ik wens je nu al sterktequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dinsdag waarschijnlijk achter de bar staan voor een vindicat feestje.
500 dronken studenten joepie
errrrrrrgggggg elitaaaaiiiiiiirrrrrquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dinsdag waarschijnlijk achter de bar staan voor een vindicat feestje.
500 dronken studenten joepie
Schenken we nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Geef ze alcoholvrij bier, kijken of ze dronken worden
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan. Door de week met al die studenten is het een stuk gezelliger.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Gulmez het volgende:
waarom zijn alle groningers stug praten onverstaanbaar en waarom hebben jullie allemaal zo'n goud oorbel ringetje in jullie oor dat staat echt ouderweds en boers
de vuilniswagen van mcdonalds recycling service die om de 2 dagen alle containers leegt en de olietonenn ophaald + plastic zijn altijd groningers uit appingerdam ofzoiets ken je dat mattie?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan. Door de week met al die studenten is het een stuk gezelliger.
ik welquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Catch22- het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die plat praat
umcgquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Zijn de apotheken op zaterdag open?
Zou ik wel voor de apotheek voor het UMCG gaan niet inquote:
leek me redelijk logischquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zou ik wel voor de apotheek voor het UMCG gaan niet in
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, dat zijn de buitenlui. Daarom is in de weekenden stappen niets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |