ik las keepvogelquote:Op woensdag 10 april 2013 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon een eind op, met je kutvogel.
Haha, wanneer mag ik je vogel ontmoeten?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had ik al gedaan voor het bedreigen van mijn vogel
hoe komt die veer van haar kont naar het hoofd danquote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef Piye het volgende:
Volgens mij is VeerEli haar hoofd echt met 10cm omtrek gegroeid sinds haar registratie hier, met al die veren in d'r kont.
Jezus.quote:
Wil je daten?quote:
Nee, hoor, je moet 'm even dmen voor een afspraak volgens mij.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
Heb begrepen dat Panzermaus een anabolenboy is?
Oh. Okee, hoop dat hij dan niet zo'n afhaakautist isquote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hoor, je moet 'm even dmen voor een afspraak volgens mij.
Keepvogelquote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik las keepvogel
[ afbeelding ]
Het zijn hele lange veren.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
hoe komt die veer van haar kont naar het hoofd dan
quote:
Jaja, maar ik word ook doodongelukkig gemaakt, door Zosk bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef Piye het volgende:
Volgens mij is VeerEli haar hoofd echt met 10cm omtrek gegroeid sinds haar registratie hier, met al die veren in d'r kont.
hoi lieve fas.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hoor, je moet 'm even dmen voor een afspraak volgens mij.
Awh.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaja, maar ik word ook doodongelukkig gemaakt, door Zosk bijvoorbeeld
Met jou is het gewoon dat je weet dat je knap bent, maar je loopt er niet tentoon mee ofzo. Chicks die dat jammer genoeg niet hebben moeten dat compenseren, met bijv. een grote bekquote:Op woensdag 10 april 2013 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaja, maar ik word ook doodongelukkig gemaakt, door Zosk bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |