Wanneer kun je?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Volgens mij heeft fok een storing hoor, blijkbaar word mijn tekst omgezet in een date advertentie
Echt hè, die moves. Panzer allemaal smooth operator dit dat.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
Zosk je bent echt mijn voorbeeld
zo'n casanova
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
zo'n casanova
Dit, sinds Zosk op dit forum zit ben ik mezelf niet meer.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
zo'n casanova
Mijne ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
zo'n casanova
Wat's met jullie, al die liefdequote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nah ik denk dat er ook een hoop normale mensen op fok zitten, misschien trek jij gewoon de gestoorde fokkers aan :p
Maar wat er op de meet afkomt moeten we nog maar zien natuurlijk, sowieso komen er wel al een paar normale mensen .
Oja :
Veereli dit bericht is niet voor jou , jij bent speciaal :p
Die man probeert te hard, bij jou is het gewoon all natural. Kan je hem geen les geven?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, die moves. Panzer allemaal smooth operator dit dat.Hij weet niks die jonge, niks zeg ik je.
Waarom las ik in hemelsnaam in een fractie van een seconde 'cavia'?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef aight1 het volgende:
zo'n casanova
Echt welquote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die krijg je van mij echt niet hoor, mafkees.
Ik vind dat lastig te combineren met al die uren die hij al steekt in mijn danslessen. En ik vrees dat hij niet skilled genoeg is om twee dingen tegelijk te kunnen. Hij moet zichzelf tenslotte ook al constant bekijken in de spiegel als hij mij dansles geeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die man probeert te hard, bij jou is het gewoon all natural. Kan je hem geen les geven?
omdat cavia's soms geel zijn misschienquote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom las ik in hemelsnaam in een fractie van een seconde 'cavia'?
Shiiitt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig te combineren met al die uren die hij al steekt in mijn danslessen. En ik vrees dat hij niet skilled genoeg is om twee dingen tegelijk te kunnen. Hij moet zichzelf tenslotte ook al constant bekijken in de spiegel als hij mij dansles geeft.
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit, sinds Zosk op dit forum zit ben ik mezelf niet meer.
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig te combineren met al die uren die hij al steekt in mijn danslessen. En ik vrees dat hij niet skilled genoeg is om twee dingen tegelijk te kunnen. Hij moet zichzelf tenslotte ook al constant bekijken in de spiegel als hij mij dansles geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |