Raven tot de zon opkomt en dan de trein terug nemen. Ik denk niet dat iemand ruimte heeft om al die mensen te huisvesten, laat staan zin.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK DOE MEE. Hoe doen we het eigenlijk met slaapplekken enzo?
Vast niet iedereen zal ervan houden nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zou niet afslaan iig, maar weet niet of iedereen het er mee eens is
Hoe heb je bakken met geld als je geen werk hebt?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ziel aan de duivel verkochtbranden zal ik.
Geen werk bakken met geld vrouwen, nooit naar de sportschool . Maar ja het is het waard
Ik weet niet of ik dat wel aan kan. Ik crash wel bij Micson.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Raven tot de zon opkomt en dan de trein terug nemen. Ik denk niet dat iemand ruimte heeft om al die mensen te huisvesten, laat staan zin.
[..]
Vast niet iedereen zal ervan houden nee.
We gaan in ieder geval niet met de auto...quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik zit nog steeds te denken om een zieke lading pillen in te slaan en uit te delen als de avond beetje los komt.
Wat is dit nou weer voor haatquote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval niet met de auto...
Haan rekende wel op julliequote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Graag. :$quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kom vechten dan, duel in wow. ik neuk je
Hehe, trein is inderdaad maar beter, of je moet in de auto willen slapen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk begin er maar niet over.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat komt die kk noob aan met +100, bestaat niet eens
Lief.quote:
OV'tje kan ook bij nader inzien!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor haatEn ik wil nog steeds een foto van je!
Satanisme.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe heb je bakken met geld als je geen werk hebt?
Hier moest ik even over nadenken. Maar toen ik het in m'n hoofd 'hardop' las, snapte ik 'm.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je dr back als een muilkorf?
bestaat wel man, jij bent gewoon noobquote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk begin er maar niet over.
Wil je m'n sugadaddy zijn? Ik mag alleen niet met anderen neuken van Hugh, maar ik ben verder wel goed gezelschap.quote:
Dat sowieso, jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
bestaat wel man, jij bent gewoon noob
Vanish.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon frost mage, cone of cold, icelance alles
hij is rogue, ik weet wie hij is ben zelf ook nerdjequote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon frost mage, cone of cold, icelance alles
Ik was al even bang dat hij aan je voorbij zou gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 00:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Hier moest ik even over nadenken. Maar toen ik het in m'n hoofd 'hardop' las, snapte ik 'm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |