ik ook, ik krijg niet eens de kans om alles bij te lezen hier en vorig topic....ik geloof ik moet eens een avodnje voor mezelf uittrekken deze week om alles in te halenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Pff, ik ben nog aan het bijkomen van Sab en Raf.
Overigens leuk voor zijn vrouw en kids deze krantenkoppen!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:49 schreef Deisyy het volgende:
Die foto in het AD![]()
'Sylvie huilt uit in armen Zlatan Ibrahimovic'
[ afbeelding ]
Dan ziet ze er nog mooier uit op de rode loper.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee daarom juist, maar toen was zij nog niet zo bekend als nu en was ze nog maar het leuke meisje van Tmf...nu heeft ze zelf het e.e.a opgebouwd en natuurlijk ook de nodige connecties....waarom zou ze weer kiezen voor zo'n gedrocht...
Heeft ze hem niet voor nodig, als hij al mee wilt naar zulke eventsquote:Op woensdag 10 april 2013 13:57 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan ziet ze er nog mooier uit op de rode loper.
Nou zo dusquote:Op woensdag 10 april 2013 14:06 schreef Duderinnetje het volgende:
HELP me even, want jullie gaan zo snel!
Hoe is die Zlatan eigenlijk in beeld gekomen, behalve dat hij in Parijs woont?
Door de geruchten dat ze een liefje had in Parijsquote:Op woensdag 10 april 2013 14:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef utrecht1970 het volgende:
ik ben benieuwd naar het vervolg van de vriendschap sab en syl.
Of is hiermee de vriendschap om zeep geholpen?
Aha, dus eigenlijk ook omdat ze eerder al wat hadden.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
Door de geruchten dat ze een liefje had in ParijsHier opperden we meteen Zlatan als grap, ze hebben in het verleden wat gehad en hij speelt daat en Evert leest volgens mij mee
Ik denk eigenlijk echt dat ze op het hogere segment mikt hoor. Daar werkt ze toch al jaren voor. Is er niet een uberrijke duitser te vinden die in Parijs woont? Iemand van de televisie ofzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha, dus eigenlijk ook omdat ze eerder al wat hadden.
Ik dacht al: er wonen vast meer voetballers in Parijs.
Dank voor de uitleg!
Heb jij nog tijd voor afspraken?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:58 schreef Starlie het volgende:
Jee hee ik ben even naar een afspraak en er zijn 45 berichten bijgekomen!!
't Zou eens wat, dat ze er een keer alleen voor staat. Misschien wil Danie Bles wel weer komen opdraven als BFF. Bééldig.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft ze al een nieuwe bff achter zich lopen?
Nee ik baalde ook wel dat die tussendoor kwam, ik zei al ik heb al een afspraak met het Fok Topic "Fakegate" maar helaas...quote:Op woensdag 10 april 2013 14:14 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heb jij nog tijd voor afspraken?
Speculatie van Evert S., dankbaar overgenomen door nu.nl.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Pffffttt Danie Bles... ik vind vrouwen niet snel lelijk, maar wat een draak van een mormel is dat zeg!!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
't Zou eens wat, dat ze er een keer alleen voor staat. Misschien wil Danie Bles wel weer komen opdraven als BFF. Bééldig.
Net een hond dus!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Pffffttt Danie Bles... ik vind vrouwen niet snel lelijk, maar wat een draak van een mormel is dat zeg!!
Maar ze zal wel heel lief zijn!
Ja zou ik ook denken. Die voetballers zijn toch een beetje voor de beginners, voor het plebs.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk echt dat ze op het hogere segment mikt hoor. Daar werkt ze toch al jaren voor. Is er niet een uberrijke duitser te vinden die in Parijs woont? Iemand van de televisie ofzo?
ja, van Costameisje naar Diva moest wel met voetbalgeld. maar nu, de wereld aan haar voeten!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zou ik ook denken. Die voetballers zijn toch een beetje voor de beginners, voor het plebs.
Een zakenman of mediamagnaat of zo, dat zie ik wel voor me.
Ja een Lieke-van-Lexmondje!!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zou ik ook denken. Die voetballers zijn toch een beetje voor de beginners, voor het plebs.
nee te veel een jongetje, sylvie is toe aan een man.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zat te denken aan de mogelijkheid dat de nieuwe lover van Sylvie misschien Gregory van der Wiel zou kunnen zijn. Hij is een ploegmaat van Zlatan bij PSG. Zou dat kunnen?
Ik denk dat hij te jong en sloom voor haar is. Maar misschien wil ze wel wraak nadat niet zij, maar van der Wiels ex vorig EK tot mooiste spelersvrouw van Nederland is verkozen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zat te denken aan de mogelijkheid dat de nieuwe lover van Sylvie misschien Gregory van der Wiel zou kunnen zijn. Hij is een ploegmaat van Zlatan bij PSG. Zou dat kunnen?
Zou toch leuk zijn als ze een Eva Jinekje doet en met een soort Freek thuiskomt! Gewoon een lekkere doodgewone nuchtere gozer! En dan hopelijk een vent die de stijfheid er wel even uitn.... bij haar! En haar weer met beide beentje op de grond zet.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar wat moet zo'n type met een vrouw die geen aardappels eet?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:21 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
nee te veel een jongetje, sylvie is toe aan een man.
Ik vermoed dat ze meer naar het type reinout oerlemans of erland galjaard op zoek is
Dat je dit allemaal weet!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:22 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te jong en sloom voor haar is. Maar misschien wil ze wel wraak nadat niet zij, maar van der Wiels ex vorig EK tot mooiste spelersvrouw van Nederland is verkozen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:21 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
nee te veel een jongetje, sylvie is toe aan een man.
Ik vermoed dat ze meer naar het type reinout oerlemans of erland galjaard op zoek is
we moeten in deze gate alleen nog even een anniebab regelen voor de echte inside informationquote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef Ole het volgende:
De ene gate overtreft de andere weer! Ik dacht ooit dat de palinggate al ultiem was, maar inmiddels hebben we deze en de goltasgate en de kluisgate..
Elke dag sushi eten, geld geen probleem. Lekker uit eten, helemaal des Sylvies.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat moet zo'n type met een vrouw die geen aardappels eet?
Golftasgate is een beetje doodgebloed (bijna letterlijk en zeker figuurlijk)quote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef Ole het volgende:
De ene gate overtreft de andere weer! Ik dacht ooit dat de palinggate al ultiem was, maar inmiddels hebben we deze en de goltasgate en de kluisgate..
O god, ja, anniebab....quote:Op woensdag 10 april 2013 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
we moeten in deze gate alleen nog even een anniebab regelen voor de echte inside information
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:11 schreef Greys het volgende:
Tis geen mooierd idd die Zlatan, maar toch kan ik me voorstellen dat 'zoiets' wat spannender is dan een Van der Vaart.
[ afbeelding ]
Ja, Raf heeft wel een beetje onnozel hoofd.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:29 schreef conleche het volgende:
[..]In mijn ogen veel aantrekkelijker dan Raf. Die vind ik echt zo'n domme bakkes hebben.
hij lijkt de grote broer van zijn eigen kindquote:Op woensdag 10 april 2013 14:31 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, Raf heeft wel een beetje onnozel hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |