Mja, aan gedacht maar dan wordt 't denk ik niet zo mooi. Vind juist die verwassen/versleten look van het logo wel mooi.quote:
Mij kan je altijd serieus nemen, zo vaak als je wil.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wie ik nu nog serieus kan nemen (hiha) of wie mij serieus neemt.![]()
(hiho)
Dat had ik bij Lamon. ook.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:40 schreef VeerEli het volgende:
Srs, ik zoek al eeuwen naar een tof, sexy shirtje met een bat of batman logo erop.
Nu deze gevonden:
[ afbeelding ]
50 euro. Worth it?
Zou geven (srs), 7,79/10.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook nog een mooie zonder snor btw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Best sexy wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
met brace was leukerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi jij bent wel een lekker gekke meid he?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Hihi jij bent wel een lekker gekke meid he?
Je hebt leukere foto's.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet normaal.quote:
nee hoor, dat valt wel mee, ik ben eigenlijk heel normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Is weer lekker druk op het werk zeker?quote:
Wel goede pijplippen. Props.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, merk je toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is weer lekker druk op het werk zeker?
Aansteller.quote:
LOL, ik heb altijd al afgegeven op PUA-shit. Hell the fuck no dat ik andermans game ga (of hoef te) swaggerjackenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je negt steeds beter. Volgens bij ben je van die versierboekjes aan het lezen net als dWc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |