Wanneer kun je?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Volgens mij heeft fok een storing hoor, blijkbaar word mijn tekst omgezet in een date advertentie
Echt hè, die moves. Panzer allemaal smooth operator dit dat.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
Zosk je bent echt mijn voorbeeld
zo'n casanova
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
zo'n casanova
Dit, sinds Zosk op dit forum zit ben ik mezelf niet meer.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
zo'n casanova
Mijne ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
zo'n casanova
Wat's met jullie, al die liefdequote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nah ik denk dat er ook een hoop normale mensen op fok zitten, misschien trek jij gewoon de gestoorde fokkers aan :p
Maar wat er op de meet afkomt moeten we nog maar zien natuurlijk, sowieso komen er wel al een paar normale mensen .
Oja :
Veereli dit bericht is niet voor jou , jij bent speciaal :p
Die man probeert te hard, bij jou is het gewoon all natural. Kan je hem geen les geven?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, die moves. Panzer allemaal smooth operator dit dat.Hij weet niks die jonge, niks zeg ik je.
Waarom las ik in hemelsnaam in een fractie van een seconde 'cavia'?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
zo'n casanova
Echt welquote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die krijg je van mij echt niet hoor, mafkees.
Ik vind dat lastig te combineren met al die uren die hij al steekt in mijn danslessen. En ik vrees dat hij niet skilled genoeg is om twee dingen tegelijk te kunnen. Hij moet zichzelf tenslotte ook al constant bekijken in de spiegel als hij mij dansles geeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die man probeert te hard, bij jou is het gewoon all natural. Kan je hem geen les geven?
omdat cavia's soms geel zijn misschienquote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom las ik in hemelsnaam in een fractie van een seconde 'cavia'?
Shiiitt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig te combineren met al die uren die hij al steekt in mijn danslessen. En ik vrees dat hij niet skilled genoeg is om twee dingen tegelijk te kunnen. Hij moet zichzelf tenslotte ook al constant bekijken in de spiegel als hij mij dansles geeft.
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit, sinds Zosk op dit forum zit ben ik mezelf niet meer.
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig te combineren met al die uren die hij al steekt in mijn danslessen. En ik vrees dat hij niet skilled genoeg is om twee dingen tegelijk te kunnen. Hij moet zichzelf tenslotte ook al constant bekijken in de spiegel als hij mij dansles geeft.
Ik doe dat liever achter de schermen, of onder de dekens zullen we maar zeggen.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
omdat cavia's soms geel zijn misschien
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mooie wisselwerking. Zosk krijgt elke donderdagmiddag al dansles van mij. We oefenen momenteel op Suit & Tie, hij wordt steeds beter.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die man probeert te hard, bij jou is het gewoon all natural. Kan je hem geen les geven?
Zosk en studie, goeie.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie wisselwerking. Zosk krijgt elke donderdagmiddag al dansles van mij. We oefenen momenteel op Suit & Tie, hij wordt steeds beter.
Snap ook niet waarom hij die autistenstudie van hem gekozen heeft, want hij is een performer in hardt en nieren!
Jij associeert cavia's met liefdesrelaties, dat is hartstikke normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom las ik in hemelsnaam in een fractie van een seconde 'cavia'?
Rode wangetjes gekregen hierdoor. :$ :$: $quote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie wisselwerking. Zosk krijgt elke donderdagmiddag al dansles van mij. We oefenen momenteel op Suit & Tie, hij wordt steeds beter.
Snap ook niet waarom hij die autistenstudie van hem gekozen heeft, want hij is een performer in hardt en nieren!
Oké.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi dat we eens dezelfde mening delen.
Jawelquote:
Wij werken hier met Canon, doei.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JawelIk voel me heel erg thuis hier
Jawel, ondanks dat de meesten het liever niet zouden willen is hij ook vaak zat in het eckte eckte KLB te vinden.quote:
En wij zijn de klote huisgenootjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoi, welkom hier. Let niet op haar, ze is een beetje de imbeciel van deze slowchat.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dankjequote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Jawel, ondanks dat de meesten het liever niet zouden willen is hij ook vaak zat in het eckte eckte KLB te vinden.
Hihiquote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoi, welkom hier. Let niet op haar, ze is een beetje de imbeciel van deze slowchat.
Dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ananasding is toch heel normaal?
Ja maar jezelf uitroepen tot echte KLB'erquote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Jawel, ondanks dat de meesten het liever niet zouden willen is hij ook vaak zat in het eckte eckte KLB te vinden.
Dit topic is alleen voor eckte bazen en eckte bazen werken met Nikonquote:
Ik roep mijzelf uit toch echte KLB'er.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jezelf uitroepen tot echte KLB'er. Bepalen we goftedomme zelf wel.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
Hoe is t met cremetje?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hou je bakkes gewoonquote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik roep mijzelf uit toch echte KLB'er.
Ja bedankt hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Panzers oproep verspreiden
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus
[..]
O ja, haha.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit topic is alleen voor eckte bazen en eckte bazen werken met Nikon
Let niet op haar, volgens haar is iemand ook "lid" van een slowchatquote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik roep mijzelf uit toch echte KLB'er.
Daar heb je een punt en die donut in z'n UI is ook kinda gay.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jezelf uitroepen tot echte KLB'er. Bepalen we goftedomme zelf wel.
Flikker dan gewoon een eind op, met je kutvogel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
Ik WIL helemaal geen eckte KLB-er zijn.
Alsof jij jezelf niet ook lid vindt hiervanquote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Let niet op haar, volgens haar is iemand ook "lid" van een slowchat![]()
.
Ze is nog steeds heel lievvvvquote:
Maar je bent het wel, HAAAA.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
Dan heb ik goed nieuws.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
Jij bent geen KLB'er, jij bent gewoon sexy as fuck.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
He, smoel dicht over m'n vogel jij smerige rotzakquote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon een eind op, met je kutvogel.
Zal die vogel van jou eens smerig maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
He, smoel dicht over m'n vogel jij smerige rotzak
Dan maak ik jou koudquote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal die vogel van jou eens smerig maken.
Dude.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal die vogel van jou eens smerig maken.
Nou, in dat geval.quote:
ik las keepvogelquote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon een eind op, met je kutvogel.
Haha, wanneer mag ik je vogel ontmoeten?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had ik al gedaan voor het bedreigen van mijn vogel
hoe komt die veer van haar kont naar het hoofd danquote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef Piye het volgende:
Volgens mij is VeerEli haar hoofd echt met 10cm omtrek gegroeid sinds haar registratie hier, met al die veren in d'r kont.
Jezus.quote:
Wil je daten?quote:
Nee, hoor, je moet 'm even dmen voor een afspraak volgens mij.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
Heb begrepen dat Panzermaus een anabolenboy is?
Oh. Okee, hoop dat hij dan niet zo'n afhaakautist isquote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hoor, je moet 'm even dmen voor een afspraak volgens mij.
Keepvogelquote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik las keepvogel
[ afbeelding ]
Het zijn hele lange veren.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
hoe komt die veer van haar kont naar het hoofd dan
quote:
Jaja, maar ik word ook doodongelukkig gemaakt, door Zosk bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef Piye het volgende:
Volgens mij is VeerEli haar hoofd echt met 10cm omtrek gegroeid sinds haar registratie hier, met al die veren in d'r kont.
hoi lieve fas.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hoor, je moet 'm even dmen voor een afspraak volgens mij.
Awh.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaja, maar ik word ook doodongelukkig gemaakt, door Zosk bijvoorbeeld
Met jou is het gewoon dat je weet dat je knap bent, maar je loopt er niet tentoon mee ofzo. Chicks die dat jammer genoeg niet hebben moeten dat compenseren, met bijv. een grote bekquote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welquote:
Hij is zeg maar net als een wesp. Eerst gaat ie je vet lang irriteren en vervelen, vervolgens issie gemeen en steekt ie.quote:
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mijzelf knap vindquote:Op woensdag 10 april 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met jou is het gewoon dat je weet dat je knap bent, maar je loopt er niet tentoon mee ofzo. Chicks die dat jammer genoeg niet hebben moeten dat compenseren, met bijv. een grote bek.
Heb je nog nooit gestoken hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is zeg maar net als een wesp. Eerst gaat ie je vet lang irriteren en vervelen, vervolgens issie gemeen en steekt ie.
hahahahha toevallig.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mijzelf knap vindIk vind mijzelf met make-up nog wel redelijk, maar ik vind mijzelf zonder make-up echt niet knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Motto van Murdera.
Sorry Murdera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Motto van Murdera.
Sorry Murdera.
Wespen steken je alleen als opspringt en rondjes gaat rennen, terwijl je je armen heen en weer zwaait als een malloot. Just a tip.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is zeg maar net als een wesp. Eerst gaat ie je vet lang irriteren en vervelen, vervolgens issie gemeen en steekt ie.
Blijf van m'n hypothese af.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mijzelf knap vindIk vind mijzelf met make-up nog wel redelijk, maar ik vind mijzelf zonder make-up echt niet knap
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
hahahahha toevallig.Hoezo toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Je bent verrekte lelijk meid, met en zonder makeup.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell NAH!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Wespen steken je alleen als opspringt en rondjes gaat rennen, terwijl je je armen heen en weer zwaait als een malloot. Just a tip.
quote:
godverdomme Rene ik ben gewoon straightquote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Okee, hoop dat hij dan niet zo'n afhaakautist is
Niemand hier heeft mij ooit getroffen zonder make-up, nanananananaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent verrekte lelijk meid, met en zonder makeup.
bah gewoon.
Wel die ene keer op tc dat je nog moeilijk ging doen maar uiteindelijk wel op de cam kwam, toch? Of had je je toen ook ff snel opgemaakt?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand hier heeft mij ooit getroffen zonder make-up, nananananana
Houd je klep man, gek. Ik zou nooit meer naar de KFC gaan om een chick zoals jij te hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
Nee laat ik het zo zeggen, ik heb mijn onzekere momenten echt wel en vind mijzelf éérlijk niks bijzonders, eerder average, zoals de meeste vrouwen denk ik
Nee, toen kwam ik gewoon nietquote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel die ene keer op tc dat je nog moeilijk ging doen maar uiteindelijk wel op de cam kwam, toch? Of had je je toen ook ff snel opgemaakt?0
niemand hier zou jou treffen als ze je zonder make-up zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand hier heeft mij ooit getroffen zonder make-up, nananananana
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd je klep man, gek. Ik zou nooit meer naar de KFC gaan om een chick zoals jij te hebben.
Vind jou tenminste lief en oprecht altijd. Niet zoveel poeha of spelletjes zoals Chloroform, Zosk of Ambelpuur. Zal wel aan je afkomst liggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell NAH!
[..]Nee laat ik het zo zeggen, ik heb mijn onzekere momenten echt wel en vind mijzelf éérlijk niks bijzonders, eerder average, zoals de meeste vrouwen denk ik
Mijn afkomst?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind jou tenminste lief en oprecht altijd. Niet zoveel poeha of spelletjes zoals Chloroform, Zosk of Ambelpuur. Zal wel aan je afkomst liggen.
Ben maar 1x in tc geweest in beeld, toen ik zeurde dat ik geen make-up op had kwam ik nietquote:
Als je lang genoeg kijkt zie je altijd minpunten.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]HAhahaha shit. Maar nee, het is ook echt niks als valse bescheidenheid ofzo, ik weet best dat veel mensen me zo zien (ik hoor het nou eenmaal vaak, en shit dit klinkt arrogant
) maar het beeld dat je van jezelf hebt is gewoon heel anders. Ik zie juist dingen die ik lelijk vind, ipv die ik mooi vind, snap je? Maar goed, dit wordt wat te serieus, fuck it
Snap wat je bedoelt, en dat siert je alleen maar meerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]HAhahaha shit. Maar nee, het is ook echt niks als valse bescheidenheid ofzo, ik weet best dat veel mensen me zo zien (ik hoor het nou eenmaal vaak, en shit dit klinkt arrogant
) maar het beeld dat je van jezelf hebt is gewoon heel anders. Ik zie juist dingen die ik lelijk vind, ipv die ik mooi vind, snap je? Maar goed, dit wordt wat te serieus, fuck it
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben maar 1x in tc geweest in beeld, toen ik zeurde dat ik geen make-up op had kwam ik niet
Helaas kijk ik al (bijna) 22 jaar naar hetzelfdequote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je lang genoeg kijkt zie je altijd minpunten.
Wat zou dat toch zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Helaas kijk ik al (bijna) 22 jaar naar hetzelfde
oeiquote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar je bent nog niet verliefd geworden op jezelf? Ik heb daar namelijk wel altijd last van.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat ze zo heerlijk lomp isquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
Vind jou tenminste lief en oprecht altijd.
Maar die make-up verandert niets aan hetgeen waar jij je aan stoort.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik me daar dus niet prettig bij voel
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat ze zo heerlijk lomp is.
Natuurlijk wel. Zonder make-up springt dat er toch veel meer uitquote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar die make-up verandert niets aan hetgeen waar jij je aan stoort.!
Ik bedoelde gewoon m'n eigen kopquote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je iets anders bedoelde.
Hehehe oké.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zonder make-up springt dat er toch veel meer uit
Dude.....quote:
Nouja, ik heb wat dingen van veer gelezen...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Zegt ze terwijl de schaal van lompheid is gebaseerd in relatie tot haarzelf
.
Jij zegt ook altijd "op een schaal van rosepetals tot vaseline"?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Zegt ze terwijl de schaal van lompheid is gebaseerd in relatie tot haarzelf
.
Als ik de enige lompe hier ben is het niet leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Zegt ze terwijl de schaal van lompheid is gebaseerd op relatie tot haarzelf
.
Haha oké.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jouw kop lijkt ook gewoon op een drol en dat mag gezegd worden
doe geen moeitequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe geen moeite
[ afbeelding ]
Mooie snor.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe geen moeite
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe geen moeite
[ afbeelding ]
JB.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe geen moeite
[ afbeelding ]
lol nred xdquote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godnondeju, mijn postgemiddelde per dag is inmiddels alweer 19. Het was pre-KLB SC altijd 15
.
Heel ado? Jij sletje.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je. Ik vind t me ook wel staan, maar ado vond t niet fijn zoenen
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
Dit forum.Mensen die boos worden omdat ze ge-DM'd worden of ik ze geneukt heb, of welke e-rep dan ook.
Ik ga een disclaimer in mijn sig zetten, mi jezus.
Jezus.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
Dit forum.Mensen die boos worden omdat ze ge-DM'd worden of ik ze geneukt heb, of welke e-rep dan ook.
Tof?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
Srs, ik zoek al eeuwen naar een tof, sexy shirtje met een bat of batman logo erop.
Nu deze gevonden:
[ afbeelding ]
50 euro. Worth it?
Verwassen, ik zou een nieuwe zoeken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
Srs, ik zoek al eeuwen naar een tof, sexy shirtje met een bat of batman logo erop.
Nu deze gevonden:
[ afbeelding ]
50 euro. Worth it?
Dan moet je in user submitted gaan speuren anders leest niemand hetquote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Straks ga ik nog commenten op imgur om mijn postdrang maar te stillen.
Kkquote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
Nee. Bij H&M hebben ze ook genoeg batmanshitquote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
Nu deze gevonden:
[ afbeelding ]
50 euro. Worth it?
7.6/10quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe geen moeite
[ afbeelding ]
ECHT NIETquote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Bij H&M hebben ze ook genoeg batmanshit
Wat is dat precies? Is niet alles user submitted dan ofzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan moet je in user submitted gaan speuren anders leest niemand het
Ik weet echt niet meer wie ik nu nog serieus kan nemen (hiha) of wie mij serieus neemt.quote:
Laat gewoon een drukkenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
Nu deze gevonden:
[ afbeelding ]
50 euro. Worth it?
Mja, aan gedacht maar dan wordt 't denk ik niet zo mooi. Vind juist die verwassen/versleten look van het logo wel mooi.quote:
Mij kan je altijd serieus nemen, zo vaak als je wil.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wie ik nu nog serieus kan nemen (hiha) of wie mij serieus neemt.![]()
(hiho)
Dat had ik bij Lamon. ook.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
Nu deze gevonden:
[ afbeelding ]
50 euro. Worth it?
Zou geven (srs), 7,79/10.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie zonder snor btw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Best sexy wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
met brace was leukerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi jij bent wel een lekker gekke meid he?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Hihi jij bent wel een lekker gekke meid he?
Je hebt leukere foto's.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet normaal.quote:
nee hoor, dat valt wel mee, ik ben eigenlijk heel normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Is weer lekker druk op het werk zeker?quote:
Wel goede pijplippen. Props.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, merk je toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is weer lekker druk op het werk zeker?
Aansteller.quote:
LOL, ik heb altijd al afgegeven op PUA-shit. Hell the fuck no dat ik andermans game ga (of hoef te) swaggerjackenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens bij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
Ik heb van die momenten.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens mij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
Boh, mooie kaaklijn, haren en ogen. Die snor was vals dus telt niet.quote:
Alsof dWc die shit leest, hij heeft swag sinds zijn geboorte, is van nature een player, hosselt meer chicks dan alle mannelijke FOK!kers bij elkaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens mij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
Moet je weer tot 12?quote:
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op schoolquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof dWc die shit leest, hij heeft swag sinds zijn geboorte, is van nature een player, hosselt meer chicks dan alle mannelijke FOK!kers bij elkaar.
Chickies schuren op schoolfeest.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op school.
Niet pas na m'n 18e_!
Waren alle mannen maar zoals jij, een true gentleman ook nog.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op school.
Niet pas na m'n 18e_!
Dat bedoel ikquote:
Claim nergens dat ik een gentlemen ben? Alleen mits gewenst natuurlijk, of mits het me iets opbrengtquote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren alle mannen maar zoals jij, een true gentleman ook nog.
En als je het op mijn leeftijd nog steeds niet hebt, wat dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je pas na je 18e swag hebt gekregen heb je al ZÓ veel gemist, dat moet je haast wel compenseren (wat je ook ziet).
Is wel een beetje zo ja. Vaak merk je bij dat soort gasten ook een zekere rancune jegens het vrouwelijke geslacht, zelfs als ze ondertussen wel succesvol zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je pas na je 18e swag hebt gekregen heb je al ZÓ veel gemist, dat moet je haast wel compenseren (wat je ook ziet).
Nee, ik vind jou een gentleman.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Claim nergens dat ik een gentlemen ben? Alleen mits gewenst natuurlijk, of mits het me iets opbrengt.
Bij FOK!chicks of in de club?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om jou in actie te zien. Je gaat wel hossels zetten op de meet toch?
Dan niks, moet jij weten tochquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
En als je het op mijn leeftijd nog steeds niet hebt, wat dan?
Oh, dan ben ik alsnog een baas.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan niks, moet jij weten toch. Maar dan zou het alleen onterecht zijn om stoer van de toren te blazen als je het eenmaal wel hebt gekregen
.
Haha, ik heb zelf ook helemaal niets met PUA, gare zooi. Heb gewoon lang in cocoon mode gezeten en nu fulltime #winning. Zo kan het ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet pas na m'n 18e_!
ja k ben ook benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om jou in actie te zien. Je gaat wel hossels zetten op de meet toch?
Als ik jou was zou ik eerder voor dat tweede gaan. Sowieso wordt het wss vechten om Meloewa, daar zou ik me niet in mengen als ik jou was.quote:
Ik geloof dit pas als ik het in het echt gezien heb.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb zelf ook helemaal niets met PUA, gare zooi. Heb gewoon lang in cocoon mode gezeten en nu fulltime #winning. Zo kan het ook.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet pas na m'n 18e_!
HOUD JE BEK VEER, IK WIL NIKS MEER MET JE TE MAKEN HEBBEN. DRAAKquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef VeerEli het volgende:
dWc is van de knipperlichtrelaties, iig op fok![]()
Wanneer wil jij meeten?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Chloroform het volgende:
Echt, dat gelul over die meet en hosselen en alles.Goddomme.
Dag meneer die altijd even moet laten blijken hoeveel die het met me oneens is, maar nooit een normale volzin post, slechts reageert op anderen zodat hij dit enkel hoeft te citerenquote:
Met jou? Nooit.quote:
Was ik ook niet van plan nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerder voor dat tweede gaan. Sowieso wordt het wss vechten om Meloewa, daar zou ik me niet in mengen als ik jou was.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HOUD JE BEK VEER, IK WIL NIKS MEER MET JE TE MAKEN HEBBEN. DRAAK.
Kan mezelf niet inhouden dan, haha.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof wel dat dat pua kan werken btw.
Val sowieso wel op mannen met zelfvertrouwen
Alleen maar kroelen en lief doen is toch ook maar saaiquote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nee maar serieus toch: Ally, WD, Vas, Chloro... Zijn er al 4
Probleem is dat mensen die die boeken lezen (of zelfs seminars volgenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof wel dat dat pua kan werken btw.
Val sowieso wel op mannen met zelfvertrouwen
Daarom juist.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan mezelf niet inhouden dan, haha.
Wat? Ik heb niets tegen dat jong hoor, niet anders dan anders in ieder geval.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nee maar serieus toch: Ally, WD, Vas, Chloro... Zijn er al 4
Dan ben je echt een vreetzak inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik voel me altijd zo'n vreetzak als ik uit een zakje eet en als het bijna op is die zak aan mijn mond zet om de laatste kruimels achterover te gooien
Oh, nou, wat doe je na het werk?quote:
Nee, Madeliefff is liefquote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben jij een beetje de papegaai op de bochel van chrisina yang?
Dat doen alleen Marokkanenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik voel me altijd zo'n vreetzak als ik uit een zakje eet en als het bijna op is die zak aan mijn mond zet om de laatste kruimels achterover te gooien
Het ene moment zitten jullie te kusjekroelen met elkaar, het andere moment keihard en ongepast te dissenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat? Ik heb niets tegen dat jong hoor, niet anders dan anders in ieder geval.
Nog geen plannen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nou, wat doe je na het werk?
omdat ik haar 1 keer quote?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben jij een beetje de papegaai op de bochel van chrisina yang?
Zo zijn wij nou eenmaal, haat-liefde toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het ene moment zitten jullie te kusjekroelen met elkaar, het andere moment keihard en ongepast te dissen
Het is eigenlijk iets wat je gewoon van nature moet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen die die boeken lezen (of zelfs seminars volgen) dat meestal niet in overvloed hebben.
Dat zeg ik; knipperlichtrelatie!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zijn wij nou eenmaal, haat-liefde toch.
dat klopt, maar als ze leren het te faken, kan het best werken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen die die boeken lezen (of zelfs seminars volgen) dat meestal niet in overvloed hebben.
Wel skeer dat je m'n oprechte excuus-DM ging publiceren, ipv beantwoordenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zijn wij nou eenmaal, haat-liefde toch.
Dat vonden wij juist erg fijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel skeer dat je m'n oprechte excuus-DM ging publiceren, ipv beantwoorden.
Wat vind jij dergelijke zinnen dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, maar als ze leren het te faken, kan het best werken.
Bepaalde opmerkingen zijn gewoon interesse wekkend en dat kan ook als je geen zelfvertrouwen hebt, zolang je dus doet alsof.
O ja, vragen of je in een ondeugende bui bent, is dus NIET aantrekkelijk
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, bedoel je het zo. Nou ja, dit is gewoon normaal. Zelfs als we haten, houden we van elkaar.quote:
U mad?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neverquote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, bedoel je het zo. Nou ja, dit is gewoon normaal. Zelfs als we haten, houden we van elkaar.
Fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk toch als andere mensen dat ook eens bij jou doen, DM's publiceren.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kyk na jouselfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook waar.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en cristina heeft zeker geen boggel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |