abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125108065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:22 schreef Limone het volgende:
Ach bla, wat een lastige beslissing moet dat zijn geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja stom he dat je dan zo ermee kan zitten. En normaal prata mijn man dan ook even wat sense in me. Maarja..daar is het midden in de nacht nu...en om hem hiervoor wakker te bellen :')
pi_125108120
Ja heel stom vind ik dat! En ik zie het mezelf doen, maar toch kan ik het niet omdraaien ofzo. Heel bizar. Niet reageren is nog altijd de beste remedie :D
pi_125108168
ja dat is vaak inderdaad zo..niet reageren hihi.
En dan ook nog geirriteerd zijn als andere het op je hormonen gooien...terwijl je dat zelf wel mag _O-
pi_125108275
Hahaaa jaaaa!!

"Wat nou hormonen?!" :( :( *bijt hoofd af*
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 april 2013 @ 12:38:00 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_125108384
Lot, spannend!

Limone wat heb je een grappige ticker. :D Je hebt een olijfje in je buik. O+

Zijn er hier ook dames die volleyballen? Hoe lang hebben jullie door kunnen spelen? Ik heb me echt net sinds twee weken weer aangemeld voor volleybal. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_125108404
Mijn vader dreunde gister een heel lijstje met kwaaltjes op en vroeg of ik daar last van had. Bij het ''en ben je af en toe chagrijnig?'' Kon ik alleen maar grommen :(
pi_125108473
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Lot, spannend!

Limone wat heb je een grappige ticker. :D Je hebt een olijfje in je buik. O+

Zijn er hier ook dames die volleyballen? Hoe lang hebben jullie door kunnen spelen? Ik heb me echt net sinds twee weken weer aangemeld voor volleybal. 8)7
Ja! We noemen het ook naar het stuk groente of fruit van die week O+

Een vriendin van mij heeft tot week 13 gevolleybald..
pi_125108535
Ik heb gister trouwens mijn intake gehad voor de keizersnede. En mocht het dit keer overdag gebeuren zal het heel anders zijn dan de vorige keer. De vorige keer werd ik geopereerd, heeft mijn man even met de kleine naast me mogen zitten en is haar toen gaan aankleden en op de kamer wachten en knuffelen tot ik van de uitslaapkamer af mocht en naar de kamer.

Dit keer zullen we als familie naar de uitslaapkamer gaan en als familie naar de kraamkamer.
Na de operatie mag ik (als ik dat wil) de navelstreng doorknippen en krijg ik haar meteen op de borst.
Ze zal daarna even met mijn man weg gaan voor de testjes en dan weer terugkomen wanneer ik dicht gemaakt ben en samen naar de uitslaapkamer waar ik haar al aan de borst mag leggen mits zij dit wil uiteraard. Wanneer ik de uitslaapkamer af mag dan gaan we met zn drieën naar de kraamkamer waar ik haar mag aankleden (als mijn lichaam dit toelaat).

Ik vind het zo bijzonder dat het dit keer waarschijnlijk zo anders gaat dan bij de oudste. Maar dat was natuurlijk allemaal spoed. Aan de ene kant hoop ik dat dit keer niet mee te maken en zou ik zelf de navelstreng door willen knippen (mijn man durft dit niet) maar aan de andere kant mag ze van mij nu ook wel komen :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_125108618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Limone het volgende:
Mijn vader dreunde gister een heel lijstje met kwaaltjes op en vroeg of ik daar last van had. Bij het ''en ben je af en toe chagrijnig?'' Kon ik alleen maar grommen :(
:D

wat fijn dat je als familie naar de uitslaapkamer mag en vervolgens naar de kraamkamer :)
dat lijkt me wel fijner als dat alleen moeten wachten ja

En Soempie geen idee..maar viel me gister wel op dat ik ineens belachelijk snel buiten adem ben, dus denk dat ik het in elk geval niet zo lang zou volhouden ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 12:46:47 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_125108622
Tally, wat fijn dat dat ook mogelijk is zo, mocht het overdag gebeuren.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja! We noemen het ook naar het stuk groente of fruit van die week O+

Een vriendin van mij heeft tot week 13 gevolleybald..
:D O+

Week 13.. dan kan ik vast dit seizoen nog wel meetrainen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_125108773
Ik heb de spullen van de drukker bij de enveloppen gedaan. De adressen nagelopen. En ik heb iedereen die ik wil sturen er tussen zitten. Toch houd ik er zo veel over terwijl ik de vorige keer te kort kwam. Ik snap er echt niets van :')

Misschien mijn man even laten kijken vanavond :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 10 april 2013 @ 12:52:40 #112
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125108815
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Soempie het volgende:
Tally, wat fijn dat dat ook mogelijk is zo, mocht het overdag gebeuren.

[..]

:D O+

Week 13.. dan kan ik vast dit seizoen nog wel meetrainen.
Teamgenoot je van mij heeft gevolleybald tot week 23 ofzo. Ik zelf tot week 15 geloof ik, en toen was het seizoen gelukkig ook afgelopen, want ik ben te fanatiek erin en dook dus echt een keer bijna plat op mijn buik, geen fijn idee.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_125108931
Tally ook al! Het is slijmpropdag vandaag *O*
pi_125109222
Hier blijven de krampen komen, maar niet heel regelmatig. Dan zit er weer 10 minuten tussen dan weer 2 minuten. En het doet wel zeer maar op zich is het echt goed te houden, ik heb dus geen idee of dit nou weeën zijn :').
  woensdag 10 april 2013 @ 13:07:44 #115
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125109331
Zo begint het vaak wel, met die twijfel. En dat het zeer doet maar wel vol te houden. Dus wie weet! Spannend, succes!
  woensdag 10 april 2013 @ 13:08:16 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125109348
Ik denk het wel L0t! :D Spannend joh!!

Wat een boel nieuws hierboven! :* voor alle nare verhalen en mensen in het ziekenhuis!

Ik heb nog wel even aan XM en sparkling gedacht toen ik net aan de ctg lag; naast mij lag een mevrouw van ca 34 weken die ook geen leven voelde en daarom daar was. Lig je daar zelf helemaal relaxed met je 41+3.... wel een beetje awkward hoor.

Maarrrr alles was helemaal goed, kind deed het perfect, lag lekker te tukken na een tijdje (ik zag dr ribbenkast adembewegingen maken! :D O+ ), had genoeg vruchtwater... erg fijn! Én ik kon gestript worden :Y dus nu is het afwachten wat dat doet!

Vriendje heeft me naar de bank gebonjourd en brood met gebakken ei voor me gemaakt, dus ik ben gelukkig :)
pi_125109455
Ohh wat fijn LB! Ik hoop dat het helpt en dat de bevalling snel op gang komt *O* Deed het zeer?
  woensdag 10 april 2013 @ 13:11:14 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125109461
LB heerlijk meid O+ Echt, het klinkt alsof je een droomzwangerschap hebt (gehad)! Fijn dat je meisje het zo goed doet!
  woensdag 10 april 2013 @ 13:12:39 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125109514
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef L0t.. het volgende:
Ohh wat fijn LB! Ik hoop dat het helpt en dat de bevalling snel op gang komt *O* Deed het zeer?
Het deed minder zeer dan de poging van de verloskundige eergisteren :D

Baarmoedermond was al bijna verstreken zei ze en er was ruim een centimeter ontsluiting :)
pi_125109567
oooooooooh spannend LB! *O* Die 1cm heb je al in de pocket!
  woensdag 10 april 2013 @ 13:20:13 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125109766
L0t, nemen de krampen af als je doucht? Dat kun je nog ff checken als je het wilt weten :)
pi_125109852
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, nemen de krampen af als je doucht? Dat kun je nog ff checken als je het wilt weten :)
Ja onder de douche voelde ik wel dat m'n buik hard werd maar het deed niet echt pijn. Wat wil dat zeggen?
  woensdag 10 april 2013 @ 13:23:24 #123
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125109876
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:49 schreef Limone het volgende:

[..]

Als je dat nu ook doet bij je eerste echo, krijg je er misschien nog eentje extra.. :@ :D :*
Aha! Dus zo ga jij te werk! >:)

---

Tally! Spannend!

---

Verder nog niet bijgelezen. Net weer thuis en nu snel klaar maken voor een volgende afspraak.

Bij de HA hing het, ondanks alle vertraging, goed :). Maar ik geloof wel dat ik als een sentimenteel varkentje d'r kamer binnen strompelde.
pi_125110105
L-E, wat ontzettend vervelend, tis nog veel te vroeg. Hopen dat de medicatie aanslaat!

XM :*

Tally, klinkt wel als een mooie ks zo!

Bellena, mooie mijlpaal *O*

L0t, spannend, hoe is het nu?

LB, fijn dat alles goed gaat, maar zo langzamerhand mag ze wel een keer gaan komen toch?

Ik heb vorige week woensdag mijn GUO (20 weken echo) gehad. Het begon helemaal niet goed, de baarmoedermond leek namelijk over de hele lengte te wijken en dat mag nog helemaal niet. Ik zat dus gelijk in de rats, want dit was precies waar we bang voor zijn met dit termijn. Gelukkig aan het eind van de echo (die wel eeuwen leek te duren), werd het met een inwendige echo gecontroleerd en was er niets meer te zien, ook niet bij persen. De rest was gelukkig allemaal wel goed. Kindje loopt met buik en hoofdje/hersenen wel wat voor en zit nu op p95. Ik kan er alleen maar blij mij zijn, want hoe meer het nu voorloopt hoe minder risico's bij een eventuele vroeggeboorte. Baarmoeder loopt nu al 4 weken voor qua hoogte, maar dat komt omdat hij zoveel kleiner is en waarschijnlijk gewoon sneller de hoogte in gaat. Ohja en ik viel nog bijna flauw :X , de gyn zat zo lang en hard te drukken met die echo dat ik er naar van werd, maar ik durfde niet te vragen of hij hem even eraf kon halen (hij keek al zo lang en ingespannen naar het hartje) en toen werd ik helemaal niet goed, volgens de gyn een combinatie van de druk (en spanning?) en de baarmoeder die op de aorta drukt. Uiteindelijk moest ik op mijn linker zij liggen en toen ging 'ie zo maar verder.

Hier nog wat foto's (niet met stopcontact, maar wel met ah folder per ongeluk ;-))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125110165
Spannende berichten, iedereen veel succes :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')