Het is vooral zó onwerkelijk! Ik zit hier tussendoor een beetje te huilen in m'n eentje bij het besef dat er echt een kindje aankomt en eigenlijk geloof ik het totáál niet. Beetje wat Mineola ook al zei.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef Suikertante het volgende:
L0t nu je nog een beetje bij bent en het live meemaakt, is er een manier om het te omschrijven die je een paar uur geleden niet had kunnen verzinnen?
Ik ben zo benieuwd en ik kan me zó niet voorstellen hoe het gaat voelen!
Ahhhquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is vooral zó onwerkelijk! Ik zit hier tussendoor een beetje te huilen in m'n eentje bij het besef dat er echt een kindje aankomt en eigenlijk geloof ik het totáál niet. Beetje wat Mineola ook al zei.
En het gaat zo snel, van prima te houden krampjes naar ineens echte pijn
Je meisje komt er echt aan..... nog een x aantal uur(tjes) en je kunt haar in je armen houden, aan haar snuffelen en knuffelenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is vooral zó onwerkelijk! Ik zit hier tussendoor een beetje te huilen in m'n eentje bij het besef dat er echt een kindje aankomt en eigenlijk geloof ik het totáál niet. Beetje wat Mineola ook al zei.
Ik hoop het, want als dit geen weeën zijn wil ik niet weten hoe die dan wel voelenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh L0t ga je echt los??
Succes meissie!!!!![]()
![]()
Nope! Wel af en toe harde buiken (die blijk ik dus wel vaker te hebben maar ik herkende ze niet als zodanigquote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik hoop het, want als dit geen weeën zijn wil ik niet weten hoe die dan wel voelen.
DankjewelBij jou al gerommel na het strippen?
Hier moet ik bijna van huilenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik moest er ook van huilenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Woeiiii! Ennnnnn puf twee drie vier, puf twee drie vier! De-ze-wee-komt-nooit-meer-terug! "waarom ben ik hier aan begonnen?!" Omdat je straks een prachtige dochter hebt!
Doe dat nu eens gek!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef L0t.. het volgende:
![]()
![]()
Ik kan het niet geloven. Hij is er binnen 10 minuten.
Komen nu om de 2-3 minuten. Als m'n vriend er is maar de vk bellen denk ik..
We denken aan je!!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef L0t.. het volgende:
Oké m'n vriend is er en de verloskundige is er over een half uur. Weet niet hoeveel ik nog kan updaten zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |