Welquote:
Hij is zeg maar net als een wesp. Eerst gaat ie je vet lang irriteren en vervelen, vervolgens issie gemeen en steekt ie.quote:
Iemand moet het doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaja, maar ik word ook doodongelukkig gemaakt, door Zosk bijvoorbeeld
Hoe weet jij of ik mijzelf knap vindquote:Op woensdag 10 april 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met jou is het gewoon dat je weet dat je knap bent, maar je loopt er niet tentoon mee ofzo. Chicks die dat jammer genoeg niet hebben moeten dat compenseren, met bijv. een grote bek.
Heb je nog nooit gestoken hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is zeg maar net als een wesp. Eerst gaat ie je vet lang irriteren en vervelen, vervolgens issie gemeen en steekt ie.
hahahahha toevallig.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mijzelf knap vindIk vind mijzelf met make-up nog wel redelijk, maar ik vind mijzelf zonder make-up echt niet knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Motto van Murdera.
Sorry Murdera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Motto van Murdera.
Sorry Murdera.
Wespen steken je alleen als opspringt en rondjes gaat rennen, terwijl je je armen heen en weer zwaait als een malloot. Just a tip.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij is zeg maar net als een wesp. Eerst gaat ie je vet lang irriteren en vervelen, vervolgens issie gemeen en steekt ie.
Blijf van m'n hypothese af.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik mijzelf knap vindIk vind mijzelf met make-up nog wel redelijk, maar ik vind mijzelf zonder make-up echt niet knap
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
hahahahha toevallig.Hoezo toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Je bent verrekte lelijk meid, met en zonder makeup.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell NAH!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Wespen steken je alleen als opspringt en rondjes gaat rennen, terwijl je je armen heen en weer zwaait als een malloot. Just a tip.
quote:
godverdomme Rene ik ben gewoon straightquote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Okee, hoop dat hij dan niet zo'n afhaakautist is
Niemand hier heeft mij ooit getroffen zonder make-up, nanananananaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent verrekte lelijk meid, met en zonder makeup.
bah gewoon.
Wel die ene keer op tc dat je nog moeilijk ging doen maar uiteindelijk wel op de cam kwam, toch? Of had je je toen ook ff snel opgemaakt?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand hier heeft mij ooit getroffen zonder make-up, nananananana
Houd je klep man, gek. Ik zou nooit meer naar de KFC gaan om een chick zoals jij te hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
Nee laat ik het zo zeggen, ik heb mijn onzekere momenten echt wel en vind mijzelf éérlijk niks bijzonders, eerder average, zoals de meeste vrouwen denk ik
Nee, toen kwam ik gewoon nietquote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel die ene keer op tc dat je nog moeilijk ging doen maar uiteindelijk wel op de cam kwam, toch? Of had je je toen ook ff snel opgemaakt?0
niemand hier zou jou treffen als ze je zonder make-up zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niemand hier heeft mij ooit getroffen zonder make-up, nananananana
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd je klep man, gek. Ik zou nooit meer naar de KFC gaan om een chick zoals jij te hebben.
Vind jou tenminste lief en oprecht altijd. Niet zoveel poeha of spelletjes zoals Chloroform, Zosk of Ambelpuur. Zal wel aan je afkomst liggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hell NAH!
[..]Nee laat ik het zo zeggen, ik heb mijn onzekere momenten echt wel en vind mijzelf éérlijk niks bijzonders, eerder average, zoals de meeste vrouwen denk ik
Mijn afkomst?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind jou tenminste lief en oprecht altijd. Niet zoveel poeha of spelletjes zoals Chloroform, Zosk of Ambelpuur. Zal wel aan je afkomst liggen.
Ben maar 1x in tc geweest in beeld, toen ik zeurde dat ik geen make-up op had kwam ik nietquote:
Als je lang genoeg kijkt zie je altijd minpunten.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]HAhahaha shit. Maar nee, het is ook echt niks als valse bescheidenheid ofzo, ik weet best dat veel mensen me zo zien (ik hoor het nou eenmaal vaak, en shit dit klinkt arrogant
) maar het beeld dat je van jezelf hebt is gewoon heel anders. Ik zie juist dingen die ik lelijk vind, ipv die ik mooi vind, snap je? Maar goed, dit wordt wat te serieus, fuck it
Snap wat je bedoelt, en dat siert je alleen maar meerquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]HAhahaha shit. Maar nee, het is ook echt niks als valse bescheidenheid ofzo, ik weet best dat veel mensen me zo zien (ik hoor het nou eenmaal vaak, en shit dit klinkt arrogant
) maar het beeld dat je van jezelf hebt is gewoon heel anders. Ik zie juist dingen die ik lelijk vind, ipv die ik mooi vind, snap je? Maar goed, dit wordt wat te serieus, fuck it
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben maar 1x in tc geweest in beeld, toen ik zeurde dat ik geen make-up op had kwam ik niet
Helaas kijk ik al (bijna) 22 jaar naar hetzelfdequote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Als je lang genoeg kijkt zie je altijd minpunten.
Wat zou dat toch zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Helaas kijk ik al (bijna) 22 jaar naar hetzelfde
oeiquote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar je bent nog niet verliefd geworden op jezelf? Ik heb daar namelijk wel altijd last van.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat ze zo heerlijk lomp isquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
Vind jou tenminste lief en oprecht altijd.
Maar die make-up verandert niets aan hetgeen waar jij je aan stoort.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik me daar dus niet prettig bij voel
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat ze zo heerlijk lomp is.
Natuurlijk wel. Zonder make-up springt dat er toch veel meer uitquote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar die make-up verandert niets aan hetgeen waar jij je aan stoort.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |