Ja, en dan is het zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Syl gaat allang vreemd sinds 2003 zag ik in de telegraaf
Er wil niemand met die Sneyder vreemd gaan al kreeg ze er geld bijquote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef utrecht1970 het volgende:
Weten we zeker dat sylvie in parijs was, niet stiekem istanboel
Vast wel, maar is er weer uitgekniptquote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
Een mens kan écht niet even heel snel (Dude had gelijk, ook ik ging op standje wat-boeit-het-wat-we-eten) boodschappen doen zonder er direct weer helemaal uit te zijn hier he?
Heeft iemand Yolanthe al ergens in dit verhaal kunnen passen? Ah?
Ik probeer tussen afspraken door bij te lezen...ik word gekquote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
Een mens kan écht niet even heel snel (Dude had gelijk, ook ik ging op standje wat-boeit-het-wat-we-eten) boodschappen doen zonder er direct weer helemaal uit te zijn hier he?
Heeft iemand Yolanthe al ergens in dit verhaal kunnen passen? Ah?
Misschien een wending tussen sylvie in en yolanthequote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er wil niemand met die Sneyder vreemd gaan al kreeg ze er geld bij
Sneyder of Sneijder?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er wil niemand met die Sneyder vreemd gaan al kreeg ze er geld bij
Link openen.twitter:RTLBoulevardnl twitterde op woensdag 10-04-2013 om 16:05:59Straks in RTL Boulevard: http://t.co/Dkcepbkzkz reageer retweet
Hoe noem je die andere bekende vrouwen dan om de haverklap een andere rijke vent aan de haak slaan zoals Lieke van Lexmond, Katja Schuurman (in het verleden)? opperhoer? Koningin der Hoeren??quote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want.. iemand die alles doet om gold te diggen mag je geen hoer noemen?
En ook niet beeldschoonquote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef alors het volgende:
^^ 'De beeldschone Marokkaanse'Faal, ze is Turks.
Ik noem niemand wat. Maar lees je beter in en je weet dat het niet alleen de Zweedse neus was waar La Meis zich aan vergoktequote:Op woensdag 10 april 2013 17:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
Hoe noem je die andere bekende vrouwen dan om de haverklap een andere rijke vent aan de haak slaan zoals Lieke van Lexmond, Katja Schuurman (in het verleden)? opperhoer? Koningin der Hoeren??
Die hebben meer lullen versleten dan dat Kpn kabel heeft gelegd, sylvie heeft misschien dan effe een relatie gehad met die Zlatan maar was erna wel 10 jaar samen met Rafael....snap niet dat zij hier altijd maar wordt bestempeld als hoer, die eer gaat dan eerder naar Sabia...van spijkerbroek verkoopstertje tot aan voetbalvrouw met haar dochter al van 17....
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik noem niemand wat. Maar lees je beter in en je weet dat het niet alleen de Zweedse neus was waar La Meis zich aan vergokte
Zoveel zijn er verder niet bekend? Maarten Atmo-dinges, maar die was echt niet rijk. Zlatan was kortstondig en met Raf was ze behoorlijk lang. Ik vind het wel meevallen eigenlijk en Sab is denk ik erger.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik noem niemand wat. Maar lees je beter in en je weet dat het niet alleen de Zweedse neus was waar La Meis zich aan vergokte
ja nog een voetballertje uit Breda las ik ergens , boeiend...om dan iemand een hoer te noemen....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, lekker een baguette eten in Parijs!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd of Badr Hari nog in Parijs was de afgelopen dagen
Levchenko ja, die doet in Oekraïne mee aan The Bachelorquote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef Uccie het volgende:
En die ex van die Oekraïnse die in GTST zat, met dat rode haar die zichzelf zo fantastisch vind omdat ze politicologie heeft gestuurd. Dat is nog een loslopende voetballer toch???
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Levchenko ja, die doet in Oekraïne mee aan The Bachelor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |