Mja, aan gedacht maar dan wordt 't denk ik niet zo mooi. Vind juist die verwassen/versleten look van het logo wel mooi.quote:
Mij kan je altijd serieus nemen, zo vaak als je wil.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wie ik nu nog serieus kan nemen (hiha) of wie mij serieus neemt.![]()
(hiho)
Dat had ik bij Lamon. ook.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
Srs, ik zoek al eeuwen naar een tof, sexy shirtje met een bat of batman logo erop.
Nu deze gevonden:
[ afbeelding ]
50 euro. Worth it?
Zou geven (srs), 7,79/10.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie zonder snor btw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Best sexy wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
met brace was leukerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi jij bent wel een lekker gekke meid he?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Hihi jij bent wel een lekker gekke meid he?
Je hebt leukere foto's.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet normaal.quote:
nee hoor, dat valt wel mee, ik ben eigenlijk heel normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Is weer lekker druk op het werk zeker?quote:
Wel goede pijplippen. Props.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, merk je toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is weer lekker druk op het werk zeker?
Aansteller.quote:
LOL, ik heb altijd al afgegeven op PUA-shit. Hell the fuck no dat ik andermans game ga (of hoef te) swaggerjackenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens bij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
Ik heb van die momenten.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens mij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
Boh, mooie kaaklijn, haren en ogen. Die snor was vals dus telt niet.quote:
Alsof dWc die shit leest, hij heeft swag sinds zijn geboorte, is van nature een player, hosselt meer chicks dan alle mannelijke FOK!kers bij elkaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens mij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
Moet je weer tot 12?quote:
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op schoolquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof dWc die shit leest, hij heeft swag sinds zijn geboorte, is van nature een player, hosselt meer chicks dan alle mannelijke FOK!kers bij elkaar.
Chickies schuren op schoolfeest.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op school.
Niet pas na m'n 18e_!
Waren alle mannen maar zoals jij, een true gentleman ook nog.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op school.
Niet pas na m'n 18e_!
Dat bedoel ikquote:
Claim nergens dat ik een gentlemen ben? Alleen mits gewenst natuurlijk, of mits het me iets opbrengtquote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren alle mannen maar zoals jij, een true gentleman ook nog.
En als je het op mijn leeftijd nog steeds niet hebt, wat dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je pas na je 18e swag hebt gekregen heb je al ZÓ veel gemist, dat moet je haast wel compenseren (wat je ook ziet).
Is wel een beetje zo ja. Vaak merk je bij dat soort gasten ook een zekere rancune jegens het vrouwelijke geslacht, zelfs als ze ondertussen wel succesvol zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je pas na je 18e swag hebt gekregen heb je al ZÓ veel gemist, dat moet je haast wel compenseren (wat je ook ziet).
Nee, ik vind jou een gentleman.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Claim nergens dat ik een gentlemen ben? Alleen mits gewenst natuurlijk, of mits het me iets opbrengt.
Bij FOK!chicks of in de club?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om jou in actie te zien. Je gaat wel hossels zetten op de meet toch?
Dan niks, moet jij weten tochquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
En als je het op mijn leeftijd nog steeds niet hebt, wat dan?
Oh, dan ben ik alsnog een baas.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan niks, moet jij weten toch. Maar dan zou het alleen onterecht zijn om stoer van de toren te blazen als je het eenmaal wel hebt gekregen
.
Haha, ik heb zelf ook helemaal niets met PUA, gare zooi. Heb gewoon lang in cocoon mode gezeten en nu fulltime #winning. Zo kan het ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet pas na m'n 18e_!
ja k ben ook benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om jou in actie te zien. Je gaat wel hossels zetten op de meet toch?
Als ik jou was zou ik eerder voor dat tweede gaan. Sowieso wordt het wss vechten om Meloewa, daar zou ik me niet in mengen als ik jou was.quote:
Ik geloof dit pas als ik het in het echt gezien heb.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb zelf ook helemaal niets met PUA, gare zooi. Heb gewoon lang in cocoon mode gezeten en nu fulltime #winning. Zo kan het ook.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet pas na m'n 18e_!
HOUD JE BEK VEER, IK WIL NIKS MEER MET JE TE MAKEN HEBBEN. DRAAKquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef VeerEli het volgende:
dWc is van de knipperlichtrelaties, iig op fok![]()
Wanneer wil jij meeten?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Chloroform het volgende:
Echt, dat gelul over die meet en hosselen en alles.Goddomme.
Dag meneer die altijd even moet laten blijken hoeveel die het met me oneens is, maar nooit een normale volzin post, slechts reageert op anderen zodat hij dit enkel hoeft te citerenquote:
Met jou? Nooit.quote:
Was ik ook niet van plan nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerder voor dat tweede gaan. Sowieso wordt het wss vechten om Meloewa, daar zou ik me niet in mengen als ik jou was.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HOUD JE BEK VEER, IK WIL NIKS MEER MET JE TE MAKEN HEBBEN. DRAAK.
Kan mezelf niet inhouden dan, haha.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof wel dat dat pua kan werken btw.
Val sowieso wel op mannen met zelfvertrouwen
Alleen maar kroelen en lief doen is toch ook maar saaiquote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nee maar serieus toch: Ally, WD, Vas, Chloro... Zijn er al 4
Probleem is dat mensen die die boeken lezen (of zelfs seminars volgenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof wel dat dat pua kan werken btw.
Val sowieso wel op mannen met zelfvertrouwen
Daarom juist.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan mezelf niet inhouden dan, haha.
Wat? Ik heb niets tegen dat jong hoor, niet anders dan anders in ieder geval.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nee maar serieus toch: Ally, WD, Vas, Chloro... Zijn er al 4
Dan ben je echt een vreetzak inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik voel me altijd zo'n vreetzak als ik uit een zakje eet en als het bijna op is die zak aan mijn mond zet om de laatste kruimels achterover te gooien
Oh, nou, wat doe je na het werk?quote:
Nee, Madeliefff is liefquote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben jij een beetje de papegaai op de bochel van chrisina yang?
Dat doen alleen Marokkanenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik voel me altijd zo'n vreetzak als ik uit een zakje eet en als het bijna op is die zak aan mijn mond zet om de laatste kruimels achterover te gooien
Het ene moment zitten jullie te kusjekroelen met elkaar, het andere moment keihard en ongepast te dissenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat? Ik heb niets tegen dat jong hoor, niet anders dan anders in ieder geval.
Nog geen plannen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nou, wat doe je na het werk?
omdat ik haar 1 keer quote?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben jij een beetje de papegaai op de bochel van chrisina yang?
Zo zijn wij nou eenmaal, haat-liefde toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het ene moment zitten jullie te kusjekroelen met elkaar, het andere moment keihard en ongepast te dissen
Het is eigenlijk iets wat je gewoon van nature moet doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen die die boeken lezen (of zelfs seminars volgen) dat meestal niet in overvloed hebben.
Dat zeg ik; knipperlichtrelatie!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zijn wij nou eenmaal, haat-liefde toch.
dat klopt, maar als ze leren het te faken, kan het best werken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen die die boeken lezen (of zelfs seminars volgen) dat meestal niet in overvloed hebben.
Wel skeer dat je m'n oprechte excuus-DM ging publiceren, ipv beantwoordenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zijn wij nou eenmaal, haat-liefde toch.
Dat vonden wij juist erg fijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel skeer dat je m'n oprechte excuus-DM ging publiceren, ipv beantwoorden.
Wat vind jij dergelijke zinnen dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, maar als ze leren het te faken, kan het best werken.
Bepaalde opmerkingen zijn gewoon interesse wekkend en dat kan ook als je geen zelfvertrouwen hebt, zolang je dus doet alsof.
O ja, vragen of je in een ondeugende bui bent, is dus NIET aantrekkelijk
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, bedoel je het zo. Nou ja, dit is gewoon normaal. Zelfs als we haten, houden we van elkaar.quote:
U mad?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neverquote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, bedoel je het zo. Nou ja, dit is gewoon normaal. Zelfs als we haten, houden we van elkaar.
Fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk toch als andere mensen dat ook eens bij jou doen, DM's publiceren.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kyk na jouselfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |