ook wel lekker, alleen wel erg zoet.quote:
Zo begin ik altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ook wel lekker, alleen wel erg zoet.
Ik moet zeggen dat de verhouding altijd gaandeweg de avond wel heel erg veranderd, tot ik t half om half drink, dan is het vaak tijd om naar bed te gaan
Die anabolen zijn ook rotzooi panz.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds wanneer drink jij alcohol.Is pure rotzooi, meid.
Dat is het mooiere ervan, minder cola en meer smaak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ook wel lekker, alleen wel erg zoet.
Ik moet zeggen dat de verhouding altijd gaandeweg de avond wel heel erg veranderd, tot ik t half om half drink, dan is het vaak tijd om naar bed te gaan
klopt. Laatst jenever gemixt, maar dat proef je niet. Hard mee op de koffie gekomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die anabolen zijn ook rotzooi panz.
[..]
Dat is het mooiere ervan, minder cola en meer smaak.
duuuurquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:53 schreef RingBewoner het volgende:
Nog fokkers die sporten in de Euroborg?
FAALHAAS WHEHEEHEEHHHEquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
afgelopen avond verdwaald in helpmangodver 1 doolhof daar
You aint seen Beijum yet /doolhofquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
afgelopen avond verdwaald in helpmangodver 1 doolhof daar
Gelukkig hoef ik daar nooit te komen! Sporten bij euroborg schijnt wel heel goed te zijn, is toch dezelfde als bij martini? Ik ben alleen niet echt van de sportscholen, maar beter wat meer betalen dan tussen de aso's te zitten is wat ik om mij heen hoor. Of zo'n stinhol als fit4free ofzo!quote:
True that, koste mij 14 jaar om het te leren maar ken het dan nu ook uit mijn hoofd... Ben nu bezig de andere kant van de stad te leren, ben al 8 jaar bezig.. Maar zo erg als beijum is helpman niet...quote:
Ik ken de weg inmiddels een beetje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:34 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar nooit te komen! Sporten bij euroborg schijnt wel heel goed te zijn, is toch dezelfde als bij martini? Ik ben alleen niet echt van de sportscholen, maar beter wat meer betalen dan tussen de aso's te zitten is wat ik om mij heen hoor. Of zo'n stinhol als fit4free ofzo!
Ik heb vorig jaar een jaar bij Fit4Free gesport, maar wat een uitslovers komen daar. De agressie straalt er bij sommigen af. Zit nu bij BasicFit en ga dan altijd naar het Hoendiep. Veel betere sfeer en beter personeel.quote:Op zondag 14 april 2013 08:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ken de weg inmiddels een beetje.
Ik ben lid bij BasicFit. Ga wel eens naar het Hoendiep daar en moet zeggen dat de sfeer daar wel oké is, veel studenten enzo. Het is daar ook wel netjes en het personeel is ook aardig!
Beijum niet toch? * gelijk googel mapst *quote:Op zondag 14 april 2013 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
mja, dat is ook niet alles, want ik ken wijken waar googel maps een compleet verkeerd stratenpatroon weergeeft ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |