Ja die hebben daar sinds een tijdje ook een mooie grote vestiging.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oké, ik ga denk ik straks richting Van Erp in Roden, voor mij bijna net zover maar wel gratis parkeren.
Agh zonde. Zal de tweede vestiging bij Reitdiephaven ze dan genekt hebben?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie je, had ik toch gelijk:
''Voor iedereen die het bericht gemist heeft en zich afvraagt waarom u geen contact meer met de winkel kan krijgen:
Ik heb m'n faillissement in februari aangevraagd.
Ik STOP met ondernemen, er zijn helaas geen andere keuzes meer om te maken.
Alles leveranciers die me de laatste 6 jaar hebben bijgestaan & geholpen.
Bedankt voor alles.
Vrienden en familie bedankt voor jullie Vriendschap, Steun & Liefde.
Tot ziens.
& als iemand nog een leuke functie, baan voor weet of heeft :-)''
Eens, ook nog eens goedkoper dan Gall & Gall en Mitra.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:15 schreef Renesite het volgende:
Zit nog wel een goede slijterij aan het Hoendiep in hoogkerk, voorbij het kruispunt bij de Brug. Square
Krijg net van vriend, hoofdbarman van een zaak in de stad, door dat ze het ook bij de Mitra hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Pat was wel chil idd. Was ook de enige plek waar je Havana club blanco kon halen. Tien keer lekkerder dan Bacardi
Mitra vismarkt vind ik sowieso een leuke winkel, altijd vriendelijk personeel! Evenals hier in Haren trouwens. Vriendelijk, deskundig en professioneel.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Krijg net van vriend, hoofdbarman van een zaak in de stad, door dat ze het ook bij de Mitra hebben.
Als ze het niet hebben wil Bart, eigenaar van de Mitra vismarkt, het meestal wel voor je bestellen.
Bar de Rits zeker?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef nietzman het volgende:
Zolang jullie homo's maar uit mijn stamkroeg blijven.
Havana Club 7 años.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Catch22- het volgende:
Pat was wel chil idd. Was ook de enige plek waar je Havana club blanco kon halen. Tien keer lekkerder dan Bacardi
ook lekker, maar meestal gooi ik er cola bij, dus dan is t zonde. Met een mojito is t wel lekkerderquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Havana Club 7 años.
[ afbeelding ]
Rum, niet echt mijn ding. Heel soms mik ik het wel eens in een glas cola.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Havana Club 7 años.
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet een pure drinker echt maar zelfs met cola vind ik deze lekkerder dan een hoop anderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ook lekker, maar meestal gooi ik er cola bij, dus dan is t zonde. Met een mojito is t wel lekkerder
juah, maar die 7 anos is een stuk duurder toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet een pure drinker echt maar zelfs met cola vind ik deze lekkerder dan een hoop anderen.
Ja ik kan natuurlijk niet zo maar even een biertje in je hand duwen als er collega's naast mij staan.quote:
Hoor ik de 19e pas..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar dan? En dan bedoel ik natuurlijk, waar op de vismarkt?
Captain Morgan voor 15 euroquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Valt ook wel mee. 28 euro. Een goedkope fles rum kost 13 euro. Voor 12 euro meer vind ik dan wel prima soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |