L-E, wat ontzettend vervelend, tis nog veel te vroeg. Hopen dat de medicatie aanslaat!
XM
Tally, klinkt wel als een mooie ks zo!
Bellena, mooie mijlpaal
L0t, spannend, hoe is het nu?
LB, fijn dat alles goed gaat, maar zo langzamerhand mag ze wel een keer gaan komen toch?
Ik heb vorige week woensdag mijn GUO (20 weken echo) gehad. Het begon helemaal niet goed, de baarmoedermond leek namelijk over de hele lengte te wijken en dat mag nog helemaal niet. Ik zat dus gelijk in de rats, want dit was precies waar we bang voor zijn met dit termijn. Gelukkig aan het eind van de echo (die wel eeuwen leek te duren), werd het met een inwendige echo gecontroleerd en was er niets meer te zien, ook niet bij persen. De rest was gelukkig allemaal wel goed. Kindje loopt met buik en hoofdje/hersenen wel wat voor en zit nu op p95. Ik kan er alleen maar blij mij zijn, want hoe meer het nu voorloopt hoe minder risico's bij een eventuele vroeggeboorte. Baarmoeder loopt nu al 4 weken voor qua hoogte, maar dat komt omdat hij zoveel kleiner is en waarschijnlijk gewoon sneller de hoogte in gaat. Ohja en ik viel nog bijna flauw

, de gyn zat zo lang en hard te drukken met die echo dat ik er naar van werd, maar ik durfde niet te vragen of hij hem even eraf kon halen (hij keek al zo lang en ingespannen naar het hartje) en toen werd ik helemaal niet goed, volgens de gyn een combinatie van de druk (en spanning?) en de baarmoeder die op de aorta drukt. Uiteindelijk moest ik op mijn linker zij liggen en toen ging 'ie zo maar verder.
Hier nog wat foto's (niet met stopcontact, maar wel met ah folder per ongeluk ;-))
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.