Nou, dat dus!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:27 schreef Suikertante het volgende:
Hallo, wat doen jullie nou allemaal? Hoge bloeddruk en allemaal andere enge dingen en in het ziekenhuis liggen enzo?! Gelukkig lijkt tot nu toe alles nog goed te gaan! Maar leuk is anders, sterkte meiden!
Als je dat nu ook doet bij je eerste echo, krijg je er misschien nog eentje extra..quote:Op woensdag 10 april 2013 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:
En nou gaat er ook nog iemand voor die net binnen komt lopen. Nu moet ik huilen in de wachtkamer. En dat slaat natuurlijk nergens op van me. Ik speel de zwangerschapskaart wel.![]()
En al bloed laten prikken en zowel de assistente als de vampier hebben me op het hart gedrukt dat ong. 94% de waterpokken heeft doorgemaakt <3quote:Op woensdag 10 april 2013 11:34 schreef Mabawa. het volgende:
Skips! Hoop dat je ondertussen wel aan de beurt bent hoor. Spannend!
Spewey, heb je alweer naar de ha gebeld?
Ik wist niet eens wat het was! Alleen een raar gevoel.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
En Tally iiieeehhh da je daar dan mee moet blijven rondlopen ook
Ik ben net even de stad ingewandeld. Nu doe ik pijnMaar ik heb wel een chicklit omnibus en een doos bonbons gescoord (jouw schuld Tally), dus de komende dagen hoef ik de bank niet meer af
De vorige keer was het meer een vuurpijl maar toen lag ik in bed.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
Het voelde niet als een monapudding nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zeker niet makkelijk, maar het is een geweldig beest en hij verdient genoeg aandacht. Maar mijn gezin verdient ook aandacht..en ik zal me of schuldig voelen als ik op stal ben of als ik niet opstal ben als ik hem hou.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Spirit82 het volgende:
Lekker boeiend wat zij ervan vindt. Ik vind het knap dat je die beslissing maakt, zal niet makkelijk zijn voor je, en het is wel in het belang van het beestje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |