heel snel door de super gerend, links en rechts wat in mijn karretje mieterend, geen idee wat we vanavond eten, ik denk rijst met kaas en uien.
Maar ik ben er weer.
Zelfs op m'n allerbeste dag zie ik er stukken verrotter uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ze heeft er wel eens beter uit gezien. Dat zijn beste wallen.
Lijkt toch niet zomaar van haar af te glijden allemaal.
Nee, zeker niet. Ramptoerisme oke, maar dan wel op z'n SHO's, graag.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doelgroep, Smallish, jij bent het blijkbaar niet.
neequote:Op woensdag 10 april 2013 15:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Is dit Sabia?
[ afbeelding ]
bron: http://www.rtl.nl/compone(...)afael_uit_elkaar.xml
Volgens mij niet, Misschien was dat die andere die Touriya Haoud....ik geloof dat ze vroeger goede vriendinnen waren maar ik weet niet of zij destijds ook bruidsmeisje wasquote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Het zou fijn zijn als er wat modder gegooid wordt ipv die zakelijke correcte statements als " Ik wens ze het allerbeste en concentreer mij op mijn zoon" .
Liever hoor ik iets als: Die heks deed of zij mijn vriendin was maar ondertussen was zijn mijn man aan het versieren. Avonden heb ik bij haar uitgehuild en mijn twijfels over ons huwelijk geuit en nu gebruikt ze het allemaal tegen mij"
Was Sabia trouwens een van de bruidsmeisjes bij die tv bruiloft happening?????
Dat is toch die grindtegelkop Danie Bles?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Is dit Sabia?
[ afbeelding ]
bron: http://www.rtl.nl/compone(...)afael_uit_elkaar.xml
In USA zijn de sterren volgens mij veel gepolijster, mediagenieker en terughoudender dan hier. Zo' n interview als met Estelle, de klap van Raf die er toch nooit geweest is en alles-is-weg met Moeder Smit; dat zijn taferelen die ze daar denk ik tamelijk amateuristisch zouden vinden. Nou is Syl natuurlijk een controlfreak, maar zo' n Tom Cruise heeft volgens mij echt een team van 20 adviseurs om zich heen die zijn leven tot in de puntjes regisseren.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat was de Cruise/Holmes/Scientology-gate dan eigenlijk suf.
Dat kunnen wij beter!
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs op m'n allerbeste dag zie ik er stukken verrotter uit.
Zij was altijd zo' n BN-er waarvan geen onflatteuze foto te vinden was; altijd beeldig en perfect geboetseerd, maar de laatste tijd ziet ze er echt vermoeid uit ja..quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee, die was niet op de bruiloft en dat leidde tot een flinke deuk in de vriendschap.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Misschien was dat die andere die Touriya Haoud....ik geloof dat ze vroeger goede vriendinnen waren maar ik weet niet of zij destijds ook bruidsmeisje was
NEE!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt al een man, Dude, gun dit meisje nou ook eens een leuke vent.
Die heeft dan ook de scientologykerk achter zich, die zijn expert in liegen/draaien/de media bespelenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef MightyMightyM het volgende:
maar zo' n Tom Cruise heeft volgens mij echt een team van 20 adviseurs om zich heen die zijn leven tot in de puntjes regisseren.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat hij je in bed uit elkaar trekt
Is nou al gebleken of Sneekes de dochter is van René van der Gijp?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef juultje84 het volgende:
Om nog ff nog meer speculaties de wereld in te helpen...
Wie weet trof ze meneertje Hedwiges in Parijs...is immers ook net van z'n meissie af...
http://www.telegraaf.nl/p(...)es_uit_elkaar__.html
Ja toch? Hij wilde er alleen niets mee te maken hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is nou al gebleken of Sneekes de dochter is van René van der Gijp?
Huh?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij zegt van wel, haar moeder zwijgt en hij zegt van niet. Maar hij is wel bereid een test te doen..quote:Op woensdag 10 april 2013 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd zo bozig en is veel te dun.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Volgens mij.. is dat nou eenmaal het voorkomen van de vrouw op de foto en is ze niet moeders mooiste..quote:Op woensdag 10 april 2013 15:18 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik dacht al, dit is wel heel mega onflateus op de foto
Nooit over nagedacht maar dit zal natuurlijk wel zo zijn. Tof eigenlijk!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Tom Cruise heeft volgens mij echt een team van 20 adviseurs om zich heen die zijn leven tot in de puntjes regisseren.
No Way team Sabiaquote:Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er al teams gevormd?![]()
Ik vind Raf en Syl eigenlijk allebei nog lief![]()
Team Sabia dan maar?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |