En een zwarte broek, lang haar en kistenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Het moet wel echt een shirt zijn. FOK!'ers lopen ook gewoon in t-shirts als het -10 is.
Ik kom sowieso in autistentenue. Weet iemand een goede shop voor wolvenshirts en lelijke broeken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat zeg je wel, maar het groeit nu wel hard, dus jij weet het eigenlijk ook niet meer zeker.
Ach, niet dat je geen lol kan hebben met zulke mensen.
Wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Zosk het volgende:
Eindelijk die kut spatie tussen CB en Panzer eruit.
fix die shit, als ik de volgende lapo heb vernaai ik em weer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Zosk het volgende:
Eindelijk die kut spatie tussen CB en Panzer eruit.
Large.nlquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik kom sowieso in autistentenue. Weet iemand een goede shop voor wolvenshirts en lelijke broeken?
bedanktquote:
Hugh, de eer is aan jou.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Piye het volgende:
Awh wat een lieve tt.
Cristina, Hugh wat was die zin dan?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
fix die shit, als ik de volgende lapo heb vernaai ik em weer.
Op straat mensen met een wolvenshirt aanspreken waar ze die gekocht hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik kom sowieso in autistentenue. Weet iemand een goede shop voor wolvenshirts en lelijke broeken?
We zijn nu al geïntegreerd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Piye het volgende:
Awh wat een lieve tt.
Cristina, Hugh wat was die zin dan?
Gewoon op de markt kopen. Maar als je de club niet binnenkomt ga ik gewoon toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
blijft tussen ons bbyquote:
Is mij nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die zat er al zolang, en DAT IS GVD IRRITANT JONGE.
Jij moet echt je bek houden nu.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
fix die shit, als ik de volgende lapo heb vernaai ik em weer.
Sowieso een woodlandsbroek aantrekken en bergschoenen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op straat mensen met een wolvenshirt aanspreken waar ze die gekocht hebben
Maar, maar, maar, het is zo grappigquote:
Dat shirt flikker je toch gewoon weg en daaronder fatsoenlijke kledingquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon op de markt kopen. Maar als je de club niet binnenkomt ga ik gewoon toch.
Nou, ik jou niet, wannabi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja ik vind iedereen hier stiekem toch wel lief
Fijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja ik vind iedereen hier stiekem toch wel lief
Kom je de club niet in met wolvenshirt?!?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon op de markt kopen. Maar als je de club niet binnenkomt ga ik gewoon toch.
Mag niet, moet eerst toestemming krijgen van Nootjes.quote:
Vertel op de meet, heb ik iets om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, het is zo grappigIn de whatsappgroep wilde je het wel vertellen, je kan Piye toch niet zo buitensluiten
ja, waarom staat mijn UI nog niet in de OP?quote:
DM hem danquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, het is zo grappigIn de whatsappgroep wilde je het wel vertellen, je kan Piye toch niet zo buitensluiten
Hehe die zinnen na je foto's maken het af.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef durrrr het volgende:
En na die meet en party gekke durrrr after sowieso
Cristina deze mag je ook meer dan zoenen
[ afbeelding ]
wat een baas jij durrrr, ik hou van spiegels ook
ik geef je een zwaard +100 damages als je dit ff regeltquote:
Oh huilie. Ben jij zo'n uberpot die bi zijn niet voor ekte ektes vindt ofzo?quote:
Jezus man waar haal je ze vandaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuk gebaar, maar nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik geef je een zwaard +100 damages als je dit ff regelt
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat shirt flikker je toch gewoon weg en daaronder fatsoenlijke kleding
IK DOE MEE. Hoe doen we het eigenlijk met slaapplekken enzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik zit nog steeds te denken om een zieke lading pillen in te slaan en uit te delen als de avond beetje los komt.
Inderdaad, ja!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh huilie. Ben jij zo'n uberpot die bi zijn niet voor ekte ektes vindt ofzo?
Ik zou niet afslaan iig, maar weet niet of iedereen het er mee eens isquote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik zit nog steeds te denken om een zieke lading pillen in te slaan en uit te delen als de avond beetje los komt.
kom vechten dan, duel in wow. ik neuk jequote:
Ochtendtrein terugquote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK DOE MEE. Hoe doen we het eigenlijk met slaapplekken enzo?
Ziel aan de duivel verkochtquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh huilie. Ben jij zo'n uberpot die bi zijn niet voor ekte ektes vindt ofzo?
[..]
Jezus man waar haal je ze vandaan
Raven tot de zon opkomt en dan de trein terug nemen. Ik denk niet dat iemand ruimte heeft om al die mensen te huisvesten, laat staan zin.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK DOE MEE. Hoe doen we het eigenlijk met slaapplekken enzo?
Vast niet iedereen zal ervan houden nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zou niet afslaan iig, maar weet niet of iedereen het er mee eens is
Hoe heb je bakken met geld als je geen werk hebt?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ziel aan de duivel verkochtbranden zal ik.
Geen werk bakken met geld vrouwen, nooit naar de sportschool . Maar ja het is het waard
Ik weet niet of ik dat wel aan kan. Ik crash wel bij Micson.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Raven tot de zon opkomt en dan de trein terug nemen. Ik denk niet dat iemand ruimte heeft om al die mensen te huisvesten, laat staan zin.
[..]
Vast niet iedereen zal ervan houden nee.
We gaan in ieder geval niet met de auto...quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wat is dit nou weer voor haatquote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval niet met de auto...
Haan rekende wel op julliequote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Graag. :$quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kom vechten dan, duel in wow. ik neuk je
Hehe, trein is inderdaad maar beter, of je moet in de auto willen slapen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk begin er maar niet over.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat komt die kk noob aan met +100, bestaat niet eens
Lief.quote:
OV'tje kan ook bij nader inzien!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor haatEn ik wil nog steeds een foto van je!
Satanisme.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe heb je bakken met geld als je geen werk hebt?
Hier moest ik even over nadenken. Maar toen ik het in m'n hoofd 'hardop' las, snapte ik 'm.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je dr back als een muilkorf?
bestaat wel man, jij bent gewoon noobquote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk begin er maar niet over.
Wil je m'n sugadaddy zijn? Ik mag alleen niet met anderen neuken van Hugh, maar ik ben verder wel goed gezelschap.quote:
Dat sowieso, jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
bestaat wel man, jij bent gewoon noob
Vanish.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon frost mage, cone of cold, icelance alles
hij is rogue, ik weet wie hij is ben zelf ook nerdjequote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon frost mage, cone of cold, icelance alles
Ik was al even bang dat hij aan je voorbij zou gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Hier moest ik even over nadenken. Maar toen ik het in m'n hoofd 'hardop' las, snapte ik 'm.
O ja, die had het nog over een studentenflat he. Die kunnen we mooi trashen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe heb je bakken met geld als je geen werk hebt?
[..]
Ik weet niet of ik dat wel aan kan. Ik crash wel bij Micson.
Jawel hoor, wil je pics hebben?quote:
Ik ben alleen bang wat er gebeurd als ik daar in slaap valquote:Op woensdag 10 april 2013 00:04 schreef Piye het volgende:
[..]
O ja, die had het nog over een studentenflat he. Die kunnen we mooi trashen.
Vriend van me speelde best veel WoW, weet er nog best veel van af zelfsquote:Op woensdag 10 april 2013 00:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij is rogue, ik weet wie hij is ben zelf ook nerdje
Opgezocht?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij is rogue, ik weet wie hij is ben zelf ook nerdje
watquote:
LEEEERROOOOOOY JEEEENKIIIINSquote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vriend van me speelde best veel WoW, weet er nog best veel van af zelfs
heb je volgens mij ooit nog gedueldquote:
Jezus.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
heb je volgens mij ooit nog geduelddisorder, trollbane
![]()
![]()
dat was jij toch
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze man heeft niet eens een profielfoto op z'n Facebook, je gaat sowieso niets vinden.
Ik doe wel even world transfer, dan doen we de volgende keer 3 vs 3 ofzo en dan heal ik je.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
heb je volgens mij ooit nog geduelddisorder, trollbane
![]()
![]()
dat was jij toch
Hoppa.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Trinket na sap, blink en dan verder
Ik ook, want dave chappelle vertelde me ooit dat blanke mensen altijd fucked up shit doen met mensen die in slaap vallen. En dat bleek nog waar te zijn ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel hoor, wil je pics hebben?
[..]
Ik ben alleen bang wat er gebeurd als ik daar in slaap val
oh ja, zal welquote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus.Zat niet in disorder, wel in Denial.
![]()
!!!
Je bent nog steeds in denial.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus.Zat niet in disorder, wel in Denial.
![]()
!!!
Ik neuk ook alleen met 2. Dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wil je m'n sugadaddy zijn? Ik mag alleen niet met anderen neuken van Hugh, maar ik ben verder wel goed gezelschap.
Dit is wel waar, en er zitten sowieso best wel latente homotjes in onze meetgroep.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, want dave chappelle vertelde me ooit dat blanke mensen altijd fucked up shit doen met mensen die in slaap vallen. En dat bleek nog waar te zijn ook.
quote:
Racismequote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, want dave chappelle vertelde me ooit dat blanke mensen altijd fucked up shit doen met mensen die in slaap vallen. En dat bleek nog waar te zijn ook.
Really? Zo van als het geen trio is kom ik er m'n bed niet voor uit?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik neuk ook alleen met 2. Dus dat zit wel goed.
jaaaaquote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik doe wel even world transfer, dan doen we de volgende keer 3 vs 3 ofzo en dan heal ik je.
Klopt, ben blij dat ik er wegging uiteindelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
oh ja, zal weleen van die sloeberguilds
wel toch alleen niet van hem zelf :pquote:Op woensdag 10 april 2013 00:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze man heeft niet eens een profielfoto op z'n Facebook, je gaat sowieso niets vinden.
O ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is wel waar, en er zitten sowieso best wel latente homotjes in onze meetgroep.
Nee neeeee, dat ik wel trouw benquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Really? Zo van als het geen trio is kom ik er m'n bed niet voor uit?
doe niet zo. ik ben selectieve hommo, fok onlyquote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is wel waar, en er zitten sowieso best wel latente homotjes in onze meetgroep.
Lief.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wilde die grap zelf ook al maken, maar liet het aan jou over.
Ja ik kan er ook niet meer van maken hoor. Negers doen die shit serieus echt niet. Die zeggen gewoon "haha weet je nog toen je out ging". Bij blanke mensen is het veel vaker "haha weet je nog toen je out ging, we je onder hebben getekend met permanent marker, brandende sigaretten in je neus hebben gestopt en je anaal hebben ontmaagd".quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
doe niet zo. ik ben selectieve hommo, fok only
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hugh bijv, als je naar z'n online persona kijkt. In het echt valt dat gelukkig reuze mee.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hugh bijv, als je naar z'n online persona kijkt. In het echt valt dat gelukkig reuze mee.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niet meer van maken hoor. Negers doen die shit serieus echt niet. Die zeggen gewoon "haha weet je nog toen je out ging". Bij blanke mensen is het veel vaker "haha weet je nog toen je out ging, we je onder hebben getekend met permanent marker, brandende sigaretten in je neus hebben gestopt en je anaal hebben ontmaagd".
O, maar online maak ik ook weleens gay opmerkingen hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niet meer van maken hoor. Negers doen die shit serieus echt niet. Die zeggen gewoon "haha weet je nog toen je out ging". Bij blanke mensen is het veel vaker "haha weet je nog toen je out ging, we je onder hebben getekend met permanent marker, brandende sigaretten in je neus hebben gestopt en je anaal hebben ontmaagd".
pls, die bitch heeft zo weer een andere miljonair, niks zieligs aanquote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
Dat filmpje van Sylvie dat ze naar de sportschool gaat. Vetzielig.
alles aan homo's is goed, behalve het gedeelte waar je elkaar in de kont neukt. dat zou ik nooit kunnen, denk ik.quote:
Daarom ga ik dus sowieso niet slapen met jullie psycho's erbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]![]()
Maar geen ervaring mee dat negers het niet doen, weet wel dat blanken het wel ongeveer zo doen ja
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alles aan homo's is goed, behalve het gedeelte waar je elkaar in de kont neukt. dat zou ik nooit kunnen, denk ik.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:09 schreef Fascination het volgende:
Dat filmpje van Sylvie dat ze naar de sportschool gaat. Vetzielig.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alles aan homo's is goed, behalve het gedeelte waar je elkaar in de kont neukt. dat zou ik nooit kunnen, denk ik.
Ik ook voor jou toch.quote:
Mensen die bij mij slapen verdwijnen in mijn kelderquote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus sowieso niet slapen met jullie psycho's erbij.
Ja, oprotten, doei.quote:
neem maar mee, hoor. we verzinnen wel watquote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]moet ik de 11de m'n strap on thuis laten dan?
Echt zo'n beteuterd gezichtje.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, die bitch heeft zo weer een andere miljonair, niks zieligs aan
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mensen die bij mij slapen verdwijnen in mijn kelder
Laat Satan toen en gij zal vinden.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah oke. Maar serieus, what's your deal? Tering rijke ouders ofzo?
Ik ga je nu DMen voor een uitleg.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef durrrr het volgende:
[..]
Laat Satan toen en gij zal vinden.
Echt geen grap![]()
Zou wel alles willen terug draaien als het kon.
Op kamers in eindhoven, maar m'n vader heeft wel een vochtige donkere kelder onder zijn boerderij. Daar zou je serieus iemand voor eeuwig op kunnen sluitenquote:
In mijn ervaring zijn ze anders ook gewoon stuk voor stuk fucking irritant. Ik doe echt m'n best niet homofoob te zijn, maar de eerste homo waar ik me niet fucking hard aan ga ergeren als ik een uurtje met 'm praat moet ik nog tegenkomen. Maar ik heb me laten vertellen dat ze niet allemaal zo zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Eindhovuh ghakstuh.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op kamers in eindhoven, maar m'n vader heeft wel een vochtige donkere kelder onder zijn boerderij. Daar zou je serieus iemand voor eeuwig op kunnen sluiten
Mijn beste vriend is homo, maar je zou het totaal niet zeggen als je met hem praat. Hij is wel goed gekleed, en doet een opleiding tot dansleraar (typischquote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn ze anders ook gewoon stuk voor stuk fucking irritant. Ik doe echt m'n best niet homofoob te zijn, maar de eerste homo waar ik me niet fucking hard aan ga ergeren als ik een uurtje met 'm praat moet ik nog tegenkomen. Maar ik heb me laten vertellen dat ze niet allemaal zo zijn.
eindelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Nou mensen, vond het echt enig met jullie, maar ik ga naar bed. Aju eh.
Huisgenoot van me is homo en een chille kerel, maar de meeste zijn idd irritantquote:Op woensdag 10 april 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn ze anders ook gewoon stuk voor stuk fucking irritant. Ik doe echt m'n best niet homofoob te zijn, maar de eerste homo waar ik me niet fucking hard aan ga ergeren als ik een uurtje met 'm praat moet ik nog tegenkomen. Maar ik heb me laten vertellen dat ze niet allemaal zo zijn.
Doei, natte draak.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Oh, blijf toch nog maar even.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan het serieus meestal wel waarderen, maar dat komt ook omdat ik dan gewoon op straat kan zuipen zonder dat iedereen me meteen als een alcoholist zietquote:
Mysterieus deze man.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:12 schreef durrrr het volgende:
[..]
Laat Satan toen en gij zal vinden.
Echt geen grap![]()
Zou wel alles willen terug draaien als het kon.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is homo, maar je zou het totaal niet zeggen als je met hem praat. Hij is wel goed gekleed, en doet een opleiding tot dansleraar (typisch), maar hij is in z'n manier van doen totaal niet nichterig. Mensen denken altijd dat hij m'n vriend is
ze doen alsof.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou doe eens lief, ze zijn nu ook best aardig tegen ons!
Ja schatje is het.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:15 schreef Piye het volgende:
Echte bazen blijven over.
[..]
Mysterieus deze man.
[..]
Dat scheelt wel.
maar in werkelijkheid.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou doe eens lief, ze zijn nu ook best aardig tegen ons!
Deze clipquote:Op woensdag 10 april 2013 00:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze doen alsof.
LUISTER NIET NAAR DEZE MENSEN HET IS DE ILLUMINADIE
Je praat te veel met Haanquote:Op woensdag 10 april 2013 00:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ze doen alsof.
LUISTER NIET NAAR DEZE MENSEN HET IS DE ILLUMINADIE
mijn 2v2 heet Blanke Kletskoek Flows.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maar in werkelijkheid.
[ afbeelding ]
Ik heb er zelfs meerderen ontmoet die ik wel gewoon aardig vond, maar ik merkte bij allemaal dat hun maniertjes me gewoon ergerden. Voel me dan echt een beetje een klootzak, want het is maar de vraag of ze daar wat aan kunnen doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Huisgenoot van me is homo en een chille kerel, maar de meeste zijn idd irritant
De auto van geelman misschien?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja schatje is het.
Maar eh, we hebben dus geen een slaapplek in Utrecht, naast dat studentenhol van Micson?
haan heeft mijn ogen geopend.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je praat te veel met Haan
Overigens is het: HET ZIJN DE REPITILIANS OPEN UW OGEN
Enige wat ik aan deze kerel merk is dat ie veel sneller geïrriteerd is als het huis een beetje vies is, voor de rest lijkt hij heteroquote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs meerderen ontmoet die ik wel gewoon aardig vond, maar ik merkte bij allemaal dat hun maniertjes me gewoon ergerden. Voel me dan echt een beetje een klootzak, want het is maar de vraag of ze daar wat aan kunnen doen.
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja schatje is het.
Maar eh, we hebben dus geen een slaapplek in Utrecht, naast dat studentenhol van Micson?
Eens, mattiekanki.quote:
Als je de Illuminatie al niet serieus neemt dan zal Satan nooit komen :pquote:Op woensdag 10 april 2013 00:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je praat te veel met Haan
Overigens is het: HET ZIJN DE REPITILIANS OPEN UW OGEN
wie ben jij nou weer?quote:
Ik ben stiekem ook best een good girl. Plus, ik maak carriere, I make my own money bitchquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef durrrr het volgende:
[..]
Als je de Illuminatie al niet serieus neemt dan zal Satan nooit komen :p
Eerlijk is eerlijk Haan is er ook vaker niet dan wel, maar zal wel eens een topic linken van hemquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, denk je dat ik elke dag op fok zit ofzow.
En het helpt ook niet als je deze SC niet uitkomt.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, denk je dat ik elke dag op fok zit ofzow.
Denken dat mensen die in KLB komen serieus Haan niet kennenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk Haan is er ook vaker niet dan wel, maar zal wel eens een topic linken van hem
wie ben jijquote:
Toen ik haan voor het eerst ontmoette, kende ik z'n topics eigenlijk niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Denken dat mensen die in KLB komen serieus Haan niet kennen
Autistisch vastgeroest.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef Piye het volgende:
[..]
En het helpt ook niet als je deze SC niet uitkomt.
dacht aanvankelijk ook dat het een kloon van iemand wasquote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen ik haan voor het eerst ontmoette, kende ik z'n topics eigenlijk niet.
In het begin was hij leuker, nu trollt hij alleen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen ik haan voor het eerst ontmoette, kende ik z'n topics eigenlijk niet.
Ken jij Hitler wel dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo treurig dat die user nu wordt aanbeden. Niveau jostiband.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik aanbid niemand, maar kom op, iedereen kent hemquote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo treurig dat die user nu wordt aanbeden. Niveau jostiband.
het niveau van zijn topics ontstijgt het niveau van deze SC over het algemeen anders wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
ga daarheen danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
het niveau van zijn topics ontstijgt het niveau van deze SC over het algemeen anders wel.
Was altijd al, baggerusers worden altijd aanbeden door een bepaalde groep. Zie je ook terug wanneer mensen het erover hebben dat vroeger alles beter was. Ik heb veel van die shit nog kortstondig meegemaakt en al die gasten die zogenaamd helden zijn, maakten serieus de grootste bullshit en worden aanbeden voor shit waarvoor je normaalgesproken iemand uit zou lachen en een mongool zou noemen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
ONZ is een paar deuren verderop. Althans, dat zou je denken. De 9GAG en Dumpert-generatie.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
kan niet, hij is zo'n beetje altijd geband.quote:
Slapen met regen is tofquote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONZ is een paar deuren verderop. Althans, dat zou je denken. De 9GAG en Dumpert-generatie.
Slapen trouwens, met regen.Night all you fuckers.
waarom jullie nietquote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kan niet, hij is zo'n beetje altijd geband.
Ja, dat klopt wel grotendeels. Braun vond en vind ik daarentegen wel een echt geweldige user.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Piye het volgende:
Echt een kutuser is het eigenlijk.
Maar verder wel aardig.
[..]
Was altijd al, baggerusers worden altijd aanbeden door een bepaalde groep. Zie je ook terug wanneer mensen het erover hebben dat vroeger alles beter was. Ik heb veel van die shit nog kortstondig meegemaakt en al die gasten die zogenaamd helden zijn, maakten serieus de grootste bullshit en worden aanbeden voor shit waarvoor je normaalgesproken iemand uit zou lachen en een mongool zou noemen.
Dat is wel een dieptepunt van onze generatie, 9gag. kant en klare uit de context getrokken " FUNNEHS " die niets aan de imagination over laten.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ONZ is een paar deuren verderop. Althans, dat zou je denken. De 9GAG en Dumpert-generatie.
Slapen trouwens, met regen.Night all you fuckers.
Was ook niet z'n beste, maar kon geen betere vindenquote:
Doe mij maar ricko.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Was ook niet z'n beste, maar kon geen betere vinden
Maar altijd die structuur van: chicks konden mijn dansskills wel waarderen, situatie loopt volledig uit de hand etc
echt hequote:Op woensdag 10 april 2013 00:23 schreef Piye het volgende:
Echt een kutuser is het eigenlijk.
Maar verder wel aardig.
[..]
Was altijd al, baggerusers worden altijd aanbeden door een bepaalde groep. Zie je ook terug wanneer mensen het erover hebben dat vroeger alles beter was. Ik heb veel van die shit nog kortstondig meegemaakt en al die gasten die zogenaamd helden zijn, maakten serieus de grootste bullshit en worden aanbeden voor shit waarvoor je normaalgesproken iemand uit zou lachen en een mongool zou noemen.
'escaleert volledig uit de hand', ken je klassiekersquote:Op woensdag 10 april 2013 00:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Was ook niet z'n beste, maar kon geen betere vinden
Maar altijd die structuur van: chicks konden mijn dansskills wel waarderen, situatie loopt volledig uit de hand etc
Shiiitquote:Op woensdag 10 april 2013 00:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'escaleert volledig uit de hand', ken je klassiekers
toentertijd*quote:Op woensdag 10 april 2013 00:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
echt hevan die josties als chriz2k enzo toendertijd.
Dat gebeurd nog steeds * kuch *quote:Op woensdag 10 april 2013 00:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
echt hevan die josties als chriz2k enzo toendertijd.
Klopt wel ja, ben ook echt benieuwd hoe die in het echt isquote:Op woensdag 10 april 2013 00:27 schreef Piye het volgende:
Haan is trouwens wel een voorbeeld van "users krijgen de topics die ze verdienen", want zijn stijl van topics maken is er heel erg op gericht om mensen te plezieren. Dus ja eigen fucking schuld.
is allebei goed, kneus.quote:
Meloewa is sowieso een bazenuser.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
Ik moet vaak wel lachen om Meloewa-topics.
Daar heb ik er volgens mij weinig van gelezen. Zie haar altijd alleen maar reageren.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef Fascination het volgende:
Ik moet vaak wel lachen om Meloewa-topics.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
is allebei goed, kneus.
kom fittie dan
Doofusquote:Wat is juist: toendertijd of toentertijd?
Alleen toentertijd ('in die tijd, toen') wordt als juist beschouwd. Dit bijwoord bestaat eigenlijk uit de onderdelen toen + te + der + tijd. Te + der is samengesmolten tot ter.
Veel mensen hebben de neiging om toendertijd te schrijven. Dat komt misschien door het bestaan van indertijd, dat 'een poos geleden, vroeger' betekent. Maar ook de uitspraak (vrijwel iedereen zal [toendertijd] zeggen) is mogelijk van invloed.
KLB SC heeft een upgrade gekregen. Er zijn bazenusers unlocked.quote:
Frank heeft deze henkie's naar hier gestuurd.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef Piye het volgende:
[..]
KLB SC heeft een upgrade gekregen. Er zijn bazenusers unlocked.
Wat vindt je eigenlijk van Lil' Wayne? Want ik wilde 'In here like "bitch what's up?"' reageren, maar ik wist niet of dat wel goed zou vallenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:31 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
[..]
guilty pleasurequote:Op woensdag 10 april 2013 00:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vindt je eigenlijk van Lil' Wayne? Want ik wilde 'In here like "bitch what's up?"' reageren, maar ik wist niet of dat wel goed zou vallen
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
beetje kwaliteit in deze autistentreurnis trappen. ze kunnen alleen niet zo goed tegen verandering, maar dat komt wel goed.
Zou dit trouwens ook bij echte autisten werken? Gewoon nieuw contact forcerenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
beetje kwaliteit in deze autistentreurnis trappen. ze kunnen alleen niet zo goed tegen verandering, maar dat komt wel goed.
Die zin zegt me niks. Ik vond Lil wayne altijd vrij gaar, maar carter 3 kon ik wel waarderen. Toen ben ik op een dag eens naar de eerdere carters gaan luisteren en zo ook op andere oudere werken van hem gestuit, dat kon ik nog best wel waarderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vindt je eigenlijk van Lil' Wayne? Want ik wilde 'In here like "bitch what's up?"' reageren, maar ik wist niet of dat wel goed zou vallen
don't know, don't carequote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Nu al een hekel aan 80% van deze kknoobs.
Ga weg danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
Zal er thuis even naar kijkenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Die zin zegt me niks. Ik vond Lil wayne altijd vrij gaar, maar carter 3 kon ik wel waarderen. Toen ben ik op een dag eens naar de eerdere carters gaan luisteren en zo ook op andere oudere werken van hem gestuit, dat kon ik nog best wel waarderen.
Deze luister ik nu best vaak.
Oh, nu heb je wel een grote mond, he, Huge_Moron.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
95%quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
ik heb mijn eigen leger aan autisten meegenomen, daarom durf ik nu welquote:Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, nu heb je wel een grote mond, he, Huge_Moron.
Wie zegt dat ik het over mezelf had?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef aight1 het volgende:
Jezelf bazenuser noemen is al een teken dat je een waardeloze toevoeging bent
Kanker stoere autist deze.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef krioro het volgende:
probeer het bij je moeder danquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zou dit trouwens ook bij echte autisten werken? Gewoon nieuw contact forceren
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens kom op. We komen in hun serie, het minste wat we kunnen doen is een beetje fatsoenlijk doen en niet schelden enzo.
O yeah your tears are so tasty, hmm.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:36 schreef fyah het volgende:
dit is mijn cue om deze reeks voorlopig weer ff te unfollowen.
dat is gewoon normaal hier, hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
Jongens kom op. We komen in hun serie, het minste wat we kunnen doen is een beetje fatsoenlijk doen en niet schelden enzo.
R&Pquote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat is gewoon normaal hier, hoor.
fatsoen is voor flora en fauna.
Dan denk ik dat ik daar maar eens ga kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat is gewoon normaal hier, hoor.
fatsoen is voor flora en fauna.
hier veel leukere mensen, hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik daar maar eens ga kijken.
Hun serie?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
Ik mag deze Korean wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef CristinaYang het volgende:
Leuke mensen die alleen maar aardig zijn tegen hun eigen kliekje vind ik niet zo leuk. Doe nou maar gewoon normaal tegen die users. Helemaal dat gescheld enzo, beetje sneu.quote:
Schoolpleinquote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef aight1 het volgende:
wel schattig, hier nu allemaal een grote bek opzetten en morgen weer lekker gepest worden op het schoolplein
Ik moet teleurstellen, ik ben niet echt een Aziaatquote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik mag deze Korean wel.
En Piye natuurlijk.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leuke mensen die alleen maar aardig zijn tegen hun eigen kliekje vind ik niet zo leuk. Doe nou maar gewoon normaal tegen die users. Helemaal dat gescheld enzo, beetje sneu.
Ik was best stoer op het schoolplein hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef aight1 het volgende:
wel schattig, hier nu allemaal een grote bek opzetten en morgen weer lekker gepest worden op het schoolplein
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik mag deze Korean wel.
En Piye natuurlijk.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Schoolplein![]()
Morgen weer stoer roken met je vriendjes dan?
Duidelijk schoolpleinniveau.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
ewa kk zemmeltje zeg dat in het echt ik zweer je ik sloop je helemaal echt swa
Dit ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Hun serie?
Fuck hun, mods willen dat alle SC hier komt. Alsof zij enig respect verdienen omdat ze hier langer posten.
Maakt niet uit hoor, I regulate all shades of the ass.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet teleurstellen, ik ben niet echt een Aziaat
Gewoon, leuk mannetje. (no pedo)quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik was best stoer op het schoolplein hoor.
[..]
Waaraan verdien ik die eer?
Ja dat vind ik dus ook. Het zijn net Israeliers.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
en hoezo trouwens hun serie? dit is precies wat er is mis met deze SCze denken dat ze de boel hier ownen.
kktriest ja. ze zijn langer lid van fokquote:Op woensdag 10 april 2013 00:41 schreef durrrr het volgende:
[..]
Dit ja.
Ben echt benieuwd hoe deze 'kwaliteitsusersx100' lopen te schreeuwen en te ergeren achter hun laptop
Oh dan zit je wel goed, ik heb (mede dankzij FOK!) een prachtig achterwerk.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, I regulate all shades of the ass.
[..]
Gewoon, leuk mannetje. (no pedo)
Mja, naar verhaal zit daar achter ookquote:
Zulke 'regeltjes' op een forumquote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kktriest ja. ze zijn langer lid van fok![]()
![]()
, dus meer recht om hier te posten ofzo. moet je blij mee zijn.
flikker op
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dan zit je wel goed, ik heb (mede dankzij FOK!) een prachtig achterwerk.
[..]
Mja, naar verhaal zit daar achter ook
al die sportschool-baggertopics hebben toch nog enig nut gehad, zie ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Ik heb beloofd te zwijgen in alle talen.quote:
Vooral jouw goede adviezen hoor sweetiequote:Op woensdag 10 april 2013 00:44 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
al die sportschool-baggertopics hebben toch nog enig nut gehad, zie ik.
Netjes, netjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwijg maar in gebarentaal dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb beloofd te zwijgen in alle talen.
[..]
Vooral jouw goede adviezen hoor sweetie
Hai.quote:
Ik ben al lid sinds 1996. Kom haten dan kanker yugo.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kktriest ja. ze zijn langer lid van fok![]()
![]()
, dus meer recht om hier te posten ofzo. moet je blij mee zijn.
flikker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |