Ik wist niet eens wat het was! Alleen een raar gevoel.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
En Tally iiieeehhh da je daar dan mee moet blijven rondlopen ook
Ik ben net even de stad ingewandeld. Nu doe ik pijnMaar ik heb wel een chicklit omnibus en een doos bonbons gescoord (jouw schuld Tally), dus de komende dagen hoef ik de bank niet meer af
De vorige keer was het meer een vuurpijl maar toen lag ik in bed.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
Het voelde niet als een monapudding nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeker niet makkelijk, maar het is een geweldig beest en hij verdient genoeg aandacht. Maar mijn gezin verdient ook aandacht..en ik zal me of schuldig voelen als ik op stal ben of als ik niet opstal ben als ik hem hou.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Lekker boeiend wat zij ervan vindt. Ik vind het knap dat je die beslissing maakt, zal niet makkelijk zijn voor je, en het is wel in het belang van het beestje toch?
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:22 schreef Limone het volgende:
Ach bla, wat een lastige beslissing moet dat zijn geweest!Ja stom he dat je dan zo ermee kan zitten. En normaal prata mijn man dan ook even wat sense in me. Maarja..daar is het midden in de nacht nu...en om hem hiervoor wakker te bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! We noemen het ook naar het stuk groente of fruit van die weekquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Lot, spannend!
Limone wat heb je een grappige ticker.Je hebt een olijfje in je buik.
Zijn er hier ook dames die volleyballen? Hoe lang hebben jullie door kunnen spelen? Ik heb me echt net sinds twee weken weer aangemeld voor volleybal.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Mijn vader dreunde gister een heel lijstje met kwaaltjes op en vroeg of ik daar last van had. Bij het ''en ben je af en toe chagrijnig?'' Kon ik alleen maar grommen
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! We noemen het ook naar het stuk groente of fruit van die week![]()
Een vriendin van mij heeft tot week 13 gevolleybald..
Teamgenoot je van mij heeft gevolleybald tot week 23 ofzo. Ik zelf tot week 15 geloof ik, en toen was het seizoen gelukkig ook afgelopen, want ik ben te fanatiek erin en dook dus echt een keer bijna plat op mijn buik, geen fijn idee.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Soempie het volgende:
Tally, wat fijn dat dat ook mogelijk is zo, mocht het overdag gebeuren.
[..]![]()
Week 13.. dan kan ik vast dit seizoen nog wel meetrainen.
Het deed minder zeer dan de poging van de verloskundige eergisterenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat fijn LB! Ik hoop dat het helpt en dat de bevalling snel op gang komtDeed het zeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |