beginnend bestuurders overschatten hun capaciteiten iets vakerquote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dat heeft er niks mee te maken, meer aan welke schoenen je draagt, wel of geen petje of nickelson-jas
En dan Delfzijl laten zien. Faal.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
YEEAAAH APPINGEDAM REPRESENT
http://www.hebikietsgemis(...)er/aflevering-5.html
ey chimeidquote:
Of niet. Beschamend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Luco het volgende:
Wat een oorkanker dat Koningslied. Maar vlug weer Daft Punk op
Je bent zelf de beste anthem.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak dit is de beste anthem ever
quote:
Deze liedj0n heb ik ook maar welke NL-se rap kwam ie nou wegquote:
Zijn wel meer pokoes waarop hij hard komt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze liedj0n heb ik ook maar welke NL-se rap kwam ie nou wegICH WEIS ES NICHT MEHR. Yellow claw mixtape 3 staat ie ook op denk ik
SLODDERVOS RMSquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zijn wel meer pokoes waarop hij hard komt.
quote:
adje is baas. heeft ook goede mixtapesquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dit lijkt me wel wat, alleen durf ik niet te vliegen
http://www.bbi-reizen.nl/HUNI4
Het is inderdaad echt 3x niks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Luco het volgende:
Wat een oorkanker dat Koningslied. Maar vlug weer Daft Punk op
quote:
Zullen de chauffeurs blij mee zijn, onmogelijk smal daarquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
vanaf maandag rijden er tien bussen per uur minder door de flessenhals Munnekeholm, Brugstraat, A-straat. Een aantal bussen op lijn 15 wordt via de ring gestuurd
http://www.oogtv.nl/2013/04/lijn-15-buitenom-heet-lijn-115/
te oud?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ben jij trouwens niet iets te oud om oogtv/radio te volgen peterselie?
haha nee, zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dacht dat jij de opa van dit topic was, ergens in de 30 ofzo
ik wens je nu al sterktequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dinsdag waarschijnlijk achter de bar staan voor een vindicat feestje.
500 dronken studenten joepie
errrrrrrgggggg elitaaaaiiiiiiirrrrrquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dinsdag waarschijnlijk achter de bar staan voor een vindicat feestje.
500 dronken studenten joepie
Schenken we nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Geef ze alcoholvrij bier, kijken of ze dronken worden
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan. Door de week met al die studenten is het een stuk gezelliger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Gulmez het volgende:
waarom zijn alle groningers stug praten onverstaanbaar en waarom hebben jullie allemaal zo'n goud oorbel ringetje in jullie oor dat staat echt ouderweds en boers
de vuilniswagen van mcdonalds recycling service die om de 2 dagen alle containers leegt en de olietonenn ophaald + plastic zijn altijd groningers uit appingerdam ofzoiets ken je dat mattie?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan. Door de week met al die studenten is het een stuk gezelliger.
ik welquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Catch22- het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die plat praat
umcgquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Zijn de apotheken op zaterdag open?
Zou ik wel voor de apotheek voor het UMCG gaan niet inquote:
leek me redelijk logischquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zou ik wel voor de apotheek voor het UMCG gaan niet in
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan.
sfeertje op straat is in t weekend wel andersquote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef Catch22- het volgende:
Je kan ook gewoon je werk doen of een andere baan zoeken als je dat niet wil.
en ik sta liever tussen die studenten dan in een kroeg vol boeren
Waarom gebruik jij geen interpunctie en correcte grammatica? Dat staat echt zo dom en dyslectisch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Gulmez het volgende:
waarom zijn alle groningers stug praten onverstaanbaar en waarom hebben jullie allemaal zo'n goud oorbel ringetje in jullie oor dat staat echt ouderweds en boers
beide is hij, vandaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:13 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij geen interpunctie en correcte grammatica? Dat staat echt zo dom en dyslectisch.
Door het dorp. Maar ik ben geen Hoogkerker!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Vraagje voor de hoogkerkers, komt lijn 8 ook door het dorp zelf of gaat ie direct door naar de p+r ?
door t dorp. Lijn 4 pr veranderd in 8 en 8 is hoogkerk naar pr en vanaf daar wordt et 4quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Vraagje voor de hoogkerkers, komt lijn 8 ook door het dorp zelf of gaat ie direct door naar de p+r ?
Ja, Folkinge was een ramp om doorheen te fietsenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is het weer lekker druk in de stad, ieder terrasje zit vol
Is het ook, heb rillend staan wachten op de busquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Serieus? Ik vind het nog behoorlijk fris buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |