Nee, vandaag is jouw dagquote:
Nee en als ze in een bevalling zit dan snap ik wel dat ze kortaf is maar die fucking aannames dat het waarschijnlijk om het verzetten van een afspraak gaat want ik ben ten slotte maar pril zwanger....quote:Op woensdag 10 april 2013 10:11 schreef Limone het volgende:
Nou zeg Spewey, wat een heks. Heb je je vraag nu wel kunnen stellen of hing ze op zonder dat je iets kon zeggen? Misschien anders de huisarts bellen?
Kijken naar de weeënactiviteit, de harde buiken dus. En of het kind daar geen last van heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry, maar ik snap het niet helemaal XM. Blame de zwangerschapMaar waarom moet je nou steeds aan het ctg?
Ah ok, ik wist niet dat je kind daar last van kon hebben. Ik vraag het me al een poosje afquote:Op woensdag 10 april 2013 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kijken naar de weeënactiviteit, de harde buiken dus. En of het kind daar geen last van heeft.
Nee enig kind maar ik ga er ook wel een beetje vanuit dat ik ze misschien nauwelijks merkbaar heb gehad.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
De kans dat je ze niet hebt gehad is trouwens heel klein bij onze generatie en ze kunnen dat in je bloed nakijken. Heb E nog broers of zussen die het wel hebben gehad? Dan heb je het misschien heel licht gehad.
Jaja, morgen pasquote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef Suikertante het volgende:
Wat zijn veel harde buiken eigenlijk? En als ze ergens van komen (bijvoorbeeld lachen of opstaan) hoef je je geen zorgen te maken toch?
Trouwens, hierbij meld ik me niet vandaag
quote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere vk tevens een optie spewey? Wat een draak zeg.
Oh spannend!!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef L0t.. het volgende:
Pff lekkere reactie van die vk, logisch toch dat je je daar zorgen over maakt.
XM, hoe is de CTG?
Ik heb al de hele ochtend krampjes en net een enorme slijmprop verloren, pompiedom
Ooooeeehhhh!! Actie!! Spannendquote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef L0t.. het volgende:
Pff lekkere reactie van die vk, logisch toch dat je je daar zorgen over maakt.
XM, hoe is de CTG?
Ik heb al de hele ochtend krampjes en net een enorme slijmprop verloren, pompiedom
Het kan nog alle kanten op hequote:Op woensdag 10 april 2013 10:19 schreef bellelena het volgende:
Spewey, wat rottig van de vk... Ik ben met Spirit, huisarts proberen!
![]()
![]()
L0t! Je gaat LB en mij voorbij!
Awww bellequote:Op woensdag 10 april 2013 10:21 schreef bellelena het volgende:
(Fuk, ik word er emotioneel van L0t en zit nu een traantje weg te pinken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |