quote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
omdat cavia's soms geel zijn misschien
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat lastig te combineren met al die uren die hij al steekt in mijn danslessen. En ik vrees dat hij niet skilled genoeg is om twee dingen tegelijk te kunnen. Hij moet zichzelf tenslotte ook al constant bekijken in de spiegel als hij mij dansles geeft.
Mooie wisselwerking. Zosk krijgt elke donderdagmiddag al dansles van mij. We oefenen momenteel op Suit & Tie, hij wordt steeds beter.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die man probeert te hard, bij jou is het gewoon all natural. Kan je hem geen les geven?
Zosk en studie, goeie.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie wisselwerking. Zosk krijgt elke donderdagmiddag al dansles van mij. We oefenen momenteel op Suit & Tie, hij wordt steeds beter.
Snap ook niet waarom hij die autistenstudie van hem gekozen heeft, want hij is een performer in hardt en nieren!
Jij associeert cavia's met liefdesrelaties, dat is hartstikke normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom las ik in hemelsnaam in een fractie van een seconde 'cavia'?
Rode wangetjes gekregen hierdoor. :$ :$: $quote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooie wisselwerking. Zosk krijgt elke donderdagmiddag al dansles van mij. We oefenen momenteel op Suit & Tie, hij wordt steeds beter.
Snap ook niet waarom hij die autistenstudie van hem gekozen heeft, want hij is een performer in hardt en nieren!
Oké.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi dat we eens dezelfde mening delen.
Jawelquote:
Wij werken hier met Canon, doei.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JawelIk voel me heel erg thuis hier
Jawel, ondanks dat de meesten het liever niet zouden willen is hij ook vaak zat in het eckte eckte KLB te vinden.quote:
En wij zijn de klote huisgenootjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoi, welkom hier. Let niet op haar, ze is een beetje de imbeciel van deze slowchat.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dankjequote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Jawel, ondanks dat de meesten het liever niet zouden willen is hij ook vaak zat in het eckte eckte KLB te vinden.
Hihiquote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoi, welkom hier. Let niet op haar, ze is een beetje de imbeciel van deze slowchat.
Dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ananasding is toch heel normaal?
Ja maar jezelf uitroepen tot echte KLB'erquote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Jawel, ondanks dat de meesten het liever niet zouden willen is hij ook vaak zat in het eckte eckte KLB te vinden.
Dit topic is alleen voor eckte bazen en eckte bazen werken met Nikonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |