Nee, vandaag is jouw dagquote:
Nee en als ze in een bevalling zit dan snap ik wel dat ze kortaf is maar die fucking aannames dat het waarschijnlijk om het verzetten van een afspraak gaat want ik ben ten slotte maar pril zwanger....quote:Op woensdag 10 april 2013 10:11 schreef Limone het volgende:
Nou zeg Spewey, wat een heks. Heb je je vraag nu wel kunnen stellen of hing ze op zonder dat je iets kon zeggen? Misschien anders de huisarts bellen?
Kijken naar de weeënactiviteit, de harde buiken dus. En of het kind daar geen last van heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry, maar ik snap het niet helemaal XM. Blame de zwangerschapMaar waarom moet je nou steeds aan het ctg?
Ah ok, ik wist niet dat je kind daar last van kon hebben. Ik vraag het me al een poosje afquote:Op woensdag 10 april 2013 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijken naar de weeënactiviteit, de harde buiken dus. En of het kind daar geen last van heeft.
Nee enig kind maar ik ga er ook wel een beetje vanuit dat ik ze misschien nauwelijks merkbaar heb gehad.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
De kans dat je ze niet hebt gehad is trouwens heel klein bij onze generatie en ze kunnen dat in je bloed nakijken. Heb E nog broers of zussen die het wel hebben gehad? Dan heb je het misschien heel licht gehad.
Jaja, morgen pasquote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef Suikertante het volgende:
Wat zijn veel harde buiken eigenlijk? En als ze ergens van komen (bijvoorbeeld lachen of opstaan) hoef je je geen zorgen te maken toch?
Trouwens, hierbij meld ik me niet vandaag
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere vk tevens een optie spewey? Wat een draak zeg.
Oh spannend!!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef L0t.. het volgende:
Pff lekkere reactie van die vk, logisch toch dat je je daar zorgen over maakt.
XM, hoe is de CTG?
Ik heb al de hele ochtend krampjes en net een enorme slijmprop verloren, pompiedom
Ooooeeehhhh!! Actie!! Spannendquote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef L0t.. het volgende:
Pff lekkere reactie van die vk, logisch toch dat je je daar zorgen over maakt.
XM, hoe is de CTG?
Ik heb al de hele ochtend krampjes en net een enorme slijmprop verloren, pompiedom
Het kan nog alle kanten op hequote:Op woensdag 10 april 2013 10:19 schreef bellelena het volgende:
Spewey, wat rottig van de vk... Ik ben met Spirit, huisarts proberen!
![]()
![]()
L0t! Je gaat LB en mij voorbij!
Awww bellequote:Op woensdag 10 april 2013 10:21 schreef bellelena het volgende:
(Fuk, ik word er emotioneel van L0t en zit nu een traantje weg te pinken)
Kijk, je bent in goede handenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:
/Ego aan
Overgenomen door gyn. 3x dd 125 mg Methyl dopa. Supervlugge echo en nog steeds een kloppend hartje! Over 2 weken naar de klinisch vk. en sowieso over een week of 3 week een echo om het termijn te bepalen.
Heb net bij mijn moeder even kunnen huilen. Nu weer alles op een rijtje en gewoon vol goede moed verder en genieten van mijn zwangerschap.
/ego uit
Is dat vanwege de bloeddruk? Ik weet niet wat dat recept is wat je daar noemtquote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:
/Ego aan
Overgenomen door gyn. 3x dd 125 mg Methyl dopa. Supervlugge echo en nog steeds een kloppend hartje! Over 2 weken naar de klinisch vk. en sowieso over een week of 3 week een echo om het termijn te bepalen.
Heb net bij mijn moeder even kunnen huilen. Nu weer alles op een rijtje en gewoon vol goede moed verder en genieten van mijn zwangerschap.
/ego uit
Ja daaag, dat is geen optie natuurlijk hequote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef L0t.. het volgende:
Zit ik iedereen hier lekker te maken, gebeurt er straks helemaal nietsExcuus vast
L-E, ah nee serieus?! En het leek nog wel zo goed te gaan met de medicatieHoe ziet het er verder uit?
Shit...quote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef L-E het volgende:
L0t!
(ik lig trouwens weer eens in het zkhs met een onderdruk van 95 a 100, ondanks de medicatie. dus.)
Wie weet was er een reden dat ze zo reageerde, ik heb hier ook eens gedacht dat de vk een trut was toen ik haar belde mbt mijn miskraam en ze heel kortaf reageerde. Later belde ze terug om het hele verhaal te horen, kennelijk belde ik gewoon ongelegen. Niet meteen van het slechtste uit gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik zat al te loeren of er anderen een beetje in de omgeving zijn maar helaas. Achterlijk dorp, ik hoef haar voorlopig niet te zien, zitten er gelukkig nog 2 in de praktijk dus ik wil geen afspraak meer bij haar
Fijn dat je haar nu weer voelt in ieder geval! Ik moet zeggen dat ik het wel herken hoor, voel haar sinds twee of drie weken ook veel minder en dan vooral schuiven ipv trappen vanwege de ruimte. Ze is ook een stuk moeilijker wakker te krijgen dan hiervoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Shandaly het volgende:
Spannend hier allemaal zeg!
L0t met krampjes, XM weer aan de ctg, L-E bloeddruk weer hoog, en nog een berg LLMmetjes hier...
Ik zou ook adviseren de huisarts te bellen, Spewey, maar ik weet dat ik zelf ook moeite heb m'n eigen advies op te volgen... Heb zelf ook de vk nog niet gebeld, aangezien mijn ribben momenteel als xylofoon gebruikt worden. Het zal wel een fase zijn geweest, morgen mag ik sowieso al voor een groei-/liggingsecho, dus dan kijken we wel. Zal me vannacht wel extra druk hebben gemaakt omdat alles 's nachts nou eenmaal enger is dan overdag... :S
Inderdaad voor de bloeddruk ja. Hij was net 150/100. Voor het eerst trouwens dat de bovendruk ook hoog is.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Is dat vanwege de bloeddruk? Ik weet niet wat dat recept is wat je daar noemtJeej voor het hartje!
Nee maar veel harde buiken kunnen het lijf wel triggeren om er wél het echte werk van te gaan maken. En dat wil je niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah ok, ik wist niet dat je kind daar last van kon hebben. Ik vraag het me al een poosje afDenk dan, als je geen ontsluiting hebt kan een harde buik toch geen kwaad
Ik vind het gewoon zo super spannend, we zijn zo tegelijk op gegaan de hele tijd en meegeleefd enzo! Je mag best voorkruipen hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Awww belleIk wil ook helemaal niet voorkruipen!
Nou, dat dus!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Suikertante het volgende:
Hallo, wat doen jullie nou allemaal? Hoge bloeddruk en allemaal andere enge dingen en in het ziekenhuis liggen enzo?! Gelukkig lijkt tot nu toe alles nog goed te gaan! Maar leuk is anders, sterkte meiden!
Als je dat nu ook doet bij je eerste echo, krijg je er misschien nog eentje extra..quote:Op woensdag 10 april 2013 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:
En nou gaat er ook nog iemand voor die net binnen komt lopen. Nu moet ik huilen in de wachtkamer. En dat slaat natuurlijk nergens op van me. Ik speel de zwangerschapskaart wel.![]()
En al bloed laten prikken en zowel de assistente als de vampier hebben me op het hart gedrukt dat ong. 94% de waterpokken heeft doorgemaakt <3quote:Op woensdag 10 april 2013 11:34 schreef Mabawa. het volgende:
Skips! Hoop dat je ondertussen wel aan de beurt bent hoor. Spannend!
Spewey, heb je alweer naar de ha gebeld?
Ik wist niet eens wat het was! Alleen een raar gevoel.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
En Tally iiieeehhh da je daar dan mee moet blijven rondlopen ook
Ik ben net even de stad ingewandeld. Nu doe ik pijnMaar ik heb wel een chicklit omnibus en een doos bonbons gescoord (jouw schuld Tally), dus de komende dagen hoef ik de bank niet meer af
De vorige keer was het meer een vuurpijl maar toen lag ik in bed.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
Het voelde niet als een monapudding nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeker niet makkelijk, maar het is een geweldig beest en hij verdient genoeg aandacht. Maar mijn gezin verdient ook aandacht..en ik zal me of schuldig voelen als ik op stal ben of als ik niet opstal ben als ik hem hou.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Lekker boeiend wat zij ervan vindt. Ik vind het knap dat je die beslissing maakt, zal niet makkelijk zijn voor je, en het is wel in het belang van het beestje toch?
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:22 schreef Limone het volgende:
Ach bla, wat een lastige beslissing moet dat zijn geweest!Ja stom he dat je dan zo ermee kan zitten. En normaal prata mijn man dan ook even wat sense in me. Maarja..daar is het midden in de nacht nu...en om hem hiervoor wakker te bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! We noemen het ook naar het stuk groente of fruit van die weekquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Lot, spannend!
Limone wat heb je een grappige ticker.Je hebt een olijfje in je buik.
Zijn er hier ook dames die volleyballen? Hoe lang hebben jullie door kunnen spelen? Ik heb me echt net sinds twee weken weer aangemeld voor volleybal.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Mijn vader dreunde gister een heel lijstje met kwaaltjes op en vroeg of ik daar last van had. Bij het ''en ben je af en toe chagrijnig?'' Kon ik alleen maar grommen
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! We noemen het ook naar het stuk groente of fruit van die week![]()
Een vriendin van mij heeft tot week 13 gevolleybald..
Teamgenoot je van mij heeft gevolleybald tot week 23 ofzo. Ik zelf tot week 15 geloof ik, en toen was het seizoen gelukkig ook afgelopen, want ik ben te fanatiek erin en dook dus echt een keer bijna plat op mijn buik, geen fijn idee.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Soempie het volgende:
Tally, wat fijn dat dat ook mogelijk is zo, mocht het overdag gebeuren.
[..]![]()
Week 13.. dan kan ik vast dit seizoen nog wel meetrainen.
Het deed minder zeer dan de poging van de verloskundige eergisterenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat fijn LB! Ik hoop dat het helpt en dat de bevalling snel op gang komtDeed het zeer?
Ja onder de douche voelde ik wel dat m'n buik hard werd maar het deed niet echt pijn. Wat wil dat zeggen?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, nemen de krampen af als je doucht? Dat kun je nog ff checken als je het wilt weten
Aha! Dus zo ga jij te werk!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef Limone het volgende:
[..]
Als je dat nu ook doet bij je eerste echo, krijg je er misschien nog eentje extra..![]()
![]()
Voorwerk wordt minder onder de douche, als het pijnlijk blijft zijn het echte weeën volgens mijquote:Op woensdag 10 april 2013 13:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja onder de douche voelde ik wel dat m'n buik hard werd maar het deed niet echt pijn. Wat wil dat zeggen?
Jij gaat goehoed!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef L0t.. het volgende:
Hmm nog meer slijm met wat helderrood bloed nu.. sorry ranzige details
Ik ben helemaal zenuwachtig
Time to get serieus! Zet hem op meid!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef L0t.. het volgende:
Hmm nog meer slijm met wat helderrood bloed nu.. sorry ranzige details
Ik ben helemaal zenuwachtig
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef L0t.. het volgende:
Jezus, de hele zwangerschap ben ik megarelaxed over de bevalling, kijk er zelfs naar uit en nu er serieus wat lijkt te gebeuren schiet ik 'm in de stress*Zennnnn*
Da's ook niet zo gek. Je weet niet wat je moet verwachten en hoe het gaat lopen. Maar het is duidelijk dat er wat aan 't gebeuren is! Rete spannend! Komt goed, succes!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef L0t.. het volgende:
Jezus, de hele zwangerschap ben ik megarelaxed over de bevalling, kijk er zelfs naar uit en nu er serieus wat lijkt te gebeuren schiet ik 'm in de stress*Zennnnn*
Ja ik had ineens zo'n onderbuikgevoel dat je weer enorm hard aan het Candy Crushen was dus ik moest even kijken wat er loos isquote:
Het wordt nu wel pijnlijker, moest de laatste paar wegpuffen. Maar ze komen nog niet heel snel, tussen de 5 en 8 minuten. Heb m'n vriend toch maar even gevraagd of 'ie naar huis wil komen..quote:Op woensdag 10 april 2013 15:39 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Ik ga snel aan het geboortekaartje
L0t hoe gaat ie nu? Kramptechnisch, niet met Candy Crush
Het is vooral zó onwerkelijk! Ik zit hier tussendoor een beetje te huilen in m'n eentje bij het besef dat er echt een kindje aankomt en eigenlijk geloof ik het totáál niet. Beetje wat Mineola ook al zei.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef Suikertante het volgende:
L0t nu je nog een beetje bij bent en het live meemaakt, is er een manier om het te omschrijven die je een paar uur geleden niet had kunnen verzinnen?
Ik ben zo benieuwd en ik kan me zó niet voorstellen hoe het gaat voelen!
Ahhhquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is vooral zó onwerkelijk! Ik zit hier tussendoor een beetje te huilen in m'n eentje bij het besef dat er echt een kindje aankomt en eigenlijk geloof ik het totáál niet. Beetje wat Mineola ook al zei.
En het gaat zo snel, van prima te houden krampjes naar ineens echte pijn
Je meisje komt er echt aan..... nog een x aantal uur(tjes) en je kunt haar in je armen houden, aan haar snuffelen en knuffelenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is vooral zó onwerkelijk! Ik zit hier tussendoor een beetje te huilen in m'n eentje bij het besef dat er echt een kindje aankomt en eigenlijk geloof ik het totáál niet. Beetje wat Mineola ook al zei.
Ik hoop het, want als dit geen weeën zijn wil ik niet weten hoe die dan wel voelenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh L0t ga je echt los??
Succes meissie!!!!![]()
![]()
Nope! Wel af en toe harde buiken (die blijk ik dus wel vaker te hebben maar ik herkende ze niet als zodanigquote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik hoop het, want als dit geen weeën zijn wil ik niet weten hoe die dan wel voelen.
DankjewelBij jou al gerommel na het strippen?
Hier moet ik bijna van huilenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik moest er ook van huilenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Woeiiii! Ennnnnn puf twee drie vier, puf twee drie vier! De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug! "waarom ben ik hier aan begonnen?!" Omdat je straks een prachtige dochter hebt!
Doe dat nu eens gek!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef L0t.. het volgende:
![]()
![]()
Ik kan het niet geloven. Hij is er binnen 10 minuten.
Komen nu om de 2-3 minuten. Als m'n vriend er is maar de vk bellen denk ik..
We denken aan je!!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef L0t.. het volgende:
Oké m'n vriend is er en de verloskundige is er over een half uur. Weet niet hoeveel ik nog kan updaten zo.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:06 schreef L0t.. het volgende:
Oké nieuw plan, al onderweg naar het ziekenhuis. Kwam handiger uit voor de dienstdoende verloskundige, die was daar al. Fuck dit gaat wel heel snel ineens
En jij maar wachten op de jouwe.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik zit nu echt maar heel dom naar mn scherm te staren de hele tijd....tot er weer een nieuw bericht is!
Wat een onwerkelijke dagen zeg, dit!
Ja, vriend en ik zaten ook echt op de bank vanmiddag zovan: "Nou, wie had zich 10 april nou zó voorgesteld een tijdje geleden?"quote:
Hadden wij ook, leef je negen maanden lang toe naar De Datum, is het ineens tien dagen verderquote:Op woensdag 10 april 2013 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, vriend en ik zaten ook echt op de bank vanmiddag zovan: "Nou, wie had zich 10 april nou zó voorgesteld een tijdje geleden?"
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef Maisnon het volgende:
You get a baby! And you get a baby! And you get a baby!
[ afbeelding ]
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 17:27 schreef L-E het volgende:
LB, jij gaat vannacht, ik voel het! Aan mijn water, aan mijn bloeddruk, ik voel het hoor!
Daar kan best een paar uur overheen gaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Voorlopig doet het strippen niks.... en ik merk nu dat ik daardoor toch wel een beetje teleurgesteld ben.
Ik heb me heel hormonaal echt vastgebeten in het idee dat ik níet ingeleid wil worden, maar dat wordt wel een steeds realistischer scenarioMaargoed, eerst maar eens afwachten, en vrijdag terug op controle.
Is toch geen wonder dat mijn bloeddruk steeds zo hoog is?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef Limone het volgende:
Wat een goed nieuws XM!
Zo'n afdeling in het ziekenhuis moet wel een hormonale nachtmerrie zijn, L-E..![]()
Neequote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Is toch geen wonder dat mijn bloeddruk steeds zo hoog is?
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Limone het volgende:
[..]
NeeIk hoop dat ze snel bevalt van D'Shontaya/Yayfanell en jij je welverdiende rust krijgt om je baby normaal lang binnen te houden.
[..]
NeeIk hoop dat ze snel bevalt van D'Shontaya/Yayfanell en jij je welverdiende rust krijgt om je baby normaal lang binnen te houden.
Hier moet ik ook nog ff voor jompelen!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n bloeduitslagen waren goed!! Geen cholestase!!
Nu dat wurm binnenhouden.
Topquote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooooooh spannend l0t!!! Go go go!!
M'n bloeduitslagen waren goed!! Geen cholestase!!
Nu dat wurm binnenhouden.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Topkruk erin!
L-E, wat een bijzondere kamergenoot![]()
Nou, op naar m'n 1e zwangerschapsbewegingsding! Ben benieuwd en zenuwachtig
[..]
Had jij het nou laatst niet ook al over een kruk? Of zijn er hier meer mensen waarbij size really does matter?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Topkruk erin!
L-E, wat een bijzondere kamergenoot![]()
Nou, op naar m'n 1e zwangerschapsbewegingsding! Ben benieuwd en zenuwachtig
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:02 schreef L-E het volgende:
Mijn buurvrouw hier in het zkhs nog geen 34 weken zwanger en boos dat ze haar weeen gaan remmen. Want ze is 'er klaar mee, en als dat kind wil komen moeten we hem niet tegen houden ja! Van in de couveuse liggen is nooit iemand slechter geworden!'
quote:
Iemand versprak zich laatst hier, en zei kruk ipv kurkquote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Had jij het nou laatst niet ook al over een kruk? Of zijn er hier meer mensen waarbij size really does matter?
Mini werd net wakker van een nachtmerrie en hij is er maar bij gaan liggen want het kon nog wel eens een hele lange nacht gaan wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ha, ik heb nog steeds af en toe dat ik zit te plassen en me dan schuldig voel dat ik het niet opvang
Succes Mabawa![]()
Ik ben jaloers Tally! Klinkt heerlijk en heel lief
Maar jij was al sportief toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef GotC het volgende:
Ah Mabawa die doek is zo fijn ja!![]()
Martine, fijn, over 2 weken 1e echo!
Pfuh, de zwanger-maar-in-shape-blijven-cursus was zwaarOngeveer 5 km hardgelopen totaal door de duinen en over het strand, met véél krachtoefeningen erbij (squats, planken, schuine buikspieren). Enorm goed (preventief) tegen bekkenproblemen
Verder een lieve, zeer betrokken begeleidster. Ik ben happy!
Bij het lezen raakte ik al buiten ademquote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
Wauw ik zou dood gaan GotCGoed bezig hoor!
Ik ben ook echt overleden halverwegequote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
Wauw ik zou dood gaan GotCGoed bezig hoor!
Mmm half-half. Ben wel een hardloper, maar werd zwanger net na een blessure van 3 maanden. Dus een semi-conditiequote:
Ik liep daar dus ook als een hijgend paard/stervende zwaan. Gelukkig kwam de begeleidster gelijk aangerend dat dat helemaal normaal was rond deze periode ivm extra bloed/bloedsomloop die wijzigt. Mkayquote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Limone het volgende:
[..]
Bij het lezen raakte ik al buiten adem
Ohhquote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef Tally het volgende:
Daar denk ik ook de hele tijd aan bel. Zou ze al liggen te persen?
Hier mijn man verteld dat hij de aankomende dagen echt zn telefoon bij zich moeten houden (en opgeladen). Daar is hij nogal laks in. Omdat ik vandaag echt wel wee-activiteit had/heb en in de supermarkt een groot deel van mn slijmprop tussen de groenten en melkafdeling ben verloren (maar geen paniek, ik had hem nog bij me thuis!) en sindsdien is hij van de kaart
Kan ik nog wel werken morgen? En komt ze nu? Ga jij eens gauw liggen! Geen dingen doen meer!
En nu ben ik verbannen naar boven en lig in bad met een kopje verse munt thee
De schatdie doet geen oog dicht vannacht.
Ik heb een hele lieve van haar verjaardag maar ik denk niet dat hij hetbleuk vind als ik die op het forum zetquote:Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef Spirit82 het volgende:
Die foto's van vaders met hun kleine meisjes... Smelt
Da's lief van jequote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Limone het volgende:
Welterusten LB! Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen voordat het begint![]()
Jaaaaaaaa ze is erquote:Op donderdag 11 april 2013 02:10 schreef L0t.. het volgende:
Na een loodzware bevalling is vannacht om half 1 onze lieve Juul geboren. Alles gaat goed, ze is perfect, drinkt zelfs al aan de borst. Met mij gaat het ook wel oké maar ben helemaal kapot. Ze weegt 4060 gram dus een flinke meid en het was een sterrenkijker maar heb het toch zelf gedaan. We moeten helaas tot morgenavond laat blijven omdat het protocol is dat ze 24 uur de suiker controleren bij grote kindjes maarja. Het is het allemaal waard meiden
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |