quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie je, had ik toch gelijk:
''Voor iedereen die het bericht gemist heeft en zich afvraagt waarom u geen contact meer met de winkel kan krijgen:
Ik heb m'n faillissement in februari aangevraagd.
Ik STOP met ondernemen, er zijn helaas geen andere keuzes meer om te maken.
Alles leveranciers die me de laatste 6 jaar hebben bijgestaan & geholpen.
Bedankt voor alles.
Vrienden en familie bedankt voor jullie Vriendschap, Steun & Liefde.
Tot ziens.
& als iemand nog een leuke functie, baan voor weet of heeft :-)''
Ben je zelf liefhebber dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook, hebben helaas geen koopavond en zoals gezegd, Roden is gratis parkeren, en dat is voor mij uit Haren wel een voordeel, ook is het denk ik bijna net zover rijden.
Ben het aan het ontwikkelen, al best een tijdje bierliefhebber. Vorig jaar en dit jaar naar het whiskyfestival geweest en de interesse groeit.quote:
Ah. Bekend met Café de Toeter dan, in stadde?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben het aan het ontwikkelen, al best een tijdje bierliefhebber. Vorig jaar en dit jaar naar het whiskyfestival geweest en de interesse groeit.
Ja, kom daar echter bijna nooit, ga vaker naar de Pintelier.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah. Bekend met Café de Toeter dan, in stadde?
Goeie tent idd.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, kom daar echter bijna nooit, ga vaker naar de Pintelier.
Ga jij vaak naar de Pintelier/Toeter dan? Misschien kunnen we samen meedoen met een proeverij...?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goeie tent idd.
Dan is de toeter wellicht nog een keer de moeite waard voor je, die doen heel veel met whiskeys/speciaalbieren, proeverijen e.d.
Ja, de Toeter is baas. Pintelier ook, maar ik ben vaak op vrijdagavond in de stad en dan is de Pintelier altijd kneitervol.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ga jij vaak naar de Pintelier/Toeter dan? Misschien kunnen we samen meedoen met een proeverij...?
Speciaalbier algemeen, en ik ben Zaterdag in de pintelier te vinden. Eerst even naar de martinikerk en dan doorquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, de Toeter is baas. Pintelier ook, maar ik ben vaak op vrijdagavond in de stad en dan is de Pintelier altijd kneitervol.
Ik ben zoals gezegd zelf niet zo van de whiskey's, maar speciaalbieren kan ik altijd waarderen. Daarvoor hoef je overigens niet naar een officiële proeverijzondagavond bijv. is alle speciaalbier voor de halve prijs. Of ben je ook echt geïnteresseerd in historie e.d.?
Naar de martinikerk? Wat doen?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Speciaalbier algemeen, en ik ben Zaterdag in de pintelier te vinden. Eerst even naar de martinikerk en dan door. Historie e.d. vind ik erg interessant maar dat zoek ik wel uit als ik in België ben of lekker thuiszit.
Bierfestival Groningenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Naar de martinikerk? Wat doen?
Maarre keer pils doen in de Toeter (of de pintelier for zhat matter) lijkt me prima
Nicequote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bierfestival Groningenhttp://www.bierfestivalgroningen.nl/.
Ben je Zaterdag toevallig in de Pintelier?
Is dat een beetje weg te krijgen? Ik heb eigenlijk altijd Grolsch. Dat wil zeggen als ik niet aan speciaalbier zit.quote:
ik vind t lekker. Komt wel in de buurt van Heineken, gewoon een lekkere pilsenerquote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat een beetje weg te krijgen? Ik heb eigenlijk altijd Grolsch. Dat wil zeggen als ik niet aan speciaalbier zit.
misschien?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen komt gewoon naar nacht van oranje. Misschien krijg je wel gratis bier van mij.
Waar dan? En dan bedoel ik natuurlijk, waar op de vismarkt?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iedereen komt gewoon naar nacht van oranje. Misschien krijg je wel gratis bier van mij.
Ze hebben zeker verstand van zaken, weten natuurlijk niet alles maar zoeken het dan voor je uit.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben zelf geen liefhebber, maar een vriend van me die dat wel is gaat wel eens naar de vestiging in de (Nieuwe) Ebbingestraat.
Ken je Pat's aan de A-weg ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |