quote:Op woensdag 10 april 2013 18:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Topkruk erin!
L-E, wat een bijzondere kamergenoot![]()
Nou, op naar m'n 1e zwangerschapsbewegingsding! Ben benieuwd en zenuwachtig
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:10 schreef Limone het volgende:
[..]
NeeIk hoop dat ze snel bevalt van D'Shontaya/Yayfanell en jij je welverdiende rust krijgt om je baby normaal lang binnen te houden.
Had jij het nou laatst niet ook al over een kruk? Of zijn er hier meer mensen waarbij size really does matter?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Topkruk erin!
L-E, wat een bijzondere kamergenoot![]()
Nou, op naar m'n 1e zwangerschapsbewegingsding! Ben benieuwd en zenuwachtig
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:02 schreef L-E het volgende:
Mijn buurvrouw hier in het zkhs nog geen 34 weken zwanger en boos dat ze haar weeen gaan remmen. Want ze is 'er klaar mee, en als dat kind wil komen moeten we hem niet tegen houden ja! Van in de couveuse liggen is nooit iemand slechter geworden!'
quote:
Iemand versprak zich laatst hier, en zei kruk ipv kurkquote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Had jij het nou laatst niet ook al over een kruk? Of zijn er hier meer mensen waarbij size really does matter?
Mini werd net wakker van een nachtmerrie en hij is er maar bij gaan liggen want het kon nog wel eens een hele lange nacht gaan wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ha, ik heb nog steeds af en toe dat ik zit te plassen en me dan schuldig voel dat ik het niet opvang
Succes Mabawa![]()
Ik ben jaloers Tally! Klinkt heerlijk en heel lief
Maar jij was al sportief toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef GotC het volgende:
Ah Mabawa die doek is zo fijn ja!![]()
Martine, fijn, over 2 weken 1e echo!
Pfuh, de zwanger-maar-in-shape-blijven-cursus was zwaarOngeveer 5 km hardgelopen totaal door de duinen en over het strand, met véél krachtoefeningen erbij (squats, planken, schuine buikspieren). Enorm goed (preventief) tegen bekkenproblemen
Verder een lieve, zeer betrokken begeleidster. Ik ben happy!
Bij het lezen raakte ik al buiten ademquote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
Wauw ik zou dood gaan GotCGoed bezig hoor!
Ik ben ook echt overleden halverwegequote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
Wauw ik zou dood gaan GotCGoed bezig hoor!
Mmm half-half. Ben wel een hardloper, maar werd zwanger net na een blessure van 3 maanden. Dus een semi-conditiequote:
Ik liep daar dus ook als een hijgend paard/stervende zwaan. Gelukkig kwam de begeleidster gelijk aangerend dat dat helemaal normaal was rond deze periode ivm extra bloed/bloedsomloop die wijzigt. Mkayquote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Limone het volgende:
[..]
Bij het lezen raakte ik al buiten adem
Ohhquote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef Tally het volgende:
Daar denk ik ook de hele tijd aan bel. Zou ze al liggen te persen?
Hier mijn man verteld dat hij de aankomende dagen echt zn telefoon bij zich moeten houden (en opgeladen). Daar is hij nogal laks in. Omdat ik vandaag echt wel wee-activiteit had/heb en in de supermarkt een groot deel van mn slijmprop tussen de groenten en melkafdeling ben verloren (maar geen paniek, ik had hem nog bij me thuis!) en sindsdien is hij van de kaart
Kan ik nog wel werken morgen? En komt ze nu? Ga jij eens gauw liggen! Geen dingen doen meer!
En nu ben ik verbannen naar boven en lig in bad met een kopje verse munt thee
De schatdie doet geen oog dicht vannacht.
Ik heb een hele lieve van haar verjaardag maar ik denk niet dat hij hetbleuk vind als ik die op het forum zetquote:Op woensdag 10 april 2013 21:01 schreef Spirit82 het volgende:
Die foto's van vaders met hun kleine meisjes... Smelt
Da's lief van jequote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Limone het volgende:
Welterusten LB! Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen voordat het begint![]()
Jaaaaaaaa ze is erquote:Op donderdag 11 april 2013 02:10 schreef L0t.. het volgende:
Na een loodzware bevalling is vannacht om half 1 onze lieve Juul geboren. Alles gaat goed, ze is perfect, drinkt zelfs al aan de borst. Met mij gaat het ook wel oké maar ben helemaal kapot. Ze weegt 4060 gram dus een flinke meid en het was een sterrenkijker maar heb het toch zelf gedaan. We moeten helaas tot morgenavond laat blijven omdat het protocol is dat ze 24 uur de suiker controleren bij grote kindjes maarja. Het is het allemaal waard meiden
![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |