Toerkje in de oude Ebbinge.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef Tommeke het volgende:
Hoeren die buschauffeurs
Weet iemand nog een adresje waar ik het glas van m'n iPhone kan laten vervangen? Heb 'm net laten vallen
Top! Thnx! Ga die Achmed morgen ff bezoeken dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn aan/uit knop was vrij snel gefixt. Scherm lijkt me nog simpeler, dus ik denk het wel.
Jup, zowel privé als zakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand ervaring met Hein Post aan de oude ebbingestraat?
Waar mag je aan de bak?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
met nacht van oranje en qday werken in de horecaso awesummm
ik ben toffe dingen aan t bouwen. Kost een hoop hoofdbrekens, maar t wordt wel masterquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Nice! Veel plezier!
Ik zal aan jullie denken als ik op het strand lig
Hoe is hun whiskyassortiment? En hebben ze er verstand van?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:37 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jup, zowel privé als zakelijk.
Vooral hun huis gebrande notenmix is erg goed
Maar je hebt vast een vraag
Oké, wat voor toffe dingen?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben toffe dingen aan t bouwen. Kost een hoop hoofdbrekens, maar t wordt wel master
tool voor een webapplicatiequote:
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwequote:Op donderdag 11 april 2013 17:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe is hun whiskyassortiment? En hebben ze er verstand van?
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oidquote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwe) Ebbingestraat.
Ken je Pat's aan de A-weg ook?
Oké, ik ga denk ik straks richting Van Erp in Roden, voor mij bijna net zover maar wel gratis parkeren.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwe) Ebbingestraat.
Ken je Pat's aan de A-weg ook?
Die site is ook compleet ruk.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oid
ik kom wel eens bij die aan de Grote Kromme Elleboog hier in de stadquote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké, ik ga denk ik straks richting Van Erp in Roden, voor mij bijna net zover maar wel gratis parkeren.
Zie je, had ik toch gelijk:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oid
dnno, kom er nooit. weet alleen dat het één van de 'speciaalzaken' is.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ook, hebben helaas geen koopavond en zoals gezegd, Roden is gratis parkeren, en dat is voor mij uit Haren wel een voordeel, ook is het denk ik bijna net zover rijden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kom wel eens bij die aan de Grote Kromme Elleboog hier in de stad
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie je, had ik toch gelijk:
''Voor iedereen die het bericht gemist heeft en zich afvraagt waarom u geen contact meer met de winkel kan krijgen:
Ik heb m'n faillissement in februari aangevraagd.
Ik STOP met ondernemen, er zijn helaas geen andere keuzes meer om te maken.
Alles leveranciers die me de laatste 6 jaar hebben bijgestaan & geholpen.
Bedankt voor alles.
Vrienden en familie bedankt voor jullie Vriendschap, Steun & Liefde.
Tot ziens.
& als iemand nog een leuke functie, baan voor weet of heeft :-)''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |