SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
1 nacht verwend worden door Renesite. Have fun en hou t verslag ajb voor je.quote:
hela. Ik doe geen plebsquote:Op woensdag 10 april 2013 14:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
1 nacht verwend worden door Renesite. Have fun en hou t verslag ajb voor je.
Ga je mond spoelen.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
Heeft Hoogkerk eigenlijk een beetje een grote gayscene?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
OMG! Die wil ik dan wel!!! Hoop dat hij een mannetje is en een beest
!
Hmmm.....mwaaaahquote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft Hoogkerk eigenlijk een beetje een grote gayscene?
omijnquote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus
[..]
volgens mij niet bij die aan de korreweg.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef 2dope het volgende:
Verkopen ze teennagelknipperts bij de jumbo? Alvast bedankt gr gr
Godver. Thanks anyway.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens mij niet bij die aan de korreweg.
Denk dat je toch echt bij een drogisterij ofzo moet zijn
Bestaan dat nog? De enige poiesz die ik ooit kende was in Tolbertquote:
Bruut.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Super dag!
M'n nieuwe shirt is aangekomen.
[ afbeelding ]
Poiesz heeft nu een stuk of 60 vestigingen, waaronder eentje in de stad Groningenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bestaan dat nog? De enige poiesz die ik ooit kende was in Tolbert
In Helpman zit volgens mij nog een Poiesz.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bestaan dat nog? De enige poiesz die ik ooit kende was in Tolbert
HGK city ookquote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In Helpman zit volgens mij nog een Poiesz.
Je had gelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Catch22- het volgende:
Je kan t iig proberen. Zou me verbazen als ze t niet hadden
Gepost vanuit bad
Haha erg apart maar wel leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Super dag!
[ afbeelding ]
Toch wel Xperia waardig onderwater?quote:
Nice!!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Super dag!
zieke armen brahquote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Super dag!
[ afbeelding ]
Terechte klacht. Schijtirritant is het.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme vanochtend al de derde keer dat ik bijna wordt aangereden door zo'n kut touringbus die niet snapt hoe de wegen/fietspaden in Groningen werken.
Brug bij de W.A. Scholtenstraat, waar het fietspad op de W.A. Scholtenstraat samenkomt met de weg als je de brug oprijdt. Normale stadsbussen letten daar wel op en houden gewoon ruimte naast de stoep zodat fietsers ook kunnen doorfietsen. Touringbus snijdt me gewoon af door vanaf het stoplicht meteen door te rijden en langs de stoeprand te plakken.
Over de Turfsingel bedoel je?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme vanochtend al de derde keer dat ik bijna wordt aangereden door zo'n kut touringbus die niet snapt hoe de wegen/fietspaden in Groningen werken.
Brug bij de W.A. Scholtenstraat, waar het fietspad op de W.A. Scholtenstraat samenkomt met de weg als je de brug oprijdt. Normale stadsbussen letten daar wel op en houden gewoon ruimte naast de stoep zodat fietsers ook kunnen doorfietsen. Touringbus snijdt me gewoon af door vanaf het stoplicht meteen door te rijden en langs de stoeprand te plakken.
Turfsingelquote:
Brug over Turfsingel ja. Op zowel de Kattenhage als W.A. Scholtenstraat zit een fietspad maar die houdt op de brug even op, dus daar komen fietsers en auto's/bussen in principe op dezelfde weg terecht. Normale stadsbussen weten wel hoe dat zit dus houden daar rekening mee maar van die tourbussen die overal en nergens vandaan komen letten daar niet op.quote:
Hereplein zit er één. Is niet richting Helpman maar wel 5 minuten lopen van het station.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Weet er iemand of er in de buurt van het station een schoen/sleutelmaker zit?
Dus niet in de stad maar meer richting helpman
Toerkje in de oude Ebbinge.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef Tommeke het volgende:
Hoeren die buschauffeurs
Weet iemand nog een adresje waar ik het glas van m'n iPhone kan laten vervangen? Heb 'm net laten vallen
Top! Thnx! Ga die Achmed morgen ff bezoeken dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn aan/uit knop was vrij snel gefixt. Scherm lijkt me nog simpeler, dus ik denk het wel.
Jup, zowel privé als zakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef RingBewoner het volgende:
Iemand ervaring met Hein Post aan de oude ebbingestraat?
Waar mag je aan de bak?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
met nacht van oranje en qday werken in de horecaso awesummm
ik ben toffe dingen aan t bouwen. Kost een hoop hoofdbrekens, maar t wordt wel masterquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Nice! Veel plezier!
Ik zal aan jullie denken als ik op het strand lig
Hoe is hun whiskyassortiment? En hebben ze er verstand van?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:37 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jup, zowel privé als zakelijk.
Vooral hun huis gebrande notenmix is erg goed
Maar je hebt vast een vraag
Oké, wat voor toffe dingen?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben toffe dingen aan t bouwen. Kost een hoop hoofdbrekens, maar t wordt wel master
tool voor een webapplicatiequote:
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwequote:Op donderdag 11 april 2013 17:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoe is hun whiskyassortiment? En hebben ze er verstand van?
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oidquote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwe) Ebbingestraat.
Ken je Pat's aan de A-weg ook?
Oké, ik ga denk ik straks richting Van Erp in Roden, voor mij bijna net zover maar wel gratis parkeren.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwe) Ebbingestraat.
Ken je Pat's aan de A-weg ook?
Die site is ook compleet ruk.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oid
ik kom wel eens bij die aan de Grote Kromme Elleboog hier in de stadquote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké, ik ga denk ik straks richting Van Erp in Roden, voor mij bijna net zover maar wel gratis parkeren.
Zie je, had ik toch gelijk:quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Die heb ik een lange tijd niet geopend gezien, zijn ze maar 1 uur per dag open oid
dnno, kom er nooit. weet alleen dat het één van de 'speciaalzaken' is.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ook, hebben helaas geen koopavond en zoals gezegd, Roden is gratis parkeren, en dat is voor mij uit Haren wel een voordeel, ook is het denk ik bijna net zover rijden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kom wel eens bij die aan de Grote Kromme Elleboog hier in de stad
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie je, had ik toch gelijk:
''Voor iedereen die het bericht gemist heeft en zich afvraagt waarom u geen contact meer met de winkel kan krijgen:
Ik heb m'n faillissement in februari aangevraagd.
Ik STOP met ondernemen, er zijn helaas geen andere keuzes meer om te maken.
Alles leveranciers die me de laatste 6 jaar hebben bijgestaan & geholpen.
Bedankt voor alles.
Vrienden en familie bedankt voor jullie Vriendschap, Steun & Liefde.
Tot ziens.
& als iemand nog een leuke functie, baan voor weet of heeft :-)''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |