Dat denk ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 17:27 schreef L-E het volgende:
LB, jij gaat vannacht, ik voel het! Aan mijn water, aan mijn bloeddruk, ik voel het hoor!
Daar kan best een paar uur overheen gaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Voorlopig doet het strippen niks.... en ik merk nu dat ik daardoor toch wel een beetje teleurgesteld ben.
Ik heb me heel hormonaal echt vastgebeten in het idee dat ik níet ingeleid wil worden, maar dat wordt wel een steeds realistischer scenarioMaargoed, eerst maar eens afwachten, en vrijdag terug op controle.
Is toch geen wonder dat mijn bloeddruk steeds zo hoog is?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef Limone het volgende:
Wat een goed nieuws XM!
Zo'n afdeling in het ziekenhuis moet wel een hormonale nachtmerrie zijn, L-E..![]()
Neequote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Is toch geen wonder dat mijn bloeddruk steeds zo hoog is?
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Limone het volgende:
[..]
NeeIk hoop dat ze snel bevalt van D'Shontaya/Yayfanell en jij je welverdiende rust krijgt om je baby normaal lang binnen te houden.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Limone het volgende:
[..]
NeeIk hoop dat ze snel bevalt van D'Shontaya/Yayfanell en jij je welverdiende rust krijgt om je baby normaal lang binnen te houden.
Hier moet ik ook nog ff voor jompelen!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n bloeduitslagen waren goed!! Geen cholestase!!
Nu dat wurm binnenhouden.
Topquote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooooooh spannend l0t!!! Go go go!!
M'n bloeduitslagen waren goed!! Geen cholestase!!
Nu dat wurm binnenhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |