Je kunt de gemeente bellen en dan komen ze hem zsm leeghalen. Is zelfs een speciale lijn voor volgens mij.quote:Op maandag 15 april 2013 10:08 schreef cerror het volgende:
Hoerige kutafvalcontainers. Van die ondergrondse.
De container waar ik m'n shit moet droppen zit zo'n beetje altijd vol, maar ik mag m'n afvalzakken er dan niet naast zetten dus moet ik ze weer meenemen.
Heb al naar de lijers gemaild.quote:Op maandag 15 april 2013 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt de gemeente bellen en dan komen ze hem zsm leeghalen. Is zelfs een speciale lijn voor volgens mij.
Bij de zaag of oliemuldersweg ook. Maar zou er wel kunnen kijkenquote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Catch22- het volgende:
Mamamini?
in de oosterstraat zit er 1 toch?
ik bedoelde dat er in de oosterstraat een goedkoop boekenwinkeltje zitquote:Op maandag 15 april 2013 13:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij de zaag of oliemuldersweg ook. Maar zou er wel kunnen kijken
De slegte?quote:Op maandag 15 april 2013 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weet iemand toevallig een lief oud boekenwinkeltje te vinden in de stad?
Met boeken voor bijvoorbeeld maar 3 euro.
daarom kk me ouders alles van balkon af hier is ook omgekeerd inzamelen ofzoquote:Op maandag 15 april 2013 10:08 schreef cerror het volgende:
Hoerige kutafvalcontainers. Van die ondergrondse.
De container waar ik m'n shit moet droppen zit zo'n beetje altijd vol, maar ik mag m'n afvalzakken er dan niet naast zetten dus moet ik ze weer meenemen.
de Slegte heeft die winkel overgenomen. Op de boven of benedenverdieping zit nu het spul dat de Slegte eerder in de Herestraat aan de man bracht.quote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer, of wel? Is toch samengegaan met Scholtens?
Jij weet ook allesquote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de Slegte heeft die winkel overgenomen. Op de boven of benedenverdieping zit nu het spul dat de Slegte eerder in de Herestraat aan de man bracht.
vorig jaar. De ketens Selexyz en de Slegte zijn in elkaar geschoven. In Groningen zitten ze nu in de Guldenstraatquote:Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dus de slegte zit daar niet meer? Sinds wanneer dat dan?
Dat is Zwolle kerel, en ik heb daar ook 3 maand gewoond.quote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
daarom kk me ouders alles van balkon af hier is ook omgekeerd inzamelen ofzo
in deze flat wone me ouders represent holtenbronx palestrinalaan zwolle
Dat zei hij toch ook? Op z'n eigen beperkte manier, maar toch.quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is Zwolle kerel, en ik heb daar ook 3 maand gewoond.
Lassuslaan, 10e verdieping yo.
nice daar rij ik elke dag, wel mooi uitzicht dan op de 10'e mis je zwolle nog wel isquote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is Zwolle kerel, en ik heb daar ook 3 maand gewoond.
Lassuslaan, 10e verdieping yo.
Ohquote:Op maandag 15 april 2013 13:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik bedoelde dat er in de oosterstraat een goedkoop boekenwinkeltje zit
Dankje!quote:
Meisje die ik ken doet daar MMA, volgens mij weel prima dojo.quote:Op maandag 15 april 2013 20:24 schreef RingBewoner het volgende:
Wie heeft ervaring met de kickboksschool aan de rijksweg?
volgens mijn vriendin is die destijds naar de zwanestraat verhuisd, maar ze weet niet of die er nog zitquote:Op maandag 15 april 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
OhZal wel even kijken dan!
[..]
Dankje!
heb je het over dat boekenwinkeltje in de oosterstraat?quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
volgens mijn vriendin is die destijds naar de zwanestraat verhuisd, maar ze weet niet of die er nog zit
Kent iemand een KY Albers? Heb een pinpas gevonden
Beide benen zouden mij gebroken wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://www.112groningen.n(...)----via-rotonde.html
Daar zou ik ook wel "duivels" van worden als mijn kind m'n auto zo de plomp ik zou rijden, was volgens mij nog een best nieuwe auto ook
Als het nou nog eens tijdens een sneeuwstorm gebeurde is het een ander verhaal maar dit is toch duidelijk een gevalletje roekeloos rijdenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beide benen zouden mij gebroken worden
Houdt ze d'r kleren aan?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef RingBewoner het volgende:
Nog mensen die dinsdag naar Carice van Houten in de Oosterpoort gaan?
je moet er van houden. Ik vind haar heel lekker, naar wel irritant en vind ook dat ze geen mooie zangstem heeftquote:
Ik ken deze dude wel, hoorde t hier op mn werk (waar hij overigens ook werkt)quote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Daar zou ik ook wel "duivels" van worden als mijn kind m'n auto zo de plomp ik zou rijden, was volgens mij nog een best nieuwe auto ook
wat een kneusquote:Op woensdag 17 april 2013 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ach ja, beginnend bestuurder hequote:Op woensdag 17 april 2013 23:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
" ey wijffie kijk me eens over die rotonde driften"
beginnend bestuurders overschatten hun capaciteiten iets vakerquote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dat heeft er niks mee te maken, meer aan welke schoenen je draagt, wel of geen petje of nickelson-jas
En dan Delfzijl laten zien. Faal.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
YEEAAAH APPINGEDAM REPRESENT
http://www.hebikietsgemis(...)er/aflevering-5.html
ey chimeidquote:
Of niet. Beschamend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Luco het volgende:
Wat een oorkanker dat Koningslied. Maar vlug weer Daft Punk op
Je bent zelf de beste anthem.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak dit is de beste anthem ever
quote:
Deze liedj0n heb ik ook maar welke NL-se rap kwam ie nou wegquote:
Zijn wel meer pokoes waarop hij hard komt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze liedj0n heb ik ook maar welke NL-se rap kwam ie nou wegICH WEIS ES NICHT MEHR. Yellow claw mixtape 3 staat ie ook op denk ik
SLODDERVOS RMSquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zijn wel meer pokoes waarop hij hard komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |