Nee, vandaag is jouw dagquote:
Nee en als ze in een bevalling zit dan snap ik wel dat ze kortaf is maar die fucking aannames dat het waarschijnlijk om het verzetten van een afspraak gaat want ik ben ten slotte maar pril zwanger....quote:Op woensdag 10 april 2013 10:11 schreef Limone het volgende:
Nou zeg Spewey, wat een heks. Heb je je vraag nu wel kunnen stellen of hing ze op zonder dat je iets kon zeggen? Misschien anders de huisarts bellen?
Kijken naar de weeënactiviteit, de harde buiken dus. En of het kind daar geen last van heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry, maar ik snap het niet helemaal XM. Blame de zwangerschapMaar waarom moet je nou steeds aan het ctg?
Ah ok, ik wist niet dat je kind daar last van kon hebben. Ik vraag het me al een poosje afquote:Op woensdag 10 april 2013 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijken naar de weeënactiviteit, de harde buiken dus. En of het kind daar geen last van heeft.
Nee enig kind maar ik ga er ook wel een beetje vanuit dat ik ze misschien nauwelijks merkbaar heb gehad.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
De kans dat je ze niet hebt gehad is trouwens heel klein bij onze generatie en ze kunnen dat in je bloed nakijken. Heb E nog broers of zussen die het wel hebben gehad? Dan heb je het misschien heel licht gehad.
Jaja, morgen pasquote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef Suikertante het volgende:
Wat zijn veel harde buiken eigenlijk? En als ze ergens van komen (bijvoorbeeld lachen of opstaan) hoef je je geen zorgen te maken toch?
Trouwens, hierbij meld ik me niet vandaag
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere vk tevens een optie spewey? Wat een draak zeg.
Oh spannend!!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef L0t.. het volgende:
Pff lekkere reactie van die vk, logisch toch dat je je daar zorgen over maakt.
XM, hoe is de CTG?
Ik heb al de hele ochtend krampjes en net een enorme slijmprop verloren, pompiedom
Ooooeeehhhh!! Actie!! Spannendquote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef L0t.. het volgende:
Pff lekkere reactie van die vk, logisch toch dat je je daar zorgen over maakt.
XM, hoe is de CTG?
Ik heb al de hele ochtend krampjes en net een enorme slijmprop verloren, pompiedom
Het kan nog alle kanten op hequote:Op woensdag 10 april 2013 10:19 schreef bellelena het volgende:
Spewey, wat rottig van de vk... Ik ben met Spirit, huisarts proberen!
![]()
![]()
L0t! Je gaat LB en mij voorbij!
Awww bellequote:Op woensdag 10 april 2013 10:21 schreef bellelena het volgende:
(Fuk, ik word er emotioneel van L0t en zit nu een traantje weg te pinken)
Kijk, je bent in goede handenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:
/Ego aan
Overgenomen door gyn. 3x dd 125 mg Methyl dopa. Supervlugge echo en nog steeds een kloppend hartje! Over 2 weken naar de klinisch vk. en sowieso over een week of 3 week een echo om het termijn te bepalen.
Heb net bij mijn moeder even kunnen huilen. Nu weer alles op een rijtje en gewoon vol goede moed verder en genieten van mijn zwangerschap.
/ego uit
Is dat vanwege de bloeddruk? Ik weet niet wat dat recept is wat je daar noemtquote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:
/Ego aan
Overgenomen door gyn. 3x dd 125 mg Methyl dopa. Supervlugge echo en nog steeds een kloppend hartje! Over 2 weken naar de klinisch vk. en sowieso over een week of 3 week een echo om het termijn te bepalen.
Heb net bij mijn moeder even kunnen huilen. Nu weer alles op een rijtje en gewoon vol goede moed verder en genieten van mijn zwangerschap.
/ego uit
Ja daaag, dat is geen optie natuurlijk hequote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef L0t.. het volgende:
Zit ik iedereen hier lekker te maken, gebeurt er straks helemaal nietsExcuus vast
L-E, ah nee serieus?! En het leek nog wel zo goed te gaan met de medicatieHoe ziet het er verder uit?
Shit...quote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef L-E het volgende:
L0t!
(ik lig trouwens weer eens in het zkhs met een onderdruk van 95 a 100, ondanks de medicatie. dus.)
Wie weet was er een reden dat ze zo reageerde, ik heb hier ook eens gedacht dat de vk een trut was toen ik haar belde mbt mijn miskraam en ze heel kortaf reageerde. Later belde ze terug om het hele verhaal te horen, kennelijk belde ik gewoon ongelegen. Niet meteen van het slechtste uit gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik zat al te loeren of er anderen een beetje in de omgeving zijn maar helaas. Achterlijk dorp, ik hoef haar voorlopig niet te zien, zitten er gelukkig nog 2 in de praktijk dus ik wil geen afspraak meer bij haar
Fijn dat je haar nu weer voelt in ieder geval! Ik moet zeggen dat ik het wel herken hoor, voel haar sinds twee of drie weken ook veel minder en dan vooral schuiven ipv trappen vanwege de ruimte. Ze is ook een stuk moeilijker wakker te krijgen dan hiervoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Shandaly het volgende:
Spannend hier allemaal zeg!
L0t met krampjes, XM weer aan de ctg, L-E bloeddruk weer hoog, en nog een berg LLMmetjes hier...
Ik zou ook adviseren de huisarts te bellen, Spewey, maar ik weet dat ik zelf ook moeite heb m'n eigen advies op te volgen... Heb zelf ook de vk nog niet gebeld, aangezien mijn ribben momenteel als xylofoon gebruikt worden. Het zal wel een fase zijn geweest, morgen mag ik sowieso al voor een groei-/liggingsecho, dus dan kijken we wel. Zal me vannacht wel extra druk hebben gemaakt omdat alles 's nachts nou eenmaal enger is dan overdag... :S
Inderdaad voor de bloeddruk ja. Hij was net 150/100. Voor het eerst trouwens dat de bovendruk ook hoog is.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Is dat vanwege de bloeddruk? Ik weet niet wat dat recept is wat je daar noemtJeej voor het hartje!
Nee maar veel harde buiken kunnen het lijf wel triggeren om er wél het echte werk van te gaan maken. En dat wil je niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah ok, ik wist niet dat je kind daar last van kon hebben. Ik vraag het me al een poosje afDenk dan, als je geen ontsluiting hebt kan een harde buik toch geen kwaad
Ik vind het gewoon zo super spannend, we zijn zo tegelijk op gegaan de hele tijd en meegeleefd enzo! Je mag best voorkruipen hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Awww belleIk wil ook helemaal niet voorkruipen!
Nou, dat dus!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Suikertante het volgende:
Hallo, wat doen jullie nou allemaal? Hoge bloeddruk en allemaal andere enge dingen en in het ziekenhuis liggen enzo?! Gelukkig lijkt tot nu toe alles nog goed te gaan! Maar leuk is anders, sterkte meiden!
Als je dat nu ook doet bij je eerste echo, krijg je er misschien nog eentje extra..quote:Op woensdag 10 april 2013 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:
En nou gaat er ook nog iemand voor die net binnen komt lopen. Nu moet ik huilen in de wachtkamer. En dat slaat natuurlijk nergens op van me. Ik speel de zwangerschapskaart wel.![]()
En al bloed laten prikken en zowel de assistente als de vampier hebben me op het hart gedrukt dat ong. 94% de waterpokken heeft doorgemaakt <3quote:Op woensdag 10 april 2013 11:34 schreef Mabawa. het volgende:
Skips! Hoop dat je ondertussen wel aan de beurt bent hoor. Spannend!
Spewey, heb je alweer naar de ha gebeld?
Ik wist niet eens wat het was! Alleen een raar gevoel.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
En Tally iiieeehhh da je daar dan mee moet blijven rondlopen ook
Ik ben net even de stad ingewandeld. Nu doe ik pijnMaar ik heb wel een chicklit omnibus en een doos bonbons gescoord (jouw schuld Tally), dus de komende dagen hoef ik de bank niet meer af
De vorige keer was het meer een vuurpijl maar toen lag ik in bed.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
Het voelde niet als een monapudding nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeker niet makkelijk, maar het is een geweldig beest en hij verdient genoeg aandacht. Maar mijn gezin verdient ook aandacht..en ik zal me of schuldig voelen als ik op stal ben of als ik niet opstal ben als ik hem hou.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Lekker boeiend wat zij ervan vindt. Ik vind het knap dat je die beslissing maakt, zal niet makkelijk zijn voor je, en het is wel in het belang van het beestje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |