abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 10:24:25 #51
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125104573
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:
/Ego aan
Overgenomen door gyn. 3x dd 125 mg Methyl dopa. Supervlugge echo en nog steeds een kloppend hartje! Over 2 weken naar de klinisch vk. en sowieso over een week of 3 week een echo om het termijn te bepalen.
Heb net bij mijn moeder even kunnen huilen. Nu weer alles op een rijtje en gewoon vol goede moed verder en genieten van mijn zwangerschap.
/ego uit
Kijk, je bent in goede handen ^O^ En een kloppend hartje O+
pi_125104602
Mabawa, fijn dat er meteen actie wordt ondernomen en even janken mag best :*

LE, wat doe je nou? ;(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 april 2013 @ 10:25:16 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125104604
L-E, niet jij ook al in het ziekenhuis :o Hoge bloeddruk inclusief alle bijbehorende klachten? -O-
pi_125104617
Zit ik iedereen hier lekker te maken, gebeurt er straks helemaal niets :') Excuus vast :P

L-E, ah nee serieus?! En het leek nog wel zo goed te gaan met de medicatie ;( Hoe ziet het er verder uit?
pi_125104621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef Mabawa. het volgende:
/Ego aan
Overgenomen door gyn. 3x dd 125 mg Methyl dopa. Supervlugge echo en nog steeds een kloppend hartje! Over 2 weken naar de klinisch vk. en sowieso over een week of 3 week een echo om het termijn te bepalen.
Heb net bij mijn moeder even kunnen huilen. Nu weer alles op een rijtje en gewoon vol goede moed verder en genieten van mijn zwangerschap.
/ego uit
Is dat vanwege de bloeddruk? Ik weet niet wat dat recept is wat je daar noemt :? Jeej voor het hartje! *O*
  woensdag 10 april 2013 @ 10:26:20 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125104635
L0t!! :D *O*
  woensdag 10 april 2013 @ 10:26:22 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125104636
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef L0t.. het volgende:
Zit ik iedereen hier lekker te maken, gebeurt er straks helemaal niets :') Excuus vast :P

L-E, ah nee serieus?! En het leek nog wel zo goed te gaan met de medicatie ;( Hoe ziet het er verder uit?
Ja daaag, dat is geen optie natuurlijk he }:|
pi_125104655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef L-E het volgende:
L0t! O+

(ik lig trouwens weer eens in het zkhs met een onderdruk van 95 a 100, ondanks de medicatie. dus. :') )
Shit...
pi_125104673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef Spewey het volgende:

[..]

:D

Ik zat al te loeren of er anderen een beetje in de omgeving zijn maar helaas. Achterlijk dorp, ik hoef haar voorlopig niet te zien, zitten er gelukkig nog 2 in de praktijk dus ik wil geen afspraak meer bij haar
Wie weet was er een reden dat ze zo reageerde, ik heb hier ook eens gedacht dat de vk een trut was toen ik haar belde mbt mijn miskraam en ze heel kortaf reageerde. Later belde ze terug om het hele verhaal te horen, kennelijk belde ik gewoon ongelegen. Niet meteen van het slechtste uit gaan ;).
pi_125104682
Spannend hier allemaal zeg!

L0t met krampjes, XM weer aan de ctg, L-E bloeddruk weer hoog, en nog een berg LLMmetjes hier...

Ik zou ook adviseren de huisarts te bellen, Spewey, maar ik weet dat ik zelf ook moeite heb m'n eigen advies op te volgen... Heb zelf ook de vk nog niet gebeld, aangezien mijn ribben momenteel als xylofoon gebruikt worden. Het zal wel een fase zijn geweest, morgen mag ik sowieso al voor een groei-/liggingsecho, dus dan kijken we wel. Zal me vannacht wel extra druk hebben gemaakt omdat alles 's nachts nou eenmaal enger is dan overdag... :S
pi_125104691
Hallo, wat doen jullie nou allemaal? Hoge bloeddruk en allemaal andere enge dingen en in het ziekenhuis liggen enzo?! Gelukkig lijkt tot nu toe alles nog goed te gaan! Maar leuk is anders, sterkte meiden! :*
pi_125104781
Nou fijn dat ze weer lekker druk is Shandaly! Zeker zo 's nachts als je stil ligt zonder verdere afleiding kan alles idd veel sneller eng lijken en groot worden in je hoofd :*

Mabawa, niet leuk dat je nu bij de gyn loopt maar wel fijn dat er meteen actie is ondernomen! En een kloppend hartje O+
pi_125104794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Shandaly het volgende:
Spannend hier allemaal zeg!

L0t met krampjes, XM weer aan de ctg, L-E bloeddruk weer hoog, en nog een berg LLMmetjes hier...

Ik zou ook adviseren de huisarts te bellen, Spewey, maar ik weet dat ik zelf ook moeite heb m'n eigen advies op te volgen... Heb zelf ook de vk nog niet gebeld, aangezien mijn ribben momenteel als xylofoon gebruikt worden. Het zal wel een fase zijn geweest, morgen mag ik sowieso al voor een groei-/liggingsecho, dus dan kijken we wel. Zal me vannacht wel extra druk hebben gemaakt omdat alles 's nachts nou eenmaal enger is dan overdag... :S
Fijn dat je haar nu weer voelt in ieder geval! Ik moet zeggen dat ik het wel herken hoor, voel haar sinds twee of drie weken ook veel minder en dan vooral schuiven ipv trappen vanwege de ruimte. Ze is ook een stuk moeilijker wakker te krijgen dan hiervoor :@
Sarcasme. Herken het.
pi_125104795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef Limone het volgende:

[..]

Is dat vanwege de bloeddruk? Ik weet niet wat dat recept is wat je daar noemt :? Jeej voor het hartje! *O*
Inderdaad voor de bloeddruk ja. Hij was net 150/100. Voor het eerst trouwens dat de bovendruk ook hoog is.

LE weer in het ziekenhuis, jeetje. Hopelijk kan de dosering zodanig worden aangepast dat je bloeddruk weer iets zakt. Sterkte!
  woensdag 10 april 2013 @ 10:32:47 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125104857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ah ok, ik wist niet dat je kind daar last van kon hebben. Ik vraag het me al een poosje af :@ Denk dan, als je geen ontsluiting hebt kan een harde buik toch geen kwaad :?
Nee maar veel harde buiken kunnen het lijf wel triggeren om er wél het echte werk van te gaan maken. En dat wil je niet.

LE! Nee toch -O- jij ook veel sterkte. Wat een gedoe zeg...

L0t, spannend!! Ga je LB en Belle inhalen?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125104901
Oh XM, jij ook weer aan het ctg. Wat is het onrustig hier! :*
pi_125104930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:23 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Awww belle :* Ik wil ook helemaal niet voorkruipen!
Ik vind het gewoon zo super spannend, we zijn zo tegelijk op gegaan de hele tijd en meegeleefd enzo! Je mag best voorkruipen hoor O+ Extra spannend als er echt iets doorzet! Hoe voelt het?

Shandaly, wat fijn dat ze weer van zich laat horen (voelen)!
pi_125104950
Och en L-E ook weer in het ziekenhuis... Wat zit er in de lucht vandaag? :*
  woensdag 10 april 2013 @ 10:37:39 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125105018
Nou idd, wat een ziekenhuisgebeuren hier vandaag zeg! :o
Iig wel goed dat jullie in de gaten gehouden worden dames. :Y

l0t! Spannend joh! :Y
pi_125105116
Pff L-E, wat enorm klote :*

Fijn dat je even bij je moeder hebt kunnen uithuilen, Mabawa :*

Ik snap best dat het soms niet uitkomt Zandsculptuur, ik kan gewoon niet tegen aannames, zo van jij bent pril zwanger dus je zal niets dringends te vragen hebben. (Ik bel verdomme NOOIT, vorige zwangerschappen ook niet) en zo pril vind ik week 17 niet meer. Ach hormonen :')

Toen ik huisarts belde kreeg ik een bandje _O- zijn vanaf 10:45 weer bereikbaar, maar ik moest zo lachen om het feit dat ik weer zo'n geil bandje kreeg dat ik me nu wel wat beter voel
pi_125105140
Dan kom ik (naast L0t) ook met goed nieuws. Ik voel me heerlijk!
Redelijk geslapen. Drukke baby vannacht. Misschien komt het door de bloeddruk die gedaald is, maar ik voel me echt top!

De geboortekaartjes zijn ook klaar, de drukker heeft eindelijk de inleg gebracht O+
Nu dus alleen wachten op de specs om in te vullen O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_125105202
Kijk Tally, dat zijn de leuke dingen om te horen! O+
pi_125105243
Aftelluuuuuuuh! 6 nachtjes slapen nog. *O*
pi_125105249
LE, weer in het zoekenhuis..stom!!

En L0t, spannend :)

Spewey, heel vervelend. Maar wat wil je precies van de verloskundige dan. Als het al gevaarlijk zou kunnen zijn..dan kunnen zij er verder ook niet z veel aan doen denk ik?
Maar een iets vriendelijkere reactie had wel gekund ja

Tally fijn dat de geboortekaartjes klaar zijn
pi_125105295
Ik wilde na vannacht gewoon even een vriendelijk woord, gerustgesteld worden..
En wat ik nu moest doen, want je hebt blijkbaar een kleine tijdsframe dat er iets gegeven kan worden om
effecten op je kind tegen te gaan.
  woensdag 10 april 2013 @ 10:46:19 #76
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125105319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Suikertante het volgende:
Hallo, wat doen jullie nou allemaal? Hoge bloeddruk en allemaal andere enge dingen en in het ziekenhuis liggen enzo?! Gelukkig lijkt tot nu toe alles nog goed te gaan! Maar leuk is anders, sterkte meiden! :*
Nou, dat dus! :o

:* voor LE en XM.

---

L0t, hoppa! Kun je daarna die ring bij me ophalen.

---

Bellelena *O* voor je mijlpaal der mijlpalen

----

Spewey: wat stom van je vk. Misschien had het een reden, maar dan nog.

---

Ik zit al een tijd in de wachtkamer van de HA. Op het tijdstip dat ik m'n afspraak had zaten er sowieso nog twee mensen voor me te wachten en het schiet allemaal niet op. En dat is iedere keer zo hier.

En ik ben al zenuwachtig voor dit bezoek (bezoek is niet voor de zwangerschap per sé. Of nou ja, het is een combo-afspraak).

En nou gaat er ook nog iemand voor die net binnen komt lopen. Nu moet ik huilen in de wachtkamer. En dat slaat natuurlijk nergens op van me. Ik speel de zwangerschapskaart wel. B-)
pi_125105336
Aw Skippy :*
pi_125105414
Skips :*

En spewey, oke..ik wist ook niet dat ze je nog wel iets zouden kunnen geven. Ik dacht dat er helemaal niks aan gedaan kon worden.
pi_125105424
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:

En nou gaat er ook nog iemand voor die net binnen komt lopen. Nu moet ik huilen in de wachtkamer. En dat slaat natuurlijk nergens op van me. Ik speel de zwangerschapskaart wel. B-)
Als je dat nu ook doet bij je eerste echo, krijg je er misschien nog eentje extra.. :@ :D :*
pi_125105523
Lot :o
Bellelena je UD *O*

Dames met ziekenhuisgedoe/ andere zorgen :* :*
pi_125105560
Ik verwacht een aanpassing van de medicatie en dat moet klinisch gebeuren. Morgen ben ik gewoon weer thuis, vind ik!
pi_125105595
Ik 'moet' het nu trouwens wel op mijn werk vertellen. Die medicijnen hebben een gele sticker en ik werk in buitendienst. :{ Volgens bijsluiter alleen de eerste 3 dagen tenzij de bijwerkingen aanwezig blijven. Balen maar het is echt niet anders.
pi_125105682
En een *O* voor belle O+
  woensdag 10 april 2013 @ 11:29:49 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125106529
Weer thuis. Cervixlengte was goed. Bij persen was wel te zien dat het iiiiiets begon te wijken. Maar volkomen acceptabel. Moest wel nog even bloedprikken voor de jeuk, word vanmiddag gebeld met de uitslag. Kind lag nog iets los in het bekken, maar is dus al wel goed aan het indalen! En in de goede richting.

Nu nog minstens een week binnenhouden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_125106611
Fijn dat je weer thuis bent XM! Ben benieuwd naar de uitslag van je bloed.
pi_125106667
Skips! Hoop dat je ondertussen wel aan de beurt bent hoor. Spannend!

Spewey, heb je alweer naar de ha gebeld?
pi_125106852
Gelukkig XM! Hou die benen bij elkaar! :*
pi_125107281
Dat je in de supermarkt loopt en een heel raar gevoel tussen je benen voelt.
En dat je bij thuiskomst naar de wc moet en ziet dat dat rare gevoel tussen je benen een slijmprop is.
En dit keer geen klein stukje :+
pi_125107340
uh-oh Tally, max. 6 dagen wordt dat dan! :o
pi_125107365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 11:34 schreef Mabawa. het volgende:
Skips! Hoop dat je ondertussen wel aan de beurt bent hoor. Spannend!

Spewey, heb je alweer naar de ha gebeld?
En al bloed laten prikken en zowel de assistente als de vampier hebben me op het hart gedrukt dat ong. 94% de waterpokken heeft doorgemaakt <3

Ik ben gerustgesteld en wil nog steeds m'n ene vk slaan :D

Fijn dat je weer thuis bent XM, hoop dat de bloeduitslagen allemaal goed zijn!

:Y) Mmmm Tally :D
  woensdag 10 april 2013 @ 11:59:49 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125107402
De slijmproppen vliegen je om de oren hier :D
Tally *O*

Fijn dat je bent gerustgesteld Spewey!
pi_125107530
Fijn dat je weer thuis ben XM en dank voor de uitleg :*

LE, jij kan dat gewoon. Met 42 weken word je straks ingeleid ;)

En Tally iiieeehhh da je daar dan mee moet blijven rondlopen ook :')

Fijn Spewey, die geruststelling!

Ik ben net even de stad ingewandeld. Nu doe ik pijn :') Maar ik heb wel een chicklit omnibus en een doos bonbons gescoord (jouw schuld Tally), dus de komende dagen hoef ik de bank niet meer af :D
Sarcasme. Herken het.
pi_125107532
Ik heb d'r gevraagd even te wachten met stampen tot 5 uur :+
Mijn man zit in Rotterdam (Utrecht - Rotterdam is ff rijden). Mijn schoonmoeder zit nu in het ziekenhuis met haar zus. En mijn moeder heeft geen rijbewijs.
Dit is de eerste dag sinds een week of 4 dat ik de mini zelf thuis heb zonder dat er iemand bij is :+
pi_125107568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Spirit82 het volgende:

En Tally iiieeehhh da je daar dan mee moet blijven rondlopen ook :')

Ik ben net even de stad ingewandeld. Nu doe ik pijn :') Maar ik heb wel een chicklit omnibus en een doos bonbons gescoord (jouw schuld Tally), dus de komende dagen hoef ik de bank niet meer af :D
Ik wist niet eens wat het was! Alleen een raar gevoel.

En van bonbons val je af heb ik gister gezien! Dus eten maar. :P
pi_125107608
Het voelde niet als een monapudding nee?
Sarcasme. Herken het.
pi_125107720
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
Het voelde niet als een monapudding nee?
De vorige keer was het meer een vuurpijl maar toen lag ik in bed.

Nu weet ik even niet waar ik het mee kan vergelijken maar das meer omdat mn hoofd overuren draaien op het moment :')
pi_125107810
een raar gevoel hihi :D

En spewey fijn at je gerust bent gesteld.

even wat totaal niet zwangerschapsgerelateerd, maar manlief zit in een andere tijdzone en ik moet het gewoon even kwijt...dus negeren mag :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125107969
Lekker boeiend wat zij ervan vindt. Ik vind het knap dat je die beslissing maakt, zal niet makkelijk zijn voor je, en het is wel in het belang van het beestje toch?
Sarcasme. Herken het.
pi_125107982
Ach bla, wat een lastige beslissing moet dat zijn geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125108030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Lekker boeiend wat zij ervan vindt. Ik vind het knap dat je die beslissing maakt, zal niet makkelijk zijn voor je, en het is wel in het belang van het beestje toch?
Nee zeker niet makkelijk, maar het is een geweldig beest en hij verdient genoeg aandacht. Maar mijn gezin verdient ook aandacht..en ik zal me of schuldig voelen als ik op stal ben of als ik niet opstal ben als ik hem hou.
Vindt het ook stom dat ik het me zo aantrek wat zij er van zal vinden

maar thnx, moest het gewoon even van me af schrijven :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')