Ik roep mijzelf uit toch echte KLB'er.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jezelf uitroepen tot echte KLB'er. Bepalen we goftedomme zelf wel.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
Hoe is t met cremetje?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JawelIk voel me heel erg thuis hier
Hou je bakkes gewoonquote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik roep mijzelf uit toch echte KLB'er.
Ja bedankt hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Panzers oproep verspreiden
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus
[..]
O ja, haha.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit topic is alleen voor eckte bazen en eckte bazen werken met Nikon
Let niet op haar, volgens haar is iemand ook "lid" van een slowchatquote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik roep mijzelf uit toch echte KLB'er.
Daar heb je een punt en die donut in z'n UI is ook kinda gay.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jezelf uitroepen tot echte KLB'er. Bepalen we goftedomme zelf wel.
Flikker dan gewoon een eind op, met je kutvogel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
Ik WIL helemaal geen eckte KLB-er zijn.
Alsof jij jezelf niet ook lid vindt hiervanquote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Let niet op haar, volgens haar is iemand ook "lid" van een slowchat![]()
.
Ze is nog steeds heel lievvvvquote:
Maar je bent het wel, HAAAA.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
Dan heb ik goed nieuws.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
Jij bent geen KLB'er, jij bent gewoon sexy as fuck.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
He, smoel dicht over m'n vogel jij smerige rotzakquote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon een eind op, met je kutvogel.
Zal die vogel van jou eens smerig maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
He, smoel dicht over m'n vogel jij smerige rotzak
Dan maak ik jou koudquote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal die vogel van jou eens smerig maken.
Dude.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal die vogel van jou eens smerig maken.
Nou, in dat geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |