Dan niks, moet jij weten tochquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
En als je het op mijn leeftijd nog steeds niet hebt, wat dan?
Oh, dan ben ik alsnog een baas.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan niks, moet jij weten toch. Maar dan zou het alleen onterecht zijn om stoer van de toren te blazen als je het eenmaal wel hebt gekregen
.
Haha, ik heb zelf ook helemaal niets met PUA, gare zooi. Heb gewoon lang in cocoon mode gezeten en nu fulltime #winning. Zo kan het ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op school.
Niet pas na m'n 18e_!
ja k ben ook benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om jou in actie te zien. Je gaat wel hossels zetten op de meet toch?
Als ik jou was zou ik eerder voor dat tweede gaan. Sowieso wordt het wss vechten om Meloewa, daar zou ik me niet in mengen als ik jou was.quote:
Ik geloof dit pas als ik het in het echt gezien heb.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, ik heb zelf ook helemaal niets met PUA, gare zooi. Heb gewoon lang in cocoon mode gezeten en nu fulltime #winning. Zo kan het ook.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet sinds m'n geboorte, maar in de brugklas begon ik het wel te leren van oudere neven en de OG's op school.
Niet pas na m'n 18e_!
HOUD JE BEK VEER, IK WIL NIKS MEER MET JE TE MAKEN HEBBEN. DRAAKquote:Op woensdag 10 april 2013 19:53 schreef VeerEli het volgende:
dWc is van de knipperlichtrelaties, iig op fok![]()
Wanneer wil jij meeten?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Chloroform het volgende:
Echt, dat gelul over die meet en hosselen en alles.Goddomme.
Dag meneer die altijd even moet laten blijken hoeveel die het met me oneens is, maar nooit een normale volzin post, slechts reageert op anderen zodat hij dit enkel hoeft te citerenquote:
Met jou? Nooit.quote:
Was ik ook niet van plan nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerder voor dat tweede gaan. Sowieso wordt het wss vechten om Meloewa, daar zou ik me niet in mengen als ik jou was.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HOUD JE BEK VEER, IK WIL NIKS MEER MET JE TE MAKEN HEBBEN. DRAAK.
Kan mezelf niet inhouden dan, haha.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof wel dat dat pua kan werken btw.
Val sowieso wel op mannen met zelfvertrouwen
Alleen maar kroelen en lief doen is toch ook maar saaiquote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nee maar serieus toch: Ally, WD, Vas, Chloro... Zijn er al 4
Probleem is dat mensen die die boeken lezen (of zelfs seminars volgenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof wel dat dat pua kan werken btw.
Val sowieso wel op mannen met zelfvertrouwen
Daarom juist.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan mezelf niet inhouden dan, haha.
Wat? Ik heb niets tegen dat jong hoor, niet anders dan anders in ieder geval.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nee maar serieus toch: Ally, WD, Vas, Chloro... Zijn er al 4
Dan ben je echt een vreetzak inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:58 schreef VeerEli het volgende:
Ik voel me altijd zo'n vreetzak als ik uit een zakje eet en als het bijna op is die zak aan mijn mond zet om de laatste kruimels achterover te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |