Nou, ik jou niet, wannabi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja ik vind iedereen hier stiekem toch wel lief
Fijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja ik vind iedereen hier stiekem toch wel lief
Kom je de club niet in met wolvenshirt?!?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon op de markt kopen. Maar als je de club niet binnenkomt ga ik gewoon toch.
Mag niet, moet eerst toestemming krijgen van Nootjes.quote:
Vertel op de meet, heb ik iets om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, het is zo grappigIn de whatsappgroep wilde je het wel vertellen, je kan Piye toch niet zo buitensluiten
ja, waarom staat mijn UI nog niet in de OP?quote:
DM hem danquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, het is zo grappigIn de whatsappgroep wilde je het wel vertellen, je kan Piye toch niet zo buitensluiten
Hehe die zinnen na je foto's maken het af.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef durrrr het volgende:
En na die meet en party gekke durrrr after sowieso
Cristina deze mag je ook meer dan zoenen
[ afbeelding ]
wat een baas jij durrrr, ik hou van spiegels ook
ik geef je een zwaard +100 damages als je dit ff regeltquote:
Oh huilie. Ben jij zo'n uberpot die bi zijn niet voor ekte ektes vindt ofzo?quote:
Jezus man waar haal je ze vandaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuk gebaar, maar nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik geef je een zwaard +100 damages als je dit ff regelt
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat shirt flikker je toch gewoon weg en daaronder fatsoenlijke kleding
IK DOE MEE. Hoe doen we het eigenlijk met slaapplekken enzo?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik zit nog steeds te denken om een zieke lading pillen in te slaan en uit te delen als de avond beetje los komt.
Inderdaad, ja!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh huilie. Ben jij zo'n uberpot die bi zijn niet voor ekte ektes vindt ofzo?
Ik zou niet afslaan iig, maar weet niet of iedereen het er mee eens isquote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ik zit nog steeds te denken om een zieke lading pillen in te slaan en uit te delen als de avond beetje los komt.
kom vechten dan, duel in wow. ik neuk jequote:
Ochtendtrein terugquote:Op woensdag 10 april 2013 00:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK DOE MEE. Hoe doen we het eigenlijk met slaapplekken enzo?
Ziel aan de duivel verkochtquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh huilie. Ben jij zo'n uberpot die bi zijn niet voor ekte ektes vindt ofzo?
[..]
Jezus man waar haal je ze vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |