Ik heb van die momenten.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens mij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
Boh, mooie kaaklijn, haren en ogen. Die snor was vals dus telt niet.quote:
Alsof dWc die shit leest, hij heeft swag sinds zijn geboorte, is van nature een player, hosselt meer chicks dan alle mannelijke FOK!kers bij elkaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens mij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
Moet je weer tot 12?quote:
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op schoolquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof dWc die shit leest, hij heeft swag sinds zijn geboorte, is van nature een player, hosselt meer chicks dan alle mannelijke FOK!kers bij elkaar.
Chickies schuren op schoolfeest.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op school.
Niet pas na m'n 18e_!
Waren alle mannen maar zoals jij, een true gentleman ook nog.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op school.
Niet pas na m'n 18e_!
Dat bedoel ikquote:
Claim nergens dat ik een gentlemen ben? Alleen mits gewenst natuurlijk, of mits het me iets opbrengtquote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren alle mannen maar zoals jij, een true gentleman ook nog.
En als je het op mijn leeftijd nog steeds niet hebt, wat dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je pas na je 18e swag hebt gekregen heb je al ZÓ veel gemist, dat moet je haast wel compenseren (wat je ook ziet).
Is wel een beetje zo ja. Vaak merk je bij dat soort gasten ook een zekere rancune jegens het vrouwelijke geslacht, zelfs als ze ondertussen wel succesvol zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je pas na je 18e swag hebt gekregen heb je al ZÓ veel gemist, dat moet je haast wel compenseren (wat je ook ziet).
Nee, ik vind jou een gentleman.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Claim nergens dat ik een gentlemen ben? Alleen mits gewenst natuurlijk, of mits het me iets opbrengt.
Bij FOK!chicks of in de club?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om jou in actie te zien. Je gaat wel hossels zetten op de meet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |