SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
1 nacht verwend worden door Renesite. Have fun en hou t verslag ajb voor je.quote:
hela. Ik doe geen plebsquote:Op woensdag 10 april 2013 14:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
1 nacht verwend worden door Renesite. Have fun en hou t verslag ajb voor je.
Ga je mond spoelen.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
Heeft Hoogkerk eigenlijk een beetje een grote gayscene?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
OMG! Die wil ik dan wel!!! Hoop dat hij een mannetje is en een beest
!
Hmmm.....mwaaaahquote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft Hoogkerk eigenlijk een beetje een grote gayscene?
omijnquote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus
[..]
volgens mij niet bij die aan de korreweg.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef 2dope het volgende:
Verkopen ze teennagelknipperts bij de jumbo? Alvast bedankt gr gr
Godver. Thanks anyway.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij niet bij die aan de korreweg.
Denk dat je toch echt bij een drogisterij ofzo moet zijn
Bestaan dat nog? De enige poiesz die ik ooit kende was in Tolbertquote:
Bruut.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Super dag!
M'n nieuwe shirt is aangekomen.
[ afbeelding ]
Poiesz heeft nu een stuk of 60 vestigingen, waaronder eentje in de stad Groningenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bestaan dat nog? De enige poiesz die ik ooit kende was in Tolbert
In Helpman zit volgens mij nog een Poiesz.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bestaan dat nog? De enige poiesz die ik ooit kende was in Tolbert
HGK city ookquote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In Helpman zit volgens mij nog een Poiesz.
Je had gelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Catch22- het volgende:
Je kan t iig proberen. Zou me verbazen als ze t niet hadden
Gepost vanuit bad
Haha erg apart maar wel leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Super dag!
[ afbeelding ]
Toch wel Xperia waardig onderwater?quote:
Nice!!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Super dag!
zieke armen brahquote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Super dag!
[ afbeelding ]
Terechte klacht. Schijtirritant is het.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme vanochtend al de derde keer dat ik bijna wordt aangereden door zo'n kut touringbus die niet snapt hoe de wegen/fietspaden in Groningen werken.
Brug bij de W.A. Scholtenstraat, waar het fietspad op de W.A. Scholtenstraat samenkomt met de weg als je de brug oprijdt. Normale stadsbussen letten daar wel op en houden gewoon ruimte naast de stoep zodat fietsers ook kunnen doorfietsen. Touringbus snijdt me gewoon af door vanaf het stoplicht meteen door te rijden en langs de stoeprand te plakken.
Over de Turfsingel bedoel je?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme vanochtend al de derde keer dat ik bijna wordt aangereden door zo'n kut touringbus die niet snapt hoe de wegen/fietspaden in Groningen werken.
Brug bij de W.A. Scholtenstraat, waar het fietspad op de W.A. Scholtenstraat samenkomt met de weg als je de brug oprijdt. Normale stadsbussen letten daar wel op en houden gewoon ruimte naast de stoep zodat fietsers ook kunnen doorfietsen. Touringbus snijdt me gewoon af door vanaf het stoplicht meteen door te rijden en langs de stoeprand te plakken.
Turfsingelquote:
Brug over Turfsingel ja. Op zowel de Kattenhage als W.A. Scholtenstraat zit een fietspad maar die houdt op de brug even op, dus daar komen fietsers en auto's/bussen in principe op dezelfde weg terecht. Normale stadsbussen weten wel hoe dat zit dus houden daar rekening mee maar van die tourbussen die overal en nergens vandaan komen letten daar niet op.quote:
Hereplein zit er één. Is niet richting Helpman maar wel 5 minuten lopen van het station.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Weet er iemand of er in de buurt van het station een schoen/sleutelmaker zit?
Dus niet in de stad maar meer richting helpman
Toerkje in de oude Ebbinge.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef Tommeke het volgende:
Hoeren die buschauffeurs
Weet iemand nog een adresje waar ik het glas van m'n iPhone kan laten vervangen? Heb 'm net laten vallen
Top! Thnx! Ga die Achmed morgen ff bezoeken dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn aan/uit knop was vrij snel gefixt. Scherm lijkt me nog simpeler, dus ik denk het wel.
Jup, zowel privé als zakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand ervaring met Hein Post aan de oude ebbingestraat?
Waar mag je aan de bak?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
met nacht van oranje en qday werken in de horecaso awesummm
ik ben toffe dingen aan t bouwen. Kost een hoop hoofdbrekens, maar t wordt wel masterquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Nice! Veel plezier!
Ik zal aan jullie denken als ik op het strand lig
Hoe is hun whiskyassortiment? En hebben ze er verstand van?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:37 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jup, zowel privé als zakelijk.
Vooral hun huis gebrande notenmix is erg goed
Maar je hebt vast een vraag
Oké, wat voor toffe dingen?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben toffe dingen aan t bouwen. Kost een hoop hoofdbrekens, maar t wordt wel master
tool voor een webapplicatiequote:
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwequote:Op donderdag 11 april 2013 17:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe is hun whiskyassortiment? En hebben ze er verstand van?
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oidquote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwe) Ebbingestraat.
Ken je Pat's aan de A-weg ook?
Oké, ik ga denk ik straks richting Van Erp in Roden, voor mij bijna net zover maar wel gratis parkeren.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwe) Ebbingestraat.
Die site is ook compleet ruk.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oid
ik kom wel eens bij die aan de Grote Kromme Elleboog hier in de stadquote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké, ik ga denk ik straks richting Van Erp in Roden, voor mij bijna net zover maar wel gratis parkeren.
Zie je, had ik toch gelijk:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oid
dnno, kom er nooit. weet alleen dat het één van de 'speciaalzaken' is.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ook, hebben helaas geen koopavond en zoals gezegd, Roden is gratis parkeren, en dat is voor mij uit Haren wel een voordeel, ook is het denk ik bijna net zover rijden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kom wel eens bij die aan de Grote Kromme Elleboog hier in de stad
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie je, had ik toch gelijk:
''Voor iedereen die het bericht gemist heeft en zich afvraagt waarom u geen contact meer met de winkel kan krijgen:
Ik heb m'n faillissement in februari aangevraagd.
Ik STOP met ondernemen, er zijn helaas geen andere keuzes meer om te maken.
Alles leveranciers die me de laatste 6 jaar hebben bijgestaan & geholpen.
Bedankt voor alles.
Vrienden en familie bedankt voor jullie Vriendschap, Steun & Liefde.
Tot ziens.
& als iemand nog een leuke functie, baan voor weet of heeft :-)''
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
''Voor iedereen die het bericht gemist heeft en zich afvraagt waarom u geen contact meer met de winkel kan krijgen:
Bedankt voor alles.
Tot ziens.
Ben je zelf liefhebber dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook, hebben helaas geen koopavond en zoals gezegd, Roden is gratis parkeren, en dat is voor mij uit Haren wel een voordeel, ook is het denk ik bijna net zover rijden.
Ben het aan het ontwikkelen, al best een tijdje bierliefhebber. Vorig jaar en dit jaar naar het whiskyfestival geweest en de interesse groeit.quote:
Ah. Bekend met Café de Toeter dan, in stadde?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben het aan het ontwikkelen, al best een tijdje bierliefhebber. Vorig jaar en dit jaar naar het whiskyfestival geweest en de interesse groeit.
Ja, kom daar echter bijna nooit, ga vaker naar de Pintelier.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah. Bekend met Café de Toeter dan, in stadde?
Goeie tent idd.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, kom daar echter bijna nooit, ga vaker naar de Pintelier.
Ga jij vaak naar de Pintelier/Toeter dan? Misschien kunnen we samen meedoen met een proeverij...?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goeie tent idd.
Dan is de toeter wellicht nog een keer de moeite waard voor je, die doen heel veel met whiskeys/speciaalbieren, proeverijen e.d.
Ja, de Toeter is baas. Pintelier ook, maar ik ben vaak op vrijdagavond in de stad en dan is de Pintelier altijd kneitervol.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ga jij vaak naar de Pintelier/Toeter dan? Misschien kunnen we samen meedoen met een proeverij...?
Speciaalbier algemeen, en ik ben Zaterdag in de pintelier te vinden. Eerst even naar de martinikerk en dan doorquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, de Toeter is baas. Pintelier ook, maar ik ben vaak op vrijdagavond in de stad en dan is de Pintelier altijd kneitervol.
Ik ben zoals gezegd zelf niet zo van de whiskey's, maar speciaalbieren kan ik altijd waarderen. Daarvoor hoef je overigens niet naar een officiële proeverijzondagavond bijv. is alle speciaalbier voor de halve prijs. Of ben je ook echt geïnteresseerd in historie e.d.?
Naar de martinikerk? Wat doen?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Speciaalbier algemeen, en ik ben Zaterdag in de pintelier te vinden. Eerst even naar de martinikerk en dan door. Historie e.d. vind ik erg interessant maar dat zoek ik wel uit als ik in België ben of lekker thuiszit.
Bierfestival Groningenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Naar de martinikerk? Wat doen?
Maarre keer pils doen in de Toeter (of de pintelier for zhat matter) lijkt me prima
Nicequote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bierfestival Groningenhttp://www.bierfestivalgroningen.nl/.
Ben je Zaterdag toevallig in de Pintelier?
Is dat een beetje weg te krijgen? Ik heb eigenlijk altijd Grolsch. Dat wil zeggen als ik niet aan speciaalbier zit.quote:
ik vind t lekker. Komt wel in de buurt van Heineken, gewoon een lekkere pilsenerquote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat een beetje weg te krijgen? Ik heb eigenlijk altijd Grolsch. Dat wil zeggen als ik niet aan speciaalbier zit.
misschien?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen komt gewoon naar nacht van oranje. Misschien krijg je wel gratis bier van mij.
Waar dan? En dan bedoel ik natuurlijk, waar op de vismarkt?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen komt gewoon naar nacht van oranje. Misschien krijg je wel gratis bier van mij.
Ze hebben zeker verstand van zaken, weten natuurlijk niet alles maar zoeken het dan voor je uit.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja die hebben daar sinds een tijdje ook een mooie grote vestiging.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké, ik ga denk ik straks richting Van Erp in Roden, voor mij bijna net zover maar wel gratis parkeren.
Agh zonde. Zal de tweede vestiging bij Reitdiephaven ze dan genekt hebben?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedankt voor alles.
Tot ziens.
Eens, ook nog eens goedkoper dan Gall & Gall en Mitra.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef Renesite het volgende:
Zit nog wel een goede slijterij aan het Hoendiep in hoogkerk, voorbij het kruispunt bij de Brug. Square
Krijg net van vriend, hoofdbarman van een zaak in de stad, door dat ze het ook bij de Mitra hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Pat was wel chil idd. Was ook de enige plek waar je Havana club blanco kon halen. Tien keer lekkerder dan Bacardi
Mitra vismarkt vind ik sowieso een leuke winkel, altijd vriendelijk personeel! Evenals hier in Haren trouwens. Vriendelijk, deskundig en professioneel.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Krijg net van vriend, hoofdbarman van een zaak in de stad, door dat ze het ook bij de Mitra hebben.
Als ze het niet hebben wil Bart, eigenaar van de Mitra vismarkt, het meestal wel voor je bestellen.
Bar de Rits zeker?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef nietzman het volgende:
Zolang jullie homo's maar uit mijn stamkroeg blijven.
Havana Club 7 años.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Pat was wel chil idd. Was ook de enige plek waar je Havana club blanco kon halen. Tien keer lekkerder dan Bacardi
ook lekker, maar meestal gooi ik er cola bij, dus dan is t zonde. Met een mojito is t wel lekkerderquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Havana Club 7 años.
[ afbeelding ]
Rum, niet echt mijn ding. Heel soms mik ik het wel eens in een glas cola.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Havana Club 7 años.
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet een pure drinker echt maar zelfs met cola vind ik deze lekkerder dan een hoop anderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ook lekker, maar meestal gooi ik er cola bij, dus dan is t zonde. Met een mojito is t wel lekkerder
juah, maar die 7 anos is een stuk duurder toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet een pure drinker echt maar zelfs met cola vind ik deze lekkerder dan een hoop anderen.
Ja ik kan natuurlijk niet zo maar even een biertje in je hand duwen als er collega's naast mij staan.quote:
Hoor ik de 19e pas..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar dan? En dan bedoel ik natuurlijk, waar op de vismarkt?
Captain Morgan voor 15 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Valt ook wel mee. 28 euro. Een goedkope fles rum kost 13 euro. Voor 12 euro meer vind ik dan wel prima soms.
ook wel lekker, alleen wel erg zoet.quote:
Zo begin ik altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ook wel lekker, alleen wel erg zoet.
Ik moet zeggen dat de verhouding altijd gaandeweg de avond wel heel erg veranderd, tot ik t half om half drink, dan is het vaak tijd om naar bed te gaan
Die anabolen zijn ook rotzooi panz.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds wanneer drink jij alcohol.Is pure rotzooi, meid.
Dat is het mooiere ervan, minder cola en meer smaak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ook wel lekker, alleen wel erg zoet.
Ik moet zeggen dat de verhouding altijd gaandeweg de avond wel heel erg veranderd, tot ik t half om half drink, dan is het vaak tijd om naar bed te gaan
klopt. Laatst jenever gemixt, maar dat proef je niet. Hard mee op de koffie gekomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die anabolen zijn ook rotzooi panz.
[..]
Dat is het mooiere ervan, minder cola en meer smaak.
duuuurquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef RingBewoner het volgende:
Nog fokkers die sporten in de Euroborg?
FAALHAAS WHEHEEHEEHHHEquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
afgelopen avond verdwaald in helpmangodver 1 doolhof daar
You aint seen Beijum yet /doolhofquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
afgelopen avond verdwaald in helpmangodver 1 doolhof daar
Gelukkig hoef ik daar nooit te komen! Sporten bij euroborg schijnt wel heel goed te zijn, is toch dezelfde als bij martini? Ik ben alleen niet echt van de sportscholen, maar beter wat meer betalen dan tussen de aso's te zitten is wat ik om mij heen hoor. Of zo'n stinhol als fit4free ofzo!quote:
True that, koste mij 14 jaar om het te leren maar ken het dan nu ook uit mijn hoofd... Ben nu bezig de andere kant van de stad te leren, ben al 8 jaar bezig.. Maar zo erg als beijum is helpman niet...quote:
Ik ken de weg inmiddels een beetje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:34 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar nooit te komen! Sporten bij euroborg schijnt wel heel goed te zijn, is toch dezelfde als bij martini? Ik ben alleen niet echt van de sportscholen, maar beter wat meer betalen dan tussen de aso's te zitten is wat ik om mij heen hoor. Of zo'n stinhol als fit4free ofzo!
Ik heb vorig jaar een jaar bij Fit4Free gesport, maar wat een uitslovers komen daar. De agressie straalt er bij sommigen af. Zit nu bij BasicFit en ga dan altijd naar het Hoendiep. Veel betere sfeer en beter personeel.quote:Op zondag 14 april 2013 08:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ken de weg inmiddels een beetje.
Ik ben lid bij BasicFit. Ga wel eens naar het Hoendiep daar en moet zeggen dat de sfeer daar wel oké is, veel studenten enzo. Het is daar ook wel netjes en het personeel is ook aardig!
Beijum niet toch? * gelijk googel mapst *quote:Op zondag 14 april 2013 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
mja, dat is ook niet alles, want ik ken wijken waar googel maps een compleet verkeerd stratenpatroon weergeeft ...
Je kunt de gemeente bellen en dan komen ze hem zsm leeghalen. Is zelfs een speciale lijn voor volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 10:08 schreef cerror het volgende:
Hoerige kutafvalcontainers. Van die ondergrondse.
De container waar ik m'n shit moet droppen zit zo'n beetje altijd vol, maar ik mag m'n afvalzakken er dan niet naast zetten dus moet ik ze weer meenemen.
Heb al naar de lijers gemaild.quote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt de gemeente bellen en dan komen ze hem zsm leeghalen. Is zelfs een speciale lijn voor volgens mij.
Bij de zaag of oliemuldersweg ook. Maar zou er wel kunnen kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Catch22- het volgende:
Mamamini?
in de oosterstraat zit er 1 toch?
ik bedoelde dat er in de oosterstraat een goedkoop boekenwinkeltje zitquote:Op maandag 15 april 2013 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij de zaag of oliemuldersweg ook. Maar zou er wel kunnen kijken
De slegte?quote:Op maandag 15 april 2013 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weet iemand toevallig een lief oud boekenwinkeltje te vinden in de stad?
Met boeken voor bijvoorbeeld maar 3 euro.
daarom kk me ouders alles van balkon af hier is ook omgekeerd inzamelen ofzoquote:Op maandag 15 april 2013 10:08 schreef cerror het volgende:
Hoerige kutafvalcontainers. Van die ondergrondse.
De container waar ik m'n shit moet droppen zit zo'n beetje altijd vol, maar ik mag m'n afvalzakken er dan niet naast zetten dus moet ik ze weer meenemen.
de Slegte heeft die winkel overgenomen. Op de boven of benedenverdieping zit nu het spul dat de Slegte eerder in de Herestraat aan de man bracht.quote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer, of wel? Is toch samengegaan met Scholtens?
Jij weet ook allesquote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de Slegte heeft die winkel overgenomen. Op de boven of benedenverdieping zit nu het spul dat de Slegte eerder in de Herestraat aan de man bracht.
vorig jaar. De ketens Selexyz en de Slegte zijn in elkaar geschoven. In Groningen zitten ze nu in de Guldenstraatquote:Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dus de slegte zit daar niet meer? Sinds wanneer dat dan?
Dat is Zwolle kerel, en ik heb daar ook 3 maand gewoond.quote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
daarom kk me ouders alles van balkon af hier is ook omgekeerd inzamelen ofzo
in deze flat wone me ouders represent holtenbronx palestrinalaan zwolle
Dat zei hij toch ook? Op z'n eigen beperkte manier, maar toch.quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is Zwolle kerel, en ik heb daar ook 3 maand gewoond.
Lassuslaan, 10e verdieping yo.
nice daar rij ik elke dag, wel mooi uitzicht dan op de 10'e mis je zwolle nog wel isquote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is Zwolle kerel, en ik heb daar ook 3 maand gewoond.
Lassuslaan, 10e verdieping yo.
Ohquote:Op maandag 15 april 2013 13:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik bedoelde dat er in de oosterstraat een goedkoop boekenwinkeltje zit
Dankje!quote:
Meisje die ik ken doet daar MMA, volgens mij weel prima dojo.quote:Op maandag 15 april 2013 20:24 schreef RingBewoner het volgende:
Wie heeft ervaring met de kickboksschool aan de rijksweg?
volgens mijn vriendin is die destijds naar de zwanestraat verhuisd, maar ze weet niet of die er nog zitquote:Op maandag 15 april 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OhZal wel even kijken dan!
[..]
Dankje!
heb je het over dat boekenwinkeltje in de oosterstraat?quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
volgens mijn vriendin is die destijds naar de zwanestraat verhuisd, maar ze weet niet of die er nog zit
Kent iemand een KY Albers? Heb een pinpas gevonden
Beide benen zouden mij gebroken wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://www.112groningen.n(...)----via-rotonde.html
Daar zou ik ook wel "duivels" van worden als mijn kind m'n auto zo de plomp ik zou rijden, was volgens mij nog een best nieuwe auto ook
Als het nou nog eens tijdens een sneeuwstorm gebeurde is het een ander verhaal maar dit is toch duidelijk een gevalletje roekeloos rijdenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beide benen zouden mij gebroken worden
Houdt ze d'r kleren aan?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef RingBewoner het volgende:
Nog mensen die dinsdag naar Carice van Houten in de Oosterpoort gaan?
je moet er van houden. Ik vind haar heel lekker, naar wel irritant en vind ook dat ze geen mooie zangstem heeftquote:
Ik ken deze dude wel, hoorde t hier op mn werk (waar hij overigens ook werkt)quote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Daar zou ik ook wel "duivels" van worden als mijn kind m'n auto zo de plomp ik zou rijden, was volgens mij nog een best nieuwe auto ook
wat een kneusquote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach ja, beginnend bestuurder hequote:Op woensdag 17 april 2013 23:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
" ey wijffie kijk me eens over die rotonde driften"
beginnend bestuurders overschatten hun capaciteiten iets vakerquote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dat heeft er niks mee te maken, meer aan welke schoenen je draagt, wel of geen petje of nickelson-jas
En dan Delfzijl laten zien. Faal.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
YEEAAAH APPINGEDAM REPRESENT
http://www.hebikietsgemis(...)er/aflevering-5.html
ey chimeidquote:
Of niet. Beschamend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Luco het volgende:
Wat een oorkanker dat Koningslied. Maar vlug weer Daft Punk op
Je bent zelf de beste anthem.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak dit is de beste anthem ever
quote:
Deze liedj0n heb ik ook maar welke NL-se rap kwam ie nou wegquote:
Zijn wel meer pokoes waarop hij hard komt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze liedj0n heb ik ook maar welke NL-se rap kwam ie nou wegICH WEIS ES NICHT MEHR. Yellow claw mixtape 3 staat ie ook op denk ik
SLODDERVOS RMSquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zijn wel meer pokoes waarop hij hard komt.
quote:
adje is baas. heeft ook goede mixtapesquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dit lijkt me wel wat, alleen durf ik niet te vliegen
http://www.bbi-reizen.nl/HUNI4
Het is inderdaad echt 3x niks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Luco het volgende:
Wat een oorkanker dat Koningslied. Maar vlug weer Daft Punk op
quote:
Zullen de chauffeurs blij mee zijn, onmogelijk smal daarquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
vanaf maandag rijden er tien bussen per uur minder door de flessenhals Munnekeholm, Brugstraat, A-straat. Een aantal bussen op lijn 15 wordt via de ring gestuurd
http://www.oogtv.nl/2013/04/lijn-15-buitenom-heet-lijn-115/
te oud?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ben jij trouwens niet iets te oud om oogtv/radio te volgen peterselie?
haha nee, zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dacht dat jij de opa van dit topic was, ergens in de 30 ofzo
ik wens je nu al sterktequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dinsdag waarschijnlijk achter de bar staan voor een vindicat feestje.
500 dronken studenten joepie
errrrrrrgggggg elitaaaaiiiiiiirrrrrquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dinsdag waarschijnlijk achter de bar staan voor een vindicat feestje.
500 dronken studenten joepie
Schenken we nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Geef ze alcoholvrij bier, kijken of ze dronken worden
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan. Door de week met al die studenten is het een stuk gezelliger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Gulmez het volgende:
waarom zijn alle groningers stug praten onverstaanbaar en waarom hebben jullie allemaal zo'n goud oorbel ringetje in jullie oor dat staat echt ouderweds en boers
de vuilniswagen van mcdonalds recycling service die om de 2 dagen alle containers leegt en de olietonenn ophaald + plastic zijn altijd groningers uit appingerdam ofzoiets ken je dat mattie?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan. Door de week met al die studenten is het een stuk gezelliger.
ik welquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Catch22- het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die plat praat
umcgquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Zijn de apotheken op zaterdag open?
Zou ik wel voor de apotheek voor het UMCG gaan niet inquote:
leek me redelijk logischquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zou ik wel voor de apotheek voor het UMCG gaan niet in
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan.
sfeertje op straat is in t weekend wel andersquote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef Catch22- het volgende:
Je kan ook gewoon je werk doen of een andere baan zoeken als je dat niet wil.
en ik sta liever tussen die studenten dan in een kroeg vol boeren
Waarom gebruik jij geen interpunctie en correcte grammatica? Dat staat echt zo dom en dyslectisch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Gulmez het volgende:
waarom zijn alle groningers stug praten onverstaanbaar en waarom hebben jullie allemaal zo'n goud oorbel ringetje in jullie oor dat staat echt ouderweds en boers
beide is hij, vandaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:13 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij geen interpunctie en correcte grammatica? Dat staat echt zo dom en dyslectisch.
Door het dorp. Maar ik ben geen Hoogkerker!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Vraagje voor de hoogkerkers, komt lijn 8 ook door het dorp zelf of gaat ie direct door naar de p+r ?
door t dorp. Lijn 4 pr veranderd in 8 en 8 is hoogkerk naar pr en vanaf daar wordt et 4quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Vraagje voor de hoogkerkers, komt lijn 8 ook door het dorp zelf of gaat ie direct door naar de p+r ?
Ja, Folkinge was een ramp om doorheen te fietsenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is het weer lekker druk in de stad, ieder terrasje zit vol
Is het ook, heb rillend staan wachten op de busquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Serieus? Ik vind het nog behoorlijk fris buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |